Autor Tema: Per fi una bona noticia.....  (Llegit 3075 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Per fi una bona noticia.....
« el: 13 de Febrer de 2006, 19:01:03 pm »
Ja sé que pot sonar a "cachondeo" -no és la meva intenció- i simplement intento animar una mica la cosa.
Jo estic força decebut amb el joc i l'actitud de l'equip i encara més, com es obvi, pels resultats obtinguts.
Però.... la bona noticia, que penso que estan amb 20 punts, després de 10 setmanes sense guanyar, dóna que pensar.
A falta de 15 partits per acabar la lliga, el Sabadell depèn d'ell i només d'ell mateix per mantenir-se a la categoria.
Em direu que habent guanyat 4 partits en tot l'any, k sent una defensa de goma, que si pam que si pum.... que estem ja a tercera. Bé, jo crec que s'ha de fer un plantejament per part de l'entrenador als jugadors. Primer de tot motivar-los, i segon, fer un plantejament de tipus psicologic, que els fagi veure que ara comença la lliga. Es una lliga de 15 partits i que necessitem acabar entre els 8 primers de la lliga. No sé alguna cosa diferent i que els que porten la samarreta del Sabadell apart de suar-la de tan en tan, es centri en introduir la piloteta a la porteria contraria.

Resten 15 partits i n'hi ha 4 de claus i els 4 seran a casa.

Queden 8 partits a casa

- Barça b
- Villajoyosa
- Hospitalet ----> partit clau
- Alacant
- Reus ----> partit clau i guanyant ens emportem el average
- Zaragoza B -----> partit clau
- Osca ----> partit clau
- Llevant B

Diguem que ens visiten 4 equips de dalt i 4 de baix. Ara la nova creu alta ja ha de ser un fortí. Sumant a casa 16 punts de 24 per mi estaria bé. Això faria que suméssim 36 punts. La qual cosa  i veient com esta la puntuació penso que amb 6-7 punts a fora ens salvem.
I tranquils que algun partit a fora guanyarem, ni que sigui de casualitat o de llet.

Fora 7 partits:

- Sant Andreu
- Terrassa
- Benidorm
- Alcoyano
- Logroñés ---> partit clau
- Figueres
- Gramanet

Penso que Figueres en aquelles epoques ja estara mes que salvat i no es jugarà res. Espero que la Grama a la penultima jornada estigui clasificada per play-off, i de ben segur que l'"amic" Remirez alguna cosa faria perque guanyés el Sabadell. Per tan, m'inclino que entre Sant Andre, Terrassa, Benidorm i Alcoy treient entre 3 i 4 punts ja estaria bé. Els dos ultims partits fora els guanyem.

Si no fos per la mala imatge de l'equip, penso que molta més gent creuria en la salvació. En terme de punts i habent estat 10 setmanes seguides sense guanyar i que encara estiguem tan propers a la salvacio es per estar "contents" i aferrats a alguna cosa que ens mantingui l'esperança. Però el treball, tan psicologic i de motivacio que hauria de fer l'entrenador comença JA i dels jugadors de deixarse els collons ha de començar JA també.

JO VULL I CREC QUE EL SABADELL SALVARÀ LA CATEGORIA, PERÒ NOMÉS SI ESTEM TOTS UNITS. SI US PLAU, LES CRITIQUES A PARTIT DEL MAIG  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Per fi una bona noticia.....
« Respondre #1 el: 13 de Febrer de 2006, 19:05:00 pm »
Et diré una cosa.
Tot és possible, però siusplau, amb un 4-5-1 a casa, no en guanyem ni un.

Igualment, mentre hi ha vida, hi ha esperança. Estem a Tercera, anem a Segona 'B' :icon_exclaim: :ok
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #2 el: 13 de Febrer de 2006, 19:05:33 pm »
Si senyor!  :clap
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat didak13

• Infantil
  • Missatges: 254
« Respondre #3 el: 13 de Febrer de 2006, 19:06:28 pm »
totalmen dacord am tu MUTIO. Nkara no ia re perdut nkara ke tot u smbli, pro si em estat tants stmanes sense guanya i estem on som xke no pode pnsa i manteni sperances que s pugin guanya 4 partis i treure alguns empats, com a minim. Tampoc es tan estrany xke am lekip ke representa ke tenim auriem de guanyarlos kasi tots per lu tan 4o 5 de 15 tmpok no s 1 barbaritat.

Desconnectat Talleret

• Infantil
  • Missatges: 270
« Respondre #4 el: 13 de Febrer de 2006, 20:05:43 pm »
Mutio es un tema d'actitut de les nostres estrelles. Si corren com la 1ª part de la Grama es molt possible que ens salvem, si ho fan com la 1ª part del Peralta,...

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #5 el: 13 de Febrer de 2006, 20:07:39 pm »
Et diré una cosa.
Tot és possible, però siusplau, amb un 4-5-1 a casa, no en guanyem ni un.

Igualment, mentre hi ha vida, hi ha esperança. Estem a Tercera, anem a Segona 'B' :icon_exclaim: :ok

Estem a 2ªB !! NO anem a 3ª !!!
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #6 el: 13 de Febrer de 2006, 20:23:07 pm »
Estem a 2ªB !! NO anem a 3ª !!!

No, Randel... estem a Tercera, per actitud, sistema, joc, i molt més.
Hem de fer un esforç i tornar a Segona 'B'.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #7 el: 13 de Febrer de 2006, 20:26:12 pm »
Mutio es un tema d'actitut de les nostres estrelles. Si corren com la 1ª part de la Grama es molt possible que ens salvem, si ho fan com la 1ª part del Peralta,...
Això és ben cert,  si corressin sempre com la 1ª part de la Grama és que no seriem on som ara, i perquè no corren més ? no tenen també dues cames com els demés ? no cobren cada mes ?, vinga nois a veure si us trieu la son de les orelles de una vegada.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
« Respondre #8 el: 13 de Febrer de 2006, 20:30:57 pm »
chapeau birrero por tu respuesta estas en lo cierto :clap :clap :clap
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #9 el: 13 de Febrer de 2006, 20:36:10 pm »
vinga j****!!! :anims nosaltres podem, costara pero crec que podrem!!! es que nomes que agesim guanyat 1 partit dels ultims 10 estariem en la zona de salvació o promoció...VA COMPANYS tot units no PODEM VAIXAR!
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #10 el: 13 de Febrer de 2006, 21:00:36 pm »
Quin equip te una aficio que treu una lectura positiva de 10 jornades sense guanyar en el camp i fent ridiculs al terreny esportiu. Quin equip te una aficio que el dia seguent de perdre a casa i estant en posicions de descens te a una aficio darrere seu preparant un nou desplaçament a camp contrari? El  :scut
Tan els costa als jugadors tenir una mica d'amor propi i com a minim intentar correspondre a aquesta aficio? Tant demanem??
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat delmo

• Infantil
  • Missatges: 104
« Respondre #11 el: 13 de Febrer de 2006, 21:11:50 pm »
Bien Mutiu bien,menosmal q aun nos damos animos entre nosotros por q si no...
Ahora mas q nunca,AMUNT SABADELL.

ferni20

• Visitant
« Respondre #12 el: 13 de Febrer de 2006, 21:14:37 pm »
Quin equip te una aficio que treu una lectura positiva de 10 jornades sense guanyar en el camp i fent ridiculs al terreny esportiu. Quin equip te una aficio que el dia seguent de perdre a casa i estant en posicions de descens te a una aficio darrere seu preparant un nou desplaçament a camp contrari? El  :scut
Tan els costa als jugadors tenir una mica d'amor propi i com a minim intentar correspondre a aquesta aficio? Tant demanem??

tot aixo esta molt bé, anims en tenim encara nosaltres,  i segons com es mira la cosa ens podem salvar perfectament pero recordeu que nosaltres no som els que juguem els partits, nosaltres nomes poden veurels a la grada i  animar ( que ja es molt!!!! estan com està la cosa), i tal com diu el birrero amb un 4-5-1 es impossible guanyar els partits claus.. tot aixo o pensem nosaltres i potser si la directiv,entrenador i jugadors o pensessin podriem fer grans coses.......per cert ja per fi ningu parla de Play Off d'ascens no? menys mal que em baixat a la terra.

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #13 el: 13 de Febrer de 2006, 21:48:23 pm »
Personalment, crec que podem arribar a 39 punts, però més no crec. Entre 36 i 39 punts. Si no em guanyat cap partits dels ultims que eren tan o més claus que els que dius, no espero que facin gaire cosa més.

Fem una expedició arlequinada a Lourdes, posem ciris a Sant Felix,etc....
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat GARNI

• Juvenil
  • Missatges: 356
« Respondre #14 el: 14 de Febrer de 2006, 08:43:26 am »

.......per cert ja per fi ningu parla de Play Off d'ascens no? menys mal que em baixat a la terra.

No et pensis, si els guanyem tots (una ratxa de 15 partits seguits guanyats no seria un récord?) ens classifiquem pel play off d´ascens de llarg.
 ;D

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #15 el: 14 de Febrer de 2006, 17:58:36 pm »
...per cert ja per fi ningu parla de Play Off d'ascens no? menys mal que em baixat a la terra.

Al meu modest punt de vista, aquest va ser el mal de tots els mals... la mare dels mals: Veure'ns a 2aA sense haver jugat cap partit encara i fiant-nos dels CV dels jugadors... GRAN CA-GA-DA amics... i apartir d'aqui, enganxariem altres mals "menors" des del, repeteixo, meu modest punt de vista.

anims i tots a una o serem el Girona bis.
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat manolo_alicante

• Aleví
  • Missatges: 33
« Respondre #16 el: 17 de Febrer de 2006, 13:39:31 pm »
Ja sé que pot sonar a "cachondeo" -no és la meva intenció- i simplement intento animar una mica la cosa.
Jo estic força decebut amb el joc i l'actitud de l'equip i encara més, com es obvi, pels resultats obtinguts.
Però.... la bona noticia, que penso que estan amb 20 punts, després de 10 setmanes sense guanyar, dóna que pensar.
A falta de 15 partits per acabar la lliga, el Sabadell depèn d'ell i només d'ell mateix per mantenir-se a la categoria.
Em direu que habent guanyat 4 partits en tot l'any, k sent una defensa de goma, que si pam que si pum.... que estem ja a tercera. Bé, jo crec que s'ha de fer un plantejament per part de l'entrenador als jugadors. Primer de tot motivar-los, i segon, fer un plantejament de tipus psicologic, que els fagi veure que ara comença la lliga. Es una lliga de 15 partits i que necessitem acabar entre els 8 primers de la lliga. No sé alguna cosa diferent i que els que porten la samarreta del Sabadell apart de suar-la de tan en tan, es centri en introduir la piloteta a la porteria contraria.

Resten 15 partits i n'hi ha 4 de claus i els 4 seran a casa.

Queden 8 partits a casa

- Barça b
- Villajoyosa
- Hospitalet ----> partit clau
- Alacant
- Reus ----> partit clau i guanyant ens emportem el average
- Zaragoza B -----> partit clau
- Osca ----> partit clau
- Llevant B

Diguem que ens visiten 4 equips de dalt i 4 de baix. Ara la nova creu alta ja ha de ser un fortí. Sumant a casa 16 punts de 24 per mi estaria bé. Això faria que suméssim 36 punts. La qual cosa  i veient com esta la puntuació penso que amb 6-7 punts a fora ens salvem.
I tranquils que algun partit a fora guanyarem, ni que sigui de casualitat o de llet.

Fora 7 partits:

- Sant Andreu
- Terrassa
- Benidorm
- Alcoyano
- Logroñés ---> partit clau
- Figueres
- Gramanet

Penso que Figueres en aquelles epoques ja estara mes que salvat i no es jugarà res. Espero que la Grama a la penultima jornada estigui clasificada per play-off, i de ben segur que l'"amic" Remirez alguna cosa faria perque guanyés el Sabadell. Per tan, m'inclino que entre Sant Andre, Terrassa, Benidorm i Alcoy treient entre 3 i 4 punts ja estaria bé. Els dos ultims partits fora els guanyem.

Si no fos per la mala imatge de l'equip, penso que molta més gent creuria en la salvació. En terme de punts i habent estat 10 setmanes seguides sense guanyar i que encara estiguem tan propers a la salvacio es per estar "contents" i aferrats a alguna cosa que ens mantingui l'esperança. Però el treball, tan psicologic i de motivacio que hauria de fer l'entrenador comença JA i dels jugadors de deixarse els collons ha de començar JA també.

JO VULL I CREC QUE EL SABADELL SALVARÀ LA CATEGORIA, PERÒ NOMÉS SI ESTEM TOTS UNITS. SI US PLAU, LES CRITIQUES A PARTIT DEL MAIG  :ok
[/quote

HOLA AMIGO !!

Lo bueno es a mi parecer que de los partidos fuera de casa quedan 4 con equipos catalanes,con lo cual la aficion lo tiene mas facil para acompañar al equipo a sus deplazamientos y animar a muerte.Yo viviendo cerca de Villajoyosa si no pasa nada iré al partido.Todavia tengo esperanzas en salvar la categoria.Un saludo.

Manolo

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #17 el: 17 de Febrer de 2006, 14:46:34 pm »
Hola Manolo.....

El partido contra el Villajoyosa será en la Creu Alta. Allí ya jugamos y perdimos 1 a 0  :disappointed:

www.miequipo.es

Desconnectat kazka

• Infantil
  • Missatges: 279
  • campeones del interpenyas!!!!
« Respondre #18 el: 18 de Febrer de 2006, 11:25:30 am »
encraa hi ha esparança y una molt bona alegria per la aficio seria una vitoria en el olimpic de terrasa y la salvacio
CAMPENOS DEL INTERPEÑAS: RESISTENCIA-FOREROS!!!! EL AÑO QUE VIENE A JUGAR COMO ACTUALES CAMPEONES E INTENTAR LLEVARNOS DOS TITULOS CONSECUTIVOS

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #19 el: 19 de Febrer de 2006, 16:58:13 pm »
Jo segueixo confiant en la salvació. Mentr tinguem vida, jo tindré esperança.
Si mirem el que ens queda, 14 partits, seguim tinguent 8 partits a casa, punts necessaris per mantenir-nos. Avui podiem perdre, encara que el Sant Andreu NO ha fet res tampoc per guanyar.
Tinc la confiança i esperança del retorn de Hammouch, que veient les baixes de Xavi Muñoz i Crivillé diumenge contra el barça, crec que podria jugar.
Espero que avui palmin tan Peralta com Logroñés i la permanencia segueixi estan a 3 punts.
Això si, que la directiva fagi el k tingui k fer -primes, o el k vulguin, pero diumenge al barça B se l'ha de guanyar; I NO EM DIGUEU QUE NO TENIU ESPERANÇA DE SALVACIÓ QUAN SEGUIU ANANT AL CAMP CADA SETMANA.
Penso que som la millor afició, que ho seguim desmostrant, i que ho seguirem fent. Almenys mantinguem la unió i la fe en salvar-nos  :icon_exclaim:

Diumenge guanyarem 1 a 0  :ok

www.miequipo.es