Autor Tema: REUNIO PRESIDENTS PENYES-JUGADORS-ENTRENADOR  (Llegit 728 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • Gènere: Masculí
  • @mikelsbd
REUNIO PRESIDENTS PENYES-JUGADORS-ENTRENADOR
« el: 13 de Febrer de 2006, 09:56:06 am »
Tal i com està ara la situació, en que els jugadors són els unics que ens poden treure del pou en que ells mateixos ens han ficat, sembla que en la nostra mà com a aficionats no hi han gaires coses a fer més que animar i animar. La desilusió és enorme, les ganes ja son poques, la vergonya és immensa, la tristesa és inenarrable, però la ràbia que sentim ens ha de fer més forts i reaccionar a tots plegats.

A lo que anava, és impossible que als aficionats ens deixin reunir-nos amb els jugadors per cantar-lis a la cara el que sentim, però pregunto:

NO SERIA POSSIBLE DEMANAR ARA QUE ENCARA ESTEM A TEMPS UNA REUNIÓ DELS PRESIDENTS DE LES PENYES DEL SABADELL AMB ELS JUGADORS I L'ENTRENADOR ?

Les penyes, volguem o no, són les entitats que agrupen a aquells que tenen sentiment arlequinat, siguin o no socis de l'equip, i a mí em sembla que han de ser els portaveus de la afició en aquests moments difícils. Els interlocutors validats per la resta dels aficionats que puguin parlar amb la plantilla i fer-los arribar el nostre sentiment i el que esperem d'ells, que els hi trasmetin que hi ha molta gent que després de jugar el sabadell ni dina ni sopa ni dorm i que possiblement es barallin  :**** amb la dona per la mala lllet que portem a sobre.

Us sembla que aixó podria servir per a alguna cosa ?

A mí em sembla que per intentar-ho no es perdria res i potser faria reaccionar als jugadors, que per una part els hi trasmetin el descontent de l'afició i per altra els ànims necessaris per sortir de la situació. Que també hi fos present l'entrenador per poder-li dir que volem jugar amb dos puntes, que, com va dir ahir el birrero, SI HEM DE MORIR, DONCS MORIREM MATANT, NO FENT EL RIDICUL, SOM EL SABADELL, COLLONS !  :****

Crec que si aquesta reunió es fés seria positiva per a tothom i que s'hauria de fer abans del partit contra el Terrassa.
Forero Més Catxondo

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
Re: REUNIO PRESIDENTS PENYES-JUGADORS-ENTRENADOR
« Respondre #1 el: 13 de Febrer de 2006, 10:03:16 am »
company guti la junta a cridat a les penyes per una reunio el dimarts en principi amb tota la directiva

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • Gènere: Masculí
  • @mikelsbd
Re: REUNIO PRESIDENTS PENYES-JUGADORS-ENTRENADOR
« Respondre #2 el: 13 de Febrer de 2006, 10:05:40 am »
Ah doncs no ho sabia, pero a mi no em serveix que es reuneixin amb la directiva, a mí em serviria que parlessin cara a cara, amb sinceritat i sense deixar-se res, directament amb els jugadors i l'entrenador.
Forero Més Catxondo