Autor Tema: Ens anem a tercera.  (Llegit 3078 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
  • Gènere: Masculí
Ens anem a tercera.
« el: 12 de Febrer de 2006, 19:17:09 pm »
A mi ja no em convenç ningú de que ens podem salvar, ni juguem bé, ni es crean ocasions, i a més els demés equips van puntuant, aquesta vegada no hi hà rés a fer. :bigcry:
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
Re: Ens anem a tercera.
« Respondre #1 el: 12 de Febrer de 2006, 19:20:02 pm »
la verdad es q ace timepo k la cosa no pinta bien :no: :no: :ko :ko

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #2 el: 12 de Febrer de 2006, 19:31:31 pm »
a tercera ombreeeeeee! a tomr x ****
« Darrera modificació: 12 de Febrer de 2006, 20:52:54 pm per WebTeam SBD »

Desconnectat Lord Forest

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 20
« Respondre #3 el: 12 de Febrer de 2006, 20:24:13 pm »
La pel·lícula d'aquest partit ja la tinc més que vista...  :bigcry:

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #4 el: 12 de Febrer de 2006, 20:26:22 pm »
y mira k somos tontos... el año pasado el Girona nos enseñó el camino y nosotros lo hacemos igual.. weno kizas somos buenos copiando... pero en vez de cojer el ejemplo del hercules o el lorca k subieron cojimos del Girona... kizas el k eligio a kien copiar (kien fixar) a sido el culpable de esto...

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #5 el: 12 de Febrer de 2006, 20:56:00 pm »
y pensar k a principio de temporada se podia soñar con akellos fichajes :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed:  :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed:

Desconnectat Urko_4ever

• Infantil
  • Missatges: 216
« Respondre #6 el: 12 de Febrer de 2006, 20:58:46 pm »
komensem temporada am tota konfiansa jugadors nous tot nou!  un dels  millors  ekips !! on estem a un peu de tervera! :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :disappointed: :bigcry: :bigcry: :bigcry:
A 1r O 3a SOM  el SABADELL!!!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #7 el: 12 de Febrer de 2006, 21:19:44 pm »
jodeeeeeer!!!
no hi ha res a fer... :-\ :bigcry:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat ramon

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 28
« Respondre #8 el: 12 de Febrer de 2006, 22:01:07 pm »
io lo k pienso i tmb lo piensa muxa gente (xavi andreu x ejemplo)
eske ai k formar una base de la kasa es decir gente k sienta los kolores arlekinados i k mejor k la kantera e ir aciendo refuerzos puntuales :scut

Desconnectat lojime

• Aleví
  • Missatges: 33
« Respondre #9 el: 12 de Febrer de 2006, 22:03:40 pm »
 Venga hay que seguir luchando,mientras estemos vivos hay que seguir animando FORÇA SABADELL!!!!! :scut

Desconnectat Fanàtic_STA

• Infantil
  • Missatges: 116
    • www.narcissala.com
« Respondre #10 el: 13 de Febrer de 2006, 11:51:49 am »
Espero que aquest diumenge toqueu fons al Narcís Sala i contra els niñatos comenci la remuntada que us porti a la salvació.

Si us desanimeu i poseu a criticar a tort i dret segur que baixeu a 3ª.
ENDAVANT SANT ANDREU!
www.narcissala.com

Desconnectat CAPO

• Aleví
  • Missatges: 60
« Respondre #11 el: 13 de Febrer de 2006, 14:26:34 pm »
Nuestro equipo (entrenador incluido) es un cadaver viviente. La temporada pasada fue durísima y a estas alturas llevamos 6 puntos menos,...osea que imaginaros. Cuando antes seamos equipo de tercera (matematicamente), antes dejaremos de sufrir. Qué desgracia,... dios mio, un histórico del futbol español!!!!!!

Desconnectat visi

• President
« Respondre #12 el: 13 de Febrer de 2006, 15:51:34 pm »
A veure, si baixem a tercera (que per mi tenim tots els números) tampoc serà la mort de ningú, si que som un històric del fùtbol, però no haurem estat els ùnics, altres històrics han passat el mateix, si no m'equivoco Malaga, Santander, Salamanca entre altres son equips que també han passat del cel al infern, i del infern al cel, pot ser els companys Sabadell, Blanc-i blau, i Randel ens posarien altres exemples.
Tampoc es nou per nosaltres anar de primera a tercera i tornar altra vegada a primera.
Llavors es questió d'estar el menys temps possible a la tercera divisió, això si, faria falta un canvi quasi total, de la gent que envolta al Sabadell ara mateix tan sols em quedo amb l'afició, i l'Orriols, la resta ni directiva, ni entrenador, ni secretari tècnic ni jugadors (tret de cinc o sis), ni els guardias de seguretat ni la policia que va al camp, ni res de res.
Ala ja m'he quedat a gust, al cap i a la fí, tots ells s'en van, però nosaltres ens quedem.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

SG_fAk

• Visitant
« Respondre #13 el: 13 de Febrer de 2006, 16:11:05 pm »
Mireu si baxem a 3ª i m'aseguren que l'entorn del sabadell es posa d'acord, ens unim tots, es tira l'estadi d'una vegada i es fa un altre decent, d'una vegada per totes l'ajuntament deixa en pau el C.E.SBD, ja que seran una mica mes rics..., i despres de tot aixo tenim un projecte que amb cara i ulls i pujem, com a minim, a 2ªA. Jo seria el primer en dir que baixesim, pero com que no conec a ningu que em pugui assegurar que pasara aixo, prefereixo no baixar a 3ª i l'any que ve ja veurem el que pasara.

Si baxesim a 3ª per alguns foreros sembla que guanyariem tots els partits y pujariem a 2ªB amb els ulls tancats, y encara no em ni baixat a 3ª O_o :o. No se volstres, pero em recorda una situacio que s'ha donat no fa gaire, quan encara feia calor, que alguns dien alguna cosa aixi com 2ªA o no se..., pero com estem ara... :ejem

salu2 ;)

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #14 el: 13 de Febrer de 2006, 16:17:44 pm »
A veure, si baixem a tercera (que per mi tenim tots els números) tampoc serà la mort de ningú, si que som un històric del fùtbol, però no haurem estat els ùnics, altres històrics han passat el mateix, si no m'equivoco Malaga, Santander, Salamanca entre altres son equips que també han passat del cel al infern, i del infern al cel, pot ser els companys Sabadell, Blanc-i blau, i Randel ens posarien altres exemples.
Tampoc es nou per nosaltres anar de primera a tercera i tornar altra vegada a primera.
Llavors es questió d'estar el menys temps possible a la tercera divisió, això si, faria falta un canvi quasi total, de la gent que envolta al Sabadell ara mateix tan sols em quedo amb l'afició, i l'Orriols, la resta ni directiva, ni entrenador, ni secretari tècnic ni jugadors (tret de cinc o sis), ni els guardias de seguretat ni la policia que va al camp, ni res de res.
Ala ja m'he quedat a gust, al cap i a la fí, tots ells s'en van, però nosaltres ens quedem.

El Málaga va desapareixer amb el seu descens a tercera... el racing no recordo que hagi estat a tercera i el salamanca... tan gran tan gran i tan historic no ho és... jo també et diria que els altres grans que han baixat a tercera son oviedo per exemple... que a estat uns anys a tercera amb 15.000 espectadors cada cap de setmana al camp pero que no s'aixeca, el logroñes que mes problemes no pot tenir i que fa anys que es un malalt terminal... se m'acudeixen també merida, burgos, sestao, tots desapareguts...

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #15 el: 13 de Febrer de 2006, 16:27:55 pm »
El sabadell sempre ha sigut un ekip de Segona A com a minim, per algo son 39 temporadas a la categoria de plata, ki hauria dit k estariem mes de 10 anys a segona b, i a sobre passan mes penes k gloria. Vull posar akest exemple, pk igual k baixem baixem a tercera divisio, ens pot pasar com ens esta passant a segona b, k vagin passant els anys i no sortir d'alla. I sino preguntem-li als del Sant Andreu el k han patit per sortir de Tercera, i recordem k tambe es un altre historic. De totes formes sempre tinc l'esperança de k tard o d'hora tornarem alla on ens mereixem, ja hi ha prou de penuries, Sabadell s'ha de tornar a escoltar per tot arreu!
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat visi

• President
« Respondre #16 el: 13 de Febrer de 2006, 18:44:58 pm »
Jo també tinc l'esperança de veure'l altra vegada a dalt de tot, que mes voldriem no ?però abans té que ploure molt, i jo soc dels que penso que a tercera no aniria tot rodat, perqué també les pasariem p----, però és el que hi hà, ara per ara no en sabem més hi hem d'anar deambulant per aquest cementiri d'elefants.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat visi

• President
« Respondre #17 el: 19 de Febrer de 2006, 16:15:28 pm »
Millor anar pensant en la propera temporada, en aquesta ja no tenim gaire a fer, que la planifiquin bé, amb jugadors que s'hi "matin" i amb un bon entrendador que ens situi al final en els 4 primers, i llavors a veure si sona la flauta.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat hooligan_sabadell

• Aleví
  • Missatges: 67
« Respondre #18 el: 19 de Febrer de 2006, 17:22:22 pm »
Despues de lo de hoy, anda ke decir una panda de barrio es lo ke veia en el campo, estado en el narcis sala y me a parecido vergonzoso ke ni sikiera saludasen a laficion desplazada al estadio, nada ke acer el año ke biene sabadell--blanes!!

como minimo vamos a terrassa a ganar!!
eN eL CaMPo aVeCeS Se GaNa oTRaS Se PieRDe.....PeRo eN LaS GRaDaS SieMPRe TRiuNFaMoS!!!!

Desconnectat Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 508
« Respondre #19 el: 19 de Febrer de 2006, 19:16:47 pm »
Que decepcion madre!!....a mi ya no me quedan animos ni para quejarme, que sea lo que dios quiera, como no se nos aparezca la virgen y remate ella no ganamos ni al can rull ,espero que pase lo que pase este puñado de personajes que se ponen mis colores cojan y rescindan sus contratos y se larguen y fichen por el Terrasa.
Pense que jamas diria esto pero no me veo con corazon de ir al olimpic y oir como nos cantan a tercera a tercera mientras estos se arrastran,ni hablar no conteis conmigo lo oire por la radio. :****
Millor Seguidor