Autor Tema: Al Sr.Bonet:  (Llegit 4208 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re: Al Sr.Bonet:
« Respondre #20 el: 12 de Febrer de 2006, 23:18:48 pm »
  A partir d´aquí, Quin sentit té sortir AVUI TAMBE amb un sol punta ?   (Fixem-nos bé:  1-5-4-1 en un partit a casa i amb una extrema necessitat de fer gols i guanyar i no precisament contra el Bayern de Munich, sinó contra el Badalona).  Aquest equip no sap fer gols, ni d´una manera ni d´altra i així és impossible guanyar aquest partit ni cap altre.  Màxim acumular marcadors 0-0 contra equips que no siguin tan afortunats com ha sigut el Badalona avui.

Ara bé, el Badalona ha fet un plantejament estratègic excel.lent, maniatant completament al centre del camp i atac del Sabadell.   Això ens ha de fer veure la gran vàlua de JULIA GARCIA com a entrenador.  Deixem-nos de punyetes, tal com deia DS,"aquest era l´home...." i no ara sinó a principi de temporada.

La veritat, no sé quin revulsiu hi podria haver per revertir aquesta situació, perquè a més a més tot ens surt malament.  (per les referències que en tinc, Juanma Cruz en té per 10 dies). No queda més remei que pensar que som un equip de Tercera i estem intentant un ascens a Segona B, perquè aquesta és la realitat del moment actual.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #21 el: 12 de Febrer de 2006, 23:20:10 pm »
es veritat que bonet a dit que tan li fot que el fotin al carrer?
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #22 el: 12 de Febrer de 2006, 23:21:14 pm »
Bonet potser ets molt bona persona però em sembla que tot això et ve molt  gros, es que estas fen 3 feines entrenador, farmaceutic i portaveu de la junta les teves declaracions d'avui a RS han sigut lamentables que han de fer els mitjans de comunicacio amagar les coses i dir SI AMO SI SENYOR

Bonet zapatero a tus zapatos i a guanyar diumenge

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #23 el: 12 de Febrer de 2006, 23:25:40 pm »
es veritat que bonet a dit que tan li fot que el fotin al carrer?

El Bonet no ha dit això.
Pel que m'ha semblat sentir, ha dit que, o ha volgut dir que si no el volen, doncs ell marxa. Que no està lligat enlloc i que si el volen fer fora no passaria res. Diu que vol al Sabadell i el que es necessita és UNIÓ entre tots -aficionats, directius, cos tècnic, i sobretot mitjans de comunicació.-
Crec que ha atacat directament -sense dir el nom- al Diari de Sabadell. I hi estic completament d'acord. Escriure i fer-ne sang cada setmana és una actitud DEPLORABLE i UNA BASURA, si, directament BASURA el que hi puguis llegir. Sembla, com ha dit el Bonet, i hi estic d'acord, que els agradi que RES surti bé i que la nau s'enfonsi. I per això ha demanat més unió a tothom i que a final d'any es critiqui a qui s'hagi de criticar, però ARA NO  :icon_exclaim:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

• Entrenador
« Respondre #24 el: 12 de Febrer de 2006, 23:32:12 pm »
eske mutio al diari sabadell esta comprat per auqesr entorn que hi ha sempre al voltant del club vinga a intoxiccar perque volen fer pisos a la creu alta o no?

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #25 el: 12 de Febrer de 2006, 23:35:19 pm »
eske mutio al diari sabadell esta comprat per auqesr entorn que hi ha sempre al voltant del club vinga a intoxiccar perque volen fer pisos a la creu alta o no?

Això dels pisos si que és un rumor que corra i ho diu molta gent. Però jo això no ho sé si és veritat o no  :-\

De totes formes només ens queda seguir animant Mark, i mentre hi ha vida hi ha esperança.
I aquí hi ha una dada que em fa gràcia. Portem la "friolera" de 10 jornades sense guanyar seguides -gaiebé 1/4 part de la lliga- i estem a 3 punts de la salvació. Aquí vinc a dir que el nivell del grup per baix és esperpèntic.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #26 el: 12 de Febrer de 2006, 23:50:41 pm »
I aquí hi ha una dada que em fa gràcia. Portem la "friolera" de 10 jornades sense guanyar seguides -gaiebé 1/4 part de la lliga- i estem a 3 punts de la salvació. Aquí vinc a dir que el nivell del grup per baix és esperpèntic.

És que amb un equip 'normalet' tipus Benidorm, Vila-joiosa o Osca, en aquest grup no n'hi ha per patir, però amb els mantes que tenim...

O ens posem les piles o baixarem a Tercera abans de la jornada 30.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

• Entrenador
« Respondre #27 el: 13 de Febrer de 2006, 00:19:22 am »
que mal pinta

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #28 el: 13 de Febrer de 2006, 00:28:09 am »
el senyor bonet,millor dit senyor cagadet ja va dir en declaracions a radio sabadell que li feia por el badalona,siusplau senyor bonet aixequis de la banqueta algun cop(avui a falta de 5 minuts per primer cop)cridi una mica te voste sang? quins favors esta pagan? deixi de queixarse de la premsa i guanyi algun partit que ja li toca no creu?

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #29 el: 13 de Febrer de 2006, 07:41:51 am »
I escolti les delaracions del Julià Garcia, animant a l´afició del Sabadell, que semblava ell el nostre entrenador no el pluriempleat del Bonet( ara també és el portamveu del Consell pel que sembla), però clar a ell tant li fot, si  baixem doncs cap a Tarragona a vendre gelocatils i a entrenar als benjamins del Nàstic.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #30 el: 13 de Febrer de 2006, 08:56:47 am »
Doncs jo al sr. Bonet li diria que es dediqui als entrenar els jugadors, a veure si saben quins colors estan defensant, que no en tenen ni pajolera idea, enlloc de sortir a dir que si l'entorn no ajuda:

BONET: AJUDEU-NOS VOSALTRES, QUE N'ESTEM FINS A DALT DE TOT DE TANTA INCOMPETÈNCIA :icon_exclaim: :icon_exclaim: :icon_exclaim: :****
« Darrera modificació: 13 de Febrer de 2006, 09:07:24 am per Manelinho »
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #31 el: 13 de Febrer de 2006, 09:05:22 am »
Bonet(portaveu de la junta directiva)  has pixat fora de l'orinal i nomes dirte una cosa si llegeixes el forum informat que a principis de temporada la web de Radio Sabadell(aquells microfons que ahir vas fer unes declaracions fora dfe lloc) van fer una enquesta si havien de fer fora el Mora, que opines d'això