Autor Tema: TENIM EL QUE ENS EM BUSKAT  (Llegit 623 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

CapaSegonaA

• Visitant
TENIM EL QUE ENS EM BUSKAT
« el: 13 de Febrer de 2006, 01:26:03 am »
Encara motivat pel cabreig que portu i despres d'analitzar fredament la jornada, considero que em arribat a l'actual siuació perque aixi ho hem volgut. En uns quants anys hem fotut al carrer jugadors valids x aquesta categoria, ens hem carregat tots els directius que han passat, i ja no dic els entrenadors. s'ha fitxat amb el cul :**** i per postres en algun cas s'han equivocat de jugador. I que em diue de Fasione. prefereixo un juvenil que el tio aquest. es un negat. i gallo, iglesias, sanz i orife?????va home va...albert tomas ha fitxat ha auests jugadors?NO, NO I NO. els encarregats de fitxar-los van ser dos senyors que ara ja no stan i no han complert segons va dir el larrosa elscompromisos am el club!aixi jo també soc del sabadell. :**** :**** :**** :**** :****.Menys val que em queda el diari de dimarts per animarme llegint les ultimes errads del club. que fariem sense ells?gracies per eplicar tota la realitat, sobretot la realitat desvitualitzada.amb tants errors, ens mereixem baixar i espero que aprenguem la lliso!

Jordi.

Desconnectat camacho86

• Aleví
  • Missatges: 32
Re: TENIM EL QUE ENS EM BUSKAT
« Respondre #1 el: 14 de Febrer de 2006, 01:03:35 am »
 :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap