Autor Tema: Guanyarem i ens salvarem... i taparem moltes boques...  (Llegit 704 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat arlequinat100%

• Aleví
  • Missatges: 42
Guanyarem i ens salvarem... i taparem moltes boques...
« el: 14 de Febrer de 2006, 12:19:50 pm »
Estic convençut que ens salvarem, a aquest equip només li falta confiança!! i estic segur que ens salavarem.

I quan ens aconseguim salvar taparem moltes boquetes, d'alguns aficionats, d'algunes persones interesades en que la cosa vagi malament, i sobretot d'algun periodistes que es tindrien que donar vergonya.... :****

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2368
  • Gènere: Masculí
Re: Guanyarem i ens salvarem... i taparem moltes boques...
« Respondre #1 el: 14 de Febrer de 2006, 12:48:58 pm »
la contracronica del DS es vergonyosa en aquests moments i vaja descobriments que fa. Pèsim, pèsim. I posa com que és una mentida que el Diari es dolent,dolent. Això es la veritat més gran. Bueno ho diu en castellà. I el amic Mario pq no intentes no matxacar tant el que ja sabem, que no veus que ens anem a tercera i tú col.labores amb això? Tot el que dius ja se sap de sobres . Vaja descobriments. De que serveix repetir-ho cada setmana i portar més mal rotllo. Com és nota que abans de treballar al Diari no havies patit per el Sabadell i que és la teva feina i sinó et posen al futbol et posen a fer reportatges de cotxes que tots van tan bé no sigui que els concesionaris que paguen s´enfadin si  poseu una pega. La teva actitut només fa mal pq mai he vist que aportis solucions, només criticar,posar m**** i dir el que ja està resabut..
I si ho saps tot pq no dius clar qui es el responsable. Deus conèixer, suposo, que el Ajuntament per mitjà la fundació del esport, és qui està darrera. Tens ******* de dir que és culpa del Bustos? Pq no t´atreveixes a dir-ho? Ho tens prohibit? És més fàcil matxacar a l´Albert Tomás i no al màxim responsable? No entenc a que jugueu la veritat
« Darrera modificació: 14 de Febrer de 2006, 12:56:47 pm per hicks »

Desconnectat GARNI

• Juvenil
  • Missatges: 356
  • Gènere: Masculí
« Respondre #2 el: 14 de Febrer de 2006, 13:46:14 pm »
La veritat benvolgut hicks crec que tens raó en part. Estic d´acord en que no es el moment de fer un escrit com aquest al DS, tot i que haig de reconeixer que té la seva gràcia, i també estic d´acord en que el responsable màxim de la situació actual del club es el Sr. Bustos i tota la seva camarilla (també es cert que el DS es el diari de l´ajuntament o sigui que dificilment es tiraran pedres contra ells mateixos i no ja pel autor del escrit si no pel propi DS). En el que no et dono la raó es en que amb aquests comentaris aboqui el club a 3ª. Es tan sols una manera de fer publica (de forma desafortunada si) la indignació dels socis i dels seguidors del CE Sabadell envers la situació actual i la manera com té el club d´intentar escabullirse donant les culpes a tothom menys a qui realment la té (tornem a les mateixes, la directiva no es pot tirar pedres a sobre, ja que tirar contra Bustos & co sería la mort total i definitiva del CE Sabadell).

VISCA EL SABADELL!!!!!!!

Desconnectat aiuix

• Aleví
  • Missatges: 49
« Respondre #3 el: 14 de Febrer de 2006, 15:39:10 pm »
això... que el CE es salvi i jo encancat que em tapin la boca. prefereixo mil vegades això  :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X que això   :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry:

Lo del DS horrorós..., ho he trobat d'un mal gust impressionat, per a vinyetes d'humor negre es dóna 1/6 i no una pàgina sencera... impresentables!