Autor Tema: La millor afició és la que té millor educació  (Llegit 1184 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
La millor afició és la que té millor educació
« el: 12 de Febrer de 2006, 23:53:51 pm »
Avui durant tot el partit he hagut d'estar escoltant un parell d'homes escridassant, insultant sense parar a CAÑADAS. Tots estem d'acord en que el nivell del equip deixa molt que desitjar, però ha arribat un punt que absolutament tot el que succeïa al terreny de joc era vàlid per descalificar-lo i dir-li ABSOLUTAMENT de tot. Al minut 30 de la segona part jo i els meus amics, ens em girat per dir que ja n'hi havia prou (qui no està enrabiat i desilusionat), era totalment insuportable. RESPOSTA:

-CAÑADAS és un fill... que no ho veus, ens estan robant els diners i tu encara em vens aquí a ... quan tenia 3 anys també ho veia tot color de rosa xaval, etc etc...

-tinc 20 anys,sóc estudinat, pago el carnet de uns 100€ aprox ( segurament em costa més pagar a mi que a ell), en fa 18 que sóc soci i estic desilusionat com el que més, però reaccions com la d'aquest home barrejades amb el mal futbol faran que els meus amics no tornin a futbol (30€)i jo m'ho repensi. Quina vergonya...

La millor afició és la que té millor educació.
The pride of Catalunya

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re: La millor afició és la que té millor educació
« Respondre #1 el: 13 de Febrer de 2006, 00:00:52 am »
Doncs lamentablement en aquest forum tambe veuras com alguns perden les formes en calent i com la questio es carregar-se a algu, a qui sigui, el que pasava per alla o el que mira des de darrera la valla... la questio es carregar-se a algu... :(

Pero be, com deia algun emperador roma: "El poble vol sang" i aixo ja ho deien des de fa molt temps... i seguim igual  :smart:
« Darrera modificació: 13 de Febrer de 2006, 00:04:54 am per Sabadell Power »
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #2 el: 13 de Febrer de 2006, 07:46:19 am »
Si home tot és de color de rosa. La directiva són uncs cracks, a l´entrenador li dobaran el premi FIFA i els jugadors estan superimplicats, tot és qustió de mala sort i del àrbitres.
No és questio de maxacar a tothom, i en aquest cas el Cañadas tampoc té la culpa, però la gent esta molt cremada i desilusionada i l´únic que li queda és el"pataleo" tot i que es puguin centrar les ires cap a les persones que no s´ho mereixen.

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #3 el: 13 de Febrer de 2006, 09:25:01 am »
yo penso que cadascu  pot fer i dir el que li dongui la gana,moltes vegades eu criticat la meva penya hhvv , i el diumenge vam comprar mes de  50 banderes arlequinades i no vam parar d'animar l' equip a vegades els follonerus son el tribunerus,pero bueno en aquests moments es el que hi ha, estem preparant el desplaçament de sant andreu per  anar mes de 30 hhvv  perque es donin conta el jugadors que per aficio som de primera,pero si perdem contra el sant andreu,soc capaç de fer pancartes en contra de la fundacio l 'albert tomas i tota aquesta mandanga perque aixo es una mala planificacio sabeu anims a tots visca el sabadell i visca catalunya
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #4 el: 13 de Febrer de 2006, 14:33:37 pm »
Si home tot és de color de rosa. La directiva són uncs cracks, a l´entrenador li dobaran el premi FIFA i els jugadors estan superimplicats, tot és qustió de mala sort i del àrbitres.

Jo no he dit res de tot aixo... nomes parlo d'EDUCACIO, que no hi te res a veure i que ultimament brilla bastant per la seva absencia.
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Talleret

• Infantil
  • Missatges: 270
« Respondre #5 el: 13 de Febrer de 2006, 15:28:05 pm »
Mayolete tens tota la raó. Pero segurament aquests senyors que criden i insulten és com a consequencia de que han perdut el control de la situació,...,

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #6 el: 13 de Febrer de 2006, 15:52:30 pm »
yo penso que cadascu  pot fer i dir el que li dongui la gana,moltes vegades eu criticat la meva penya hhvv , i el diumenge vam comprar mes de  50 banderes arlequinades i no vam parar d'animar l' equip a vegades els follonerus son el tribunerus,pero bueno en aquests moments es el que hi ha, estem preparant el desplaçament de sant andreu per  anar mes de 30 hhvv  perque es donin conta el jugadors que per aficio som de primera,pero si perdem contra el sant andreu,soc capaç de fer pancartes en contra de la fundacio l 'albert tomas i tota aquesta mandanga perque aixo es una mala planificacio sabeu anims a tots visca el sabadell i visca catalunya
Es evident Marc, la mala planificació ha estat el causant de tot aixo, aixo es mes que evident. Un altre any, quan tinguem un bon pressupost que no venguin fum collons, que fagin com l'any passat, tenim un equip per permanencia i ja esta si l'equip funciona...fenomena l, us enrecordeu l'any del play off, que el Mora va dir una cosa acertada: primer nomes penso en la permanencia, el que vingui despres doncs benvingut sigui. Doncs nosaltres igual! que fan dient que tenim un equip per play off quan veus a 4 arreplegats, exeptuant alguns que si que senten els colors, tirats pel terra...venga home es que indigna...

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #7 el: 13 de Febrer de 2006, 22:49:34 pm »
Jo sóc el primer que crido i deixo anar "tacos" contra qui fagi falta en accions puntuals quan ho crec necessari ( la gràcia del futbol), però dirigir-se a mi amb el despreci que ho va fer és el que m va doldre. Si uns volen fer pancartes, que fagin, que escridassin a qui vulguin, si tot el que sigui movilització a favor del club és bo!!!!

Collons si som pocs, siguem benavinguts
The pride of Catalunya