Autor Tema: No hay mal que cien años dure...  (Llegit 1545 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
  • Gènere: Masculí
No hay mal que cien años dure...
« el: 13 de Febrer de 2006, 13:01:44 pm »
Així ho crec. És senzillament impossible que aquesta situació s´allargui fins a final de temporada. Diuen que "Dios aprieta, però no ahoga", i crec que algún punyetero dia aquesta maleïda mala llet ens ha d´abandonar.
Jo, del partit d´ahir també en vaig poder treure alguna conclusió positiva i és que per mi, ja tenim porter. Urko em va aportar seguretat i sobretot, va treure dues passades amb la mà a banda senzillament espectaculars. Si els nostres jugadors de davant haguessin pogut estar més encertats, ell solet hagués pogut iniciar dos contraactacs espectaculars. Vaig quedar flipat de la força que Urko té per treure la bola com ho va fer des de la seva porteria a una de les dues bandes del  camp contrari. Per tant, enmig de tanta catàstrofe, un apunt positiu.
Desserne, doncs el de sempre, jo encara no entenc com no és titular indiscutible en aquest Sabadell. Tècnicament no és cap virtuós, però al camp hi posa uns pebrots i una contundència bestials. Personalment, trobo que és un molt bon central.
Medina, crec que últimament s´està buidant sobre el camp. És possible que li manqui més decisió a l´hora de fer passades verticals, però trobo que és un jugador omnipresent al mig del camp.
Xavi Muñoz, a mi un home que abandona el terreny de joc plorant em demostra el que sent per aquesta samarreta. Ho farà millor o pitjor, però ho dóna tot. Per mi, un deu. L´animo a continuar endavant, i a continuar demostrant que no a tots els jugadors se´ls pot posar en un mateix sac.

Per lo de més, el de sempre, fotut, emprenyat, enrabietat, però del Sabadell. Sempre del Sabadell, ara i sempre. Si em d´acabar baixant, baixem, però amb el cap ben alt, animant fins el minut noranta cinc si cal. Ahir, avui, demà, demà passat, si cal, ens caguem en tot, però el proper diumenge tots a morir amb el Sabadell. A més, portem deu jornades sense guanyar... I estem a tres punts de la salvació. El dia que guanyem un partit i n´empatem un altre, ja no dic ni guanyar, doncs fora d´on som segur!

VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat Victor

• Juvenil
  • Missatges: 440
Re: No hay mal que cien años dure...
« Respondre #1 el: 13 de Febrer de 2006, 15:01:46 pm »
 :clap
Jo tambè vaig estar a Eibar el 28-5-11!!!! Gràcies C.E. Sabadell per tornar a 2º divisió A i poder disfrutar de tu en aquesta categoria, desprès de molts anys de patiments!

Desconnectat aiuix

• Aleví
  • Missatges: 49
« Respondre #2 el: 13 de Febrer de 2006, 15:31:55 pm »
Jo crec que la mala sort tampoc pot durar 100 anys.., però aquí el problema és més greu que tot això, aquest equip no és capaç de sortir del pou, no és mala sort , això és el que crec, i tan de bo tingueu raó, però em temo que no ens en lliurarem..., però vaja, sempre va bé un cert optimisme per compensar als pesimistes com jo  :bigcry:
i mentres el públic i els jugadors intenten solucionar aquest merder.... què s'ha de fer amb la mala gestió que ha convertit en aquest equip en un mediocre del futbol català?

Desconnectat Victor

• Juvenil
« Respondre #3 el: 13 de Febrer de 2006, 15:34:08 pm »
Sinceramente creo que nos salvaremos, pero sufriendo mas que nunca :yes:
Jo tambè vaig estar a Eibar el 28-5-11!!!! Gràcies C.E. Sabadell per tornar a 2º divisió A i poder disfrutar de tu en aquesta categoria, desprès de molts anys de patiments!

Desconnectat Talleret

• Infantil
  • Missatges: 270
« Respondre #4 el: 13 de Febrer de 2006, 15:50:31 pm »
Aiuix, crec que ens comencem a entendre. La mala trajectoria esportiva es el reultat d'una gestió nefasta, treballada de sol a sol durant molts anys i accentuada desde que l'Ajuntament va fer-se amb el poder del club.

Desconnectat Victor

• Juvenil
« Respondre #5 el: 13 de Febrer de 2006, 16:02:08 pm »
Nuestra situacion actual es por diversos motivos: mala gestion, unos jugadores mercenarios, mala suerte..........

Y hablando de la mala suerte, que tambien es uno de los principales motivos de nuestra situacion, pongo un ejemplo: la semana pasada perdimos 2-0 con un Alfaro que jugo mas mal que nosotros ayer y nosotro jugamos mejor la semana pasada de lo que lo hizo ayer el Badalona. Pero que paso que la semana pasada perdimos y ayer el Badalona no. El futbol en un % alto es suerte de que la pelotita entre.
Con todo esto no quiero decir que no hay otros motivos de todo esto y peores. Pero la suerte nos falta como el agua en el desierto.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #6 el: 13 de Febrer de 2006, 16:08:53 pm »
el problema del sabadell no es de mala sort,el problema es una nefasta i esperpentica gestio que ens porta cami de tercera i qui sap despres cap a on

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #7 el: 13 de Febrer de 2006, 16:13:36 pm »
Sí, dagar pero encara estem vius i mentre ho estiguem hem d'estar a mort amb l'equip per no perdre la categoria... s'ha de donar tot per poder-nos salvar... que no arribi la jornada 38 i ens quedem amb la sensació que hauriem pogut fer mes... i els jugadors igual... i se'ls ha de motivar com sigui... i si morim... morirem junts i amb la cara ben alta. No ens podem donar per vençuts. Collons que tenim 103 anys i mai hem estat tan avall... no pot passar!

Per cert, 100% d'acordo amb Vicenç.

Ànims a tots! Ho hem de solcuionar.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #8 el: 13 de Febrer de 2006, 16:15:48 pm »
El que em sembla penos es que en l'any en que el grup esta mes descompensat, nosaltres estem com estem. Mala sort tenim, pero tambe tenim mals davanters i mals entrenadors i mals...
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12565
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #9 el: 13 de Febrer de 2006, 19:07:10 pm »
Urko em va aportar seguretat i sobretot, va treure dues passades amb la mà a banda senzillament espectaculars.

Espectaculars????

BRUTALS!

Entre les dues passades (una a cada banda), que podrien ser molt bones si hagués més gent davant i els seus serveis (bastant llargs), el paio em va convèncer bastant.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Unicorn

• Aleví
  • Missatges: 39
    • Banya Arlequinada
Totalment d'acord amb el Tallaret i el dagar
« Respondre #10 el: 13 de Febrer de 2006, 19:42:27 pm »
Estic totalment d'acord amb el Talleret i el dagar. La situació en què ens trobem és resultat d'una pèssima gestió i interessos ocults que s'amaguen darrere.
Voler pensar que estem on estem per qüestió de mala sort o arbitratges és d'una ingenuïtat enorme i demostra viure en una bombolla fora de la realitat.
1) Només cal veure la quantitat d'entrenadors, presidents i directors tècnics que hem tingut els últims tres anys.
2) On és el futbol base i el filial (elements bàsics en tot club que vulgui tenir un futur)? Recordo que el Sabadell sempre s'havia caracteritzat per un esplèndit planter, amb un juvenil a Divisió d'Honor i un filial que havia arribat a pujar a Tercera l'any del descens administratiu.
3) Què va passar amb el femení i quines triquimanyes van haver? (de ser campiones de copa i subcampiones de lliga a desaperèixer en un obrir i tancar d'ulls).
4) Perquè hi ha tants jugadors i entrenadors que han demandat al Sabadell? Quin tracte s'ha donat a Nandi? rastrero 100% Com volem que en un futur vinguin jugadors vàlids al Sabadell?
5) O què ha passat amb els autocars?
6) O com pot ser que es citi a declarar un "forero" a les oficines a l'estil Gestapo? el club no és cap autoritat pública per citar a ningú.
7) Com pot ser que l'entrenador actual Sr. Bonet (el tercer que tenim) digui que els fitxatges han estat un desastre i descompansats i que dubta que a Sabadell tothom vulgui que se salvi el Sabadell? QUÈ VOL DIR AMB AIXÒ? què insinua? com és que la directiva no digui res?
8) Com és que circulin tants rumors d'una possible especulació urbanística?

Tot això ens hauria de fer reflexionar sobre l'estat en què es troba el club que tant estimem.... m'entristeix molt veure aquesta lamentable situació  :disappointed: Sabadell qui t'ha vist i qui et veu...

:scut :bandera VISCA EL SABADELL, hem de reaccionar!!!

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #11 el: 14 de Febrer de 2006, 12:16:00 pm »
A veure, s´ha d´estar molt cec per no veure el que tu dius, és a dir, és evident que la nostra actual situació no es deu només a la mala sort. Això és de calaix. La mala sort no explica per si sola la muntanya de despropòsits que estem patint aquest any. És palpable que les coses no s´han fet bé, que ens hem equivocat en molts fitxatges (que a l´estiu en un 90% volíem i de quina manera), i que els conflictes a nivell de directiva encara han empitjorat més la nostra situació.
Ara bé, després de donar-te la raó en aquests aspectes, vull que em responguis amb total sinceritat. Vam tenir o no, mala llet en els següents partits:

Reus- Sabadell ; Sabadell- Figueres; Sabadell- Gramanet; Llevant B- Sabadell; Osasuna B- Sabadell; Sabadell- Peralta; Alfaro- Sabadell i Sabadell- Badalona.

Si ens posem a comptar ens podem quedar de pedra. És evident que en alguns d´aquests partits la mala llet va ser superior que en d´altres, i també ho és que la nostra actuació en partits com els de l´Hospitalet, Barça B o Saragossa B va ser de jutjat de guàrdia. Amb això, repeteixo, vull dir que la nostra actual situació té un perquè, i és que les coses no s´han fet bé, gens bé. Ara bé, de la mateixa manera que et dic això, també dic que si ens posem a fer un recompte dels punts, i punts, que hem perdut per aquesta pèssima fortuna podríem quedar tots plegats força flipats. Segons els meus càlculs, entre 10 i 15 punts més podríem tenir ara tranquilament, i crec que no exagero gens.
Són, en la seva majoria, partits d´aquells en que el rival arriba una o dues vegades i et fot el gol, i el cas més recent, Badalona, n´és una magnífica prova. Continuo mantenint que l´era Bonet mereixeria de sobres, portar ja alguna victòria i que si estan tant rematadament malament tenim la salvació a tres punts...
D´altra banda, l´any en que vam fer el play-off, amb Diego Torres, Almunia i companyia, NINGÚ es va recordar que si no tenim filial, que si no tenim secretari tècnic, que si la directiva això, que si lo altre, etc, etc. Senzillament, la piloteta va entrar i en el futbol això és un dogma. Ara ens trobem amb que la piloteta dels collons no vol entrar ni a tiros, i quan això passa, en tots els clubs de futbol del món, no només el Sabadell, es parla de tot menys de futbol. No ens sorprenguem tampoc, i menys a aquestes alçades. És més, si actualment estiguessim entre els sis primers, segur que tindríem la mateixa directiva que a inicis de temporada, Nandi hagués cobrat els seus maleïts sis mil euros, de la Seguretat Social ni se n´hagués parlat, Bardet ens hagués fet una placa d´agraïment per utilitzar els seus autocars, la gespa segur que seria més verda... Bé, suposo que ja m´enteneu.

PD: Una dada curiosa. Recordeu de quin equip va venir l´Almunia??? Feu memòria. Va venir de ser suplent al Cartagena, i sent propietat d´un primera, l´Osasuna. I Urko?????....

VISCA EL SABADELL I ENDAVANT LES HACHAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-