Autor Tema: perque som del sabadell?  (Llegit 605 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Urko_4ever

• Infantil
  • Missatges: 216
perque som del sabadell?
« el: 12 de Febrer de 2006, 21:10:38 pm »
desde el dia que vaig neixer sens els kolors del sabadell! jo em preguntu que te el sabadell? perqu som del sabadell? que a fet el sabadell? per mi es la milllor afico del  mon perque tots els disgustos que ens donen i tots els sabadallencs dia radera dia estem  am el sabadell! lo que no em se respondre es: am tot lo que ens fan aquets lladres, sempre estem am el equip i mai ens donem  per vensuts? som masocas i ens agraden els disgustos? ???  lo unic que se esque sento impotencia i per molt que el sabadell estigui a la catagoria que estgui jo estare!

som el sabadell!
A 1r O 3a SOM  el SABADELL!!!

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Gènere: Masculí
  • Mirar el fòrum té el seu perill
Re: perque som del sabadell?
« Respondre #1 el: 12 de Febrer de 2006, 21:13:38 pm »
Si en caracteritzem per una cosa esque som sufridors, però crec que tan no!!
Apart som una afició que molts equips ja voldrien tenir i el sabadell no fan merits al respecte :ejem
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: perque som del sabadell?
« Respondre #2 el: 12 de Febrer de 2006, 21:48:33 pm »
Perquè no és ja prou complicada la vida com per a sobre patir cada dos per tres.

L'altre dia em fixava en una cosa: estava preparant cor de xai a la brasa. El cor té forma d'escut del  :scut, clarament, i a més té dos auricles i dos ventricles, disposats de forma arlequinada. Està clar, tots els humans tenim també el cor arlequinat, però només els del  :scut en som conscients. :ejem
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...