Autor Tema: em de fer alguna cosa entre tots ara que encara hi ha temps  (Llegit 935 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • Gènere: Masculí
  • visca el sabadell visca catalunya
em de fer alguna cosa entre tots ara que encara hi ha temps
« el: 12 de Febrer de 2006, 23:22:12 pm »
anenm a reivindicarnos j**** a cridar on sigui a demanar explicacions que c*** pasa, que pasa amb els calers i al fundacio
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
Re: em de fer alguna cosa entre tots ara que encara hi ha temps
« Respondre #1 el: 12 de Febrer de 2006, 23:26:57 pm »
i serviria de algo??? los de al fundacio corren??? son ellos los k corren??? DESPUES DE 3 ENTRENADORES!!!!!!! pues io kreo k la culpa es de los jugadores.. por MALOS K SEAN!!! k el ultimo es el MAS MALO DE TODOS pero con diferencia ehhh!!! pero la culpa es de kien juega... aunk bonet TIENE c******:.. k se meta el p*** TRIBOTE donde le kepa... k en farmacia jutnando 3 atomos aces algo mas fuerte pero aki juntando 2 jugadores i una caricatura de jugador aces un -1... asi ke... venga ya IVAN DIAZ es indispensable para el ekipo!!!! ORIFE SOLO ARRIBA??? anda ya  ske a uno se le kitan las ganas asta de seguir aki... ya empiezo la semana de mala ***** xq el sabadell pierde pierde i pierde... i en el 2006 aun n e empezado bien una semana...ya os vale a todos sobretodo a los jugadores....

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #2 el: 12 de Febrer de 2006, 23:28:47 pm »
Jo estic d'acord que els jugadors no donen tot el que poden.... però fins que NO VEGI UN p*** 4-4-2 AMB 2 PUNTES -per 1r cop akest any- seguiré pensant que tenim i hem tingut uns entrenadors inútils.
Fins llavors encara donaré la culpa tan a entrenadors com a jugadors.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #3 el: 12 de Febrer de 2006, 23:30:39 pm »
mutio tens rao 100% , adriancito si hace falta  nos comemos entre todos al alcande al presidente y al que haga falta entre todos, porque aki ahi culpables, el tomas es uno i la m***** de fundacion tambien
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

ferni20

• Visitant
« Respondre #4 el: 12 de Febrer de 2006, 23:36:10 pm »
Esta semana el que pueda que vaya a ver a esa panda de ............. entrenar en la NCA i al sr Bonet le poneis una pancarta que ponga 4-4-2!!!!!!!!!!! y otra que haya una porteria dibujada i en medio escrito ponga: xutar aqui PORFAVOR!!!!!!. con eso creo que d momento ja pasamos.
A medida q pasen las jornadas las protestas d la aficion tendran que hacerse mas contundentes, sin violencia claro.....

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #5 el: 13 de Febrer de 2006, 01:17:03 am »
anenm a reivindicarnos j**** a cridar on sigui a demanar explicacions que c*** pasa, que pasa amb els calers i al fundacio
mark aquesta es la pregunta del millon