Autor Tema: Sabadell-Badalona  (Llegit 8692 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
  • Gènere: Masculí
Re: Sabadell-Badalona
« Respondre #60 el: 12 de Febrer de 2006, 20:29:51 pm »
Doncs a mi awi ma agradat bastant l'Orife... x mi a sigut el millor del sabadell awi amb el Medina... els unics k han suat la samarreta i li han posat els ******* k es necesiten x sortir d'aki.. tot lo demes a sigut una m****... Orife i Medina els unics k han valgut la pena awi...

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #61 el: 12 de Febrer de 2006, 20:32:15 pm »
jo penso igual que adri, tampòc m'ha disgustat del tot el Fassione a fet bones incursions per la banda :(
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

ferni20

• Visitant
« Respondre #62 el: 12 de Febrer de 2006, 20:54:04 pm »
jo també penso que l'Orife a lluitat bastant avui, ara continuo dient el mateix sense algú que el recolci es impossible.....
M'ha agradat molt la seguretat sota pals de l'Urko, penso que de porters estem ben servits amb Urko i De Miguel que juguin una semana cada un... es trist pero seguim amb moltes carencies defensives, i mira que ja tenim un plantejament prou conservador, i weno el problema principal el tenim a la mitja, està clar que no podem definir ni tenir ocasions sense tenir una bona base al centre del camp, som super insegurs i patetic els centres que fem que sempre van a sobre d'algun espectador de tribuna.
Per cert brq tens raó que la excusa de la mala sort ja no ens val i en part la dels arbitres tmp ( tot i que s'ha tragat un o 2 penals clarissims a l'area del Badalona i weno 1 a la nostre tmb).
En fi..... o comencem a guanyar algun partit fora o ens n'anem a la m**** a 3ª.

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #63 el: 12 de Febrer de 2006, 21:05:32 pm »
Urko ( molt bon porter, desserne( gran defensa) i orife (lluitador). Algú em pot confimar si el Xavi Muñoz ha marxat plorant del camp? a mí m'ho semblat. Fassione ni un passe bo, tots anaven al contrari, com el Crivi, però el Crivi pot tenir un dia dolent, no? Estic deprimit, em plantejo anar a sant andreu... no sé, depen de com ho passi aquesta setmana de vacances a Núria, q jo sí que les mereixo..... :disappointed:
Passo d'analitzar res més. No tinc Ànims.
Visca el Sabadell.  :'(

:bandera :scut :bandera

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6488
Re: SABADELL- BADALONA
« Respondre #64 el: 12 de Febrer de 2006, 21:07:15 pm »

PER SENTIT COMÚ, QUAN ES FAN MALAMENT LES COSES DES D'UN PRINCIPI, GENERALMENT SOLEN ACABAR MALAMENT, SOBRETOT SI ES CONTINUEN FENT MALAMENT.

De vegades igual, a mi se me'n va la perola, potser sí que es fan be les coses si l'objectiu és fer vivenda pública o privada al solar que quedi a la NCA, un bon multisales i un bon centre comercial.

Així que el que probablement necessitem, a dia d'avui, sigui un MIRACLE !!

Doncs si amic Chemanez, si no apareix aquest MIRACLE aquest sembla el destí de la NCA, avui estic molt pesimista.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #65 el: 12 de Febrer de 2006, 21:22:40 pm »
la veritat es que el gol ens a centenciat de mort!
quina p****a...pero igualment de pena... :ko

jo aniré a sant andreu! i moriré amb l'equip... :bigcry:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

ferni20

• Visitant
« Respondre #66 el: 12 de Febrer de 2006, 21:55:15 pm »
Sincerament i de bon rotllo resistencia arlek, crec que el millor que ens podia passar veient que ja no erem capaços de guanyar a estat que perdessim.
Motius pels quals dic aixo serien que si haguessim empatat encara diria el Bonet que em tret un punt prou valuós contra un equip de la part alta de la taula  i que no em encaixat cap gol, i els conformistes també veurien el punt com a positiu, aixi doncs millor haber perdut i si té que petar alguna cosa que peti, q millor rectificar ara que encara queda lliga.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5834
« Respondre #67 el: 12 de Febrer de 2006, 22:10:00 pm »
estic FOS....es vergonyos aixo...no ens salvara ni la mare de deu de montserrat...

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1337
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #68 el: 12 de Febrer de 2006, 23:15:49 pm »
HEM DE FER PINYA,HEM DE FER PINYA,ENCARA QUEDA LLIGA,NO ESTEM ENFONSATS ESTEM MOLT TOCATSETC.......EST IC FINS ELS COLLONS D´ESCOLTAR SEMPRE LA MATEIXA m**** AQUEST EQUIP NO SAP JUGAR MES AIXI DE SENCILL,A MES CREC QUE FINS I TOT AQUEST EQUIP A TERCERA NO ESTARIA MES AMUNT DE LA MITJA TAULA.AIXO ES UNA VERGONYA MERCENARIS ES EL QUE SON QUE ES VAGIN TOTS ELS JUGADORS A *****,COLLA DE DESGRACIATS.A MES A MES LA SETMANA QUE BE NOVA DERROTA "SEGURISSIM" JA QUE JUGUEM A FORA,HEM SAP GREU DIR-HO PERO AQUEST ANY A TERCERA I DE CARRER I QUEDANT CUERS I SI NO TEMPS AL TEMPS.ESPERO QUE ALGUN JUGADOR IMPRESENTABLE DELS QUE TENIM LLEGEIXI MISSATGES EN AQUEST FORUM I ES MORI DE VERGONYA.FORA AQUESTA COLLA DE DANSAIRES MERCENARIS I VISCA EL SABADELL!!!!!!!! :****
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #69 el: 12 de Febrer de 2006, 23:22:49 pm »
Avui he sortit molt emprenyat de la NCA ha sigut lamentable aquests jugadors no es mereixen portar la samarreta del  :bandera sabadell

Veig la cosa molt malament i ens anem a tercera

JUGADORS ESPAVILEU

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #70 el: 12 de Febrer de 2006, 23:27:09 pm »
Avui m'explaiare una mica en el comentari, la veritat es que hi ha molt a dir i dir que ningu es pot salvar de la crema.
Primer, parlarem una estona dels jugadors que avui han sortit al camp.

Urko: bon porter, m'ha inspirat seguretat en les poques opcions (2) que ha pogut intervenir. Venut en el gol.

Fassione: Molt fallon, sobretot amb la pilota en els peus, pero no ha estat dels pitjors.

Crivi: Avui fallon a l'hora de treure la bola, pero ben col·locat i tallant bastant.

Desserne: Avui m'ha acabat de demostrar que es un gran central, m'encanta, i avui ho ha fet be.

Peque:  :no: :disappointed: Nefast. Clarament nefast, no defensa be ni a la de 3, el gol be perque no es mou i la veritat, defensivament, no m'agrada gens, pero GENS.

Medina: Be avui, encara que no donem un passe bo ni a la de 3.

Sergio Iglesias: No m'ha desagradat, la veritat. Jo no veig tan malament el fet que molts cops no façi mes que obrir als laterals, avui se l'ha vist correr i amb actitud.

Xavi Muñoz: Bastant desaparegut.

Juanma Cruz: ho sento pero no ha fet RES

Cañadas: Juanma Cruz 2, res de RES

Orife: Vale, ha lluitat, pero no controla ni una en condicions, necessita un espai de 3 metres a la rodona per parar be una pilota, no te confiança i la veritat es que el veig molt lent. En el seu favor, igual que deia amb el Gallo, lluitar SOL contra 4 DEFENSES es misió impossible.

Marcos: PESIM, va de mal en pitjor, jo el veig com a lateral, pero bueno, no soc el mister.

Gallo: No ha tingut temps, pero si els COLLONS que han faltat a molts per xutar quan s'ha apropat a l'area.

Marc Perez: sense temps.

Ara, parlem una mica del senyor Bonet. Hem portat al Mora 2! no s'aixeca nomes que per protestar a l'arbitre, no dirigeix, no fa res. No se sent implicat, cosa que el Montes si que ho estava. No te ni ****, a mi que no em vinguin amb pamplinades, pero estant com estem, no podem sortir a jugar a veure-les venir, impossible! no entra en el cap de cap persona, es que no te sentit, pero bueno, ell ens portara a tercera i despres desapareixera, com tota la banda que tenim aqui.

Com a anecdota dir que avui he estat amb el nandi assegut darrere meu (despres s'ha afegit en juanma) i la veritat es que la cara que han posat quan l'arbitre ha xiulat el partit era per veure-la, sobretot la del nandi, no s'ho creia. Quines ganes tinc de que aquest noi pugui tornar a jugar.

I el partit, aburrit, molt aburrit. Aixo si, nomes nosaltres hem tingut ocasions, pero si centres i no tens davanter... dificil  :****

Aixo si, a partir de dema hem de tornar a estar animats, animar a l'equip i no se que mes histories que cada dia es fan mes dificil de portar a terme :disappointed:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

ferni20

• Visitant
« Respondre #71 el: 12 de Febrer de 2006, 23:30:37 pm »
No en saben més aquests jugadors, no crec que valgui la pena ni insultar-los, és increible les pedrades que envia aquesta gent per a cambiar una pilota d banda i xutar a porta no en sabem, a dures penes sabem fer un pase a un company que està a 3 metres de distància, jo tot aixo no o entenc; no e jugat mai a cap equip de futbol pero si que e fet patxangues amb els amics a l'estiu i xutar a porteria en sap fins i tot un nen d 8 anys i passar la pilota a un altre jugador que està lluny casi q tmb.. no entenc res... aixo que dius es veritat em de pensar que som un equip de Tercera q busca pujar a Segona B.

Ah i potser ens assemblem al girona apunt de baixar a Tercera pero q ningu pensi que a Tercera estariem més amunt d la 5ª posició.. no ens enganyem, estem fent futbol de Regional

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #72 el: 13 de Febrer de 2006, 00:38:20 am »
una setmana mes i ja son......10 sense guanyar venga señores quien da mas.
i veient el calendari que queda es per plorar,ara mateix no guanyem a ningu i el pitjor son els sintomes de l'equip cada cop pitjor,algu a contat el cop que les pasades a banda anaven a la grada?
aixo es esperpentic anem a tercera de cap

davisabadell

• Visitant
« Respondre #73 el: 13 de Febrer de 2006, 09:45:21 am »
HEM DE FER PINYA,HEM DE FER PINYA,ENCARA QUEDA LLIGA,NO ESTEM ENFONSATS ESTEM MOLT TOCATSETC.......EST IC FINS ELS COLLONS D´ESCOLTAR SEMPRE LA MATEIXA m**** AQUEST EQUIP NO SAP JUGAR MES AIXI DE SENCILL,A MES CREC QUE FINS I TOT AQUEST EQUIP A TERCERA NO ESTARIA MES AMUNT DE LA MITJA TAULA.AIXO ES UNA VERGONYA MERCENARIS ES EL QUE SON QUE ES VAGIN TOTS ELS JUGADORS A *****,COLLA DE DESGRACIATS.A MES A MES LA SETMANA QUE BE NOVA DERROTA "SEGURISSIM" JA QUE JUGUEM A FORA,HEM SAP GREU DIR-HO PERO AQUEST ANY A TERCERA I DE CARRER I QUEDANT CUERS I SI NO TEMPS AL TEMPS.ESPERO QUE ALGUN JUGADOR IMPRESENTABLE DELS QUE TENIM LLEGEIXI MISSATGES EN AQUEST FORUM I ES MORI DE VERGONYA.FORA AQUESTA COLLA DE DANSAIRES MERCENARIS I VISCA EL SABADELL!!!!!!!! :****

despres de dir tot això dius Visca el Sabadell????ES nota que sents els colors i estas al seu costat quan ho necessiten......... ..........

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #74 el: 13 de Febrer de 2006, 10:45:13 am »
Yo la verdad es que he pasado mala noche y no se que decir.  :( Solo habia que mirarme la cara de gil-i-po-llas   :Hecho_polvo: que se me ha quedado cuando nos han metido el gol. No podia reaccionar, me he quedado frio, sin saber que hacer o decir, iba con mi hermano en el coche y practicamente no hemos articulado palabra  :-X y en casa igual. Luego piensas si merece la pena estar asi por un partido de futbol, pero supongo que es un sentimiento que te sale del corazon. Lo de orife teneis razon, siempre recibe de espaldas a la porteria y no tiene a quien pasarle.
Y ¿donde estaba ivan diaz?, es el unico que hace pases al hueco y hacia delante.  para colmo se lesiona juanma cruz que es unico que ha entrado un poco por la banda. Cañadas la verdad es que ha estado lento y fallon (se ha contagiado del resto del equipo).
Y aunque le pese a alguno tambien tenemos muy mala suerte y el arbitro es un  :**** ca**, porque si llega a pitar el penalti a orife a los 3 minutos el partido seguro hubiese cambiado.
Bueno como soy optimista sigo pensando que llegara la reaccion.  :ok Aunque cada dia me cuesta mas. Vamos a seguir apoyando al equipo mientras no estemos matematicamente en 3ª.
Animo que se note que nosotros SI sentimos al SABADEll.  :scut

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #75 el: 13 de Febrer de 2006, 14:27:17 pm »
Luego piensas si merece la pena estar asi por un partido de futbol, pero supongo que es un sentimiento que te sale del corazon.

Bé, llegir això em reconforta, i veure que no sóc l'únic, i que molts també deuen estar igual.  :-\
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

SG_fAk

• Visitant
« Respondre #76 el: 13 de Febrer de 2006, 14:45:47 pm »
Ve el partit ha estat dolent, el sabadell ho ha intentat, pero sigui pels defenses o pk no tenim punteria no hem marcat, si alguna anes entre els tres pals segur k marcariem, si pogues jugar...., pero d'una cosa esta clara, el badalona no ha fet res, solament ha xutat 3 cops a porta, pero esclar totes tres entre els tres pals, y a la tercera, despres de una falta que s'ha inventat l'arbrite, a dintre. Senyors, Senyores, si un equip que no ha fer res ens guanya a casa, ja som equip de tercera.
Per cert algu em podria dir el recor de partits sense guanyar del SBD a 2ªB, pk crec k si no l'hem superat poc faltara.:disappointed:

Y per animar una mica la cosa, proposo de fer una aposta, y es la de jornades que estarem sense guanyar, jo dic 13, o sigui que en els propers tres partits no guanyarem  :anims, vinga ki s'anima :Hecho_polvo:

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1022
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #77 el: 13 de Febrer de 2006, 16:18:18 pm »
Ve el partit ha estat dolent, el sabadell ho ha intentat, pero sigui pels defenses o pk no tenim punteria no hem marcat, si alguna anes entre els tres pals segur k marcariem, si pogues jugar...., pero d'una cosa esta clara, el badalona no ha fet res, solament ha xutat 3 cops a porta, pero esclar totes tres entre els tres pals, y a la tercera, despres de una falta que s'ha inventat l'arbrite, a dintre. Senyors, Senyores, si un equip que no ha fer res ens guanya a casa, ja som equip de tercera.
Per cert algu em podria dir el recor de partits sense guanyar del SBD a 2ªB, pk crec k si no l'hem superat poc faltara.:disappointed:

Y per animar una mica la cosa, proposo de fer una aposta, y es la de jornades que estarem sense guanyar, jo dic 13, o sigui que en els propers tres partits no guanyarem  :anims, vinga ki s'anima :Hecho_polvo:

Temporada 95-96. Varem estar 13 jornades consecutivas sense guanyar (4 empats i 9 derrotes) de la 15ª (Manlleu-3 Sabadell-0) a la 27ª (Nastic-2 Sabadell-0). Varem salvar la categoria a la promocio de permanencia amb el Leganes "B". Aquell any a la jornada 23 teniem 22 punts i varem acabar la temporada amb 38. L'any del ultim descens, el de 2ª A a 3ª (92-93) tambe varem estar 11 jornades consecutivas sense guanyar i a la jornada 23 estabem amb l'equivalent al sistema de puntuacio actual amb 23 punts. La 99-00 a 2ª B tambe varem estar 11 jornades consecutivas sense guanyar (de la 8 a la 18). A la jornada 23 teniem 32 punts i varem acabar en 13é lloc amb 46 punts.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #78 el: 13 de Febrer de 2006, 16:29:37 pm »

Temporada 95-96. Varem estar 13 jornades consecutivas sense guanyar (4 empats i 9 derrotes) de la 15ª (Manlleu-3 Sabadell-0) a la 27ª (Nastic-2 Sabadell-0). Varem salvar la categoria a la promocio de permanencia amb el Leganes "B". Aquell any a la jornada 23 teniem 22 punts i varem acabar la temporada amb 38. L'any del ultim descens, el de 2ª A a 3ª (92-93) tambe varem estar 11 jornades consecutivas sense guanyar i a la jornada 23 estabem amb l'equivalent al sistema de puntuacio actual amb 23 punts. La 99-00 a 2ª B tambe varem estar 11 jornades consecutivas sense guanyar (de la 8 a la 18). A la jornada 23 teniem 32 punts i varem acabar en 13é lloc amb 46 punts.

Ceba ets un crack :ok
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

SG_fAk

• Visitant
« Respondre #79 el: 13 de Febrer de 2006, 18:49:16 pm »

Doncs menys en un cas, el decens administratiu i deportiu k varem baixar i van pasar coses mes greus que les que estan pasan, totes les altres temporades ens vem salvar, aquesta de moment no es la pitjor, pero el "record" esta en la puntuacio que tenim actualment, a veure si saps d'alguna temporada que a la jornada 23 el sabadell te 20 punts o menys??

P.D. crack de les estadistiques =  La ceba mecànika:clap