Autor Tema: Per fi una bona noticia.....  (Llegit 3076 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat loreniki22

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 17
  • Gènere: Femení
  • LoReNiKi
Re: Per fi una bona noticia.....
« Respondre #20 el: 26 de Febrer de 2006, 11:30:57 am »
Ja sé que pot sonar a "cachondeo" -no és la meva intenció- i simplement intento animar una mica la cosa.
Jo estic força decebut amb el joc i l'actitud de l'equip i encara més, com es obvi, pels resultats obtinguts.
Però.... la bona noticia, que penso que estan amb 20 punts, després de 10 setmanes sense guanyar, dóna que pensar.
A falta de 15 partits per acabar la lliga, el Sabadell depèn d'ell i només d'ell mateix per mantenir-se a la categoria.
Em direu que habent guanyat 4 partits en tot l'any, k sent una defensa de goma, que si pam que si pum.... que estem ja a tercera. Bé, jo crec que s'ha de fer un plantejament per part de l'entrenador als jugadors. Primer de tot motivar-los, i segon, fer un plantejament de tipus psicologic, que els fagi veure que ara comença la lliga. Es una lliga de 15 partits i que necessitem acabar entre els 8 primers de la lliga. No sé alguna cosa diferent i que els que porten la samarreta del Sabadell apart de suar-la de tan en tan, es centri en introduir la piloteta a la porteria contraria.

Resten 15 partits i n'hi ha 4 de claus i els 4 seran a casa.

Queden 8 partits a casa

- Barça b
- Villajoyosa
- Hospitalet ----> partit clau
- Alacant
- Reus ----> partit clau i guanyant ens emportem el average
- Zaragoza B -----> partit clau
- Osca ----> partit clau
- Llevant B

Diguem que ens visiten 4 equips de dalt i 4 de baix. Ara la nova creu alta ja ha de ser un fortí. Sumant a casa 16 punts de 24 per mi estaria bé. Això faria que suméssim 36 punts. La qual cosa  i veient com esta la puntuació penso que amb 6-7 punts a fora ens salvem.
I tranquils que algun partit a fora guanyarem, ni que sigui de casualitat o de llet.

Fora 7 partits:

- Sant Andreu
- Terrassa
- Benidorm
- Alcoyano
- Logroñés ---> partit clau
- Figueres
- Gramanet

Penso que Figueres en aquelles epoques ja estara mes que salvat i no es jugarà res. Espero que la Grama a la penultima jornada estigui clasificada per play-off, i de ben segur que l'"amic" Remirez alguna cosa faria perque guanyés el Sabadell. Per tan, m'inclino que entre Sant Andre, Terrassa, Benidorm i Alcoy treient entre 3 i 4 punts ja estaria bé. Els dos ultims partits fora els guanyem.

Si no fos per la mala imatge de l'equip, penso que molta més gent creuria en la salvació. En terme de punts i habent estat 10 setmanes seguides sense guanyar i que encara estiguem tan propers a la salvacio es per estar "contents" i aferrats a alguna cosa que ens mantingui l'esperança. Però el treball, tan psicologic i de motivacio que hauria de fer l'entrenador comença JA i dels jugadors de deixarse els collons ha de començar JA també.

JO VULL I CREC QUE EL SABADELL SALVARÀ LA CATEGORIA, PERÒ NOMÉS SI ESTEM TOTS UNITS. SI US PLAU, LES CRITIQUES A PARTIT DEL MAIG  :ok

Ole!! tu si ke vals!! i no els ke kritiken al sabadell abans de la desgracia... animem l'ekip!! volem ke guañi ?? donks animemlos primer!! ... potser la majoria m'envieu a la m****, pero jo dik tal kom u sentu... libertat d'expressió no?
 :-* petons  :-*
BlAnK I bLaU, ElS CoLoRs De La Meva ViDa....

Desconnectat Cyan

• Infantil
  • Missatges: 240
Re: Per fi una bona noticia.....
« Respondre #21 el: 27 de Febrer de 2006, 11:13:52 am »
Ja sé que pot sonar a "cachondeo" -no és la meva intenció- i simplement intento animar una mica la cosa.
Jo estic força decebut amb el joc i l'actitud de l'equip i encara més, com es obvi, pels resultats obtinguts.
Però.... la bona noticia, que penso que estan amb 20 punts, després de 10 setmanes sense guanyar, dóna que pensar.
A falta de 15 partits per acabar la lliga, el Sabadell depèn d'ell i només d'ell mateix per mantenir-se a la categoria.
Em direu que habent guanyat 4 partits en tot l'any, k sent una defensa de goma, que si pam que si pum.... que estem ja a tercera. Bé, jo crec que s'ha de fer un plantejament per part de l'entrenador als jugadors. Primer de tot motivar-los, i segon, fer un plantejament de tipus psicologic, que els fagi veure que ara comença la lliga. Es una lliga de 15 partits i que necessitem acabar entre els 8 primers de la lliga. No sé alguna cosa diferent i que els que porten la samarreta del Sabadell apart de suar-la de tan en tan, es centri en introduir la piloteta a la porteria contraria.

Resten 15 partits i n'hi ha 4 de claus i els 4 seran a casa.

Queden 8 partits a casa

- Barça b
- Villajoyosa
- Hospitalet ----> partit clau
- Alacant
- Reus ----> partit clau i guanyant ens emportem el average
- Zaragoza B -----> partit clau
- Osca ----> partit clau
- Llevant B

Diguem que ens visiten 4 equips de dalt i 4 de baix. Ara la nova creu alta ja ha de ser un fortí. Sumant a casa 16 punts de 24 per mi estaria bé. Això faria que suméssim 36 punts. La qual cosa  i veient com esta la puntuació penso que amb 6-7 punts a fora ens salvem.
I tranquils que algun partit a fora guanyarem, ni que sigui de casualitat o de llet.

Fora 7 partits:

- Sant Andreu
- Terrassa
- Benidorm
- Alcoyano
- Logroñés ---> partit clau
- Figueres
- Gramanet

Penso que Figueres en aquelles epoques ja estara mes que salvat i no es jugarà res. Espero que la Grama a la penultima jornada estigui clasificada per play-off, i de ben segur que l'"amic" Remirez alguna cosa faria perque guanyés el Sabadell. Per tan, m'inclino que entre Sant Andre, Terrassa, Benidorm i Alcoy treient entre 3 i 4 punts ja estaria bé. Els dos ultims partits fora els guanyem.

Si no fos per la mala imatge de l'equip, penso que molta més gent creuria en la salvació. En terme de punts i habent estat 10 setmanes seguides sense guanyar i que encara estiguem tan propers a la salvacio es per estar "contents" i aferrats a alguna cosa que ens mantingui l'esperança. Però el treball, tan psicologic i de motivacio que hauria de fer l'entrenador comença JA i dels jugadors de deixarse els collons ha de començar JA també.

JO VULL I CREC QUE EL SABADELL SALVARÀ LA CATEGORIA, PERÒ NOMÉS SI ESTEM TOTS UNITS. SI US PLAU, LES CRITIQUES A PARTIT DEL MAIG  :ok

la veritat, sempre ve be ser optimistes, pero veient la classificació actualment...  optaria per començar a tallar caps, i no precisament el dels jugadors i l'entrenador. Be, els dels jugadors potser si, pero haurien de ser quasi tots, i després seria molt dificil netejar tota la sang...  Fins ara es podia dir que si la mala sort, que si els arbitres, etc etc...  pero ara ja si que es el colmo. Anar últims es per a mi la cosa més humillant en el futbol, més que perdre un partit per 7-0 o 6-1 com el madrid. Es trist que una entitat com la vostra tingui actualment menys punts que el Peña Sport de Tafalla en aquestes alçades de la temporada passada. I ara per ara la salvació es presenta molt dificil. L'any passat se va salvar (al ultim partit contra el peralta) amb 46 pts, es a dir que el que en tenia 45 ja va baixar. Es poden conseguir 25 punts de 39 possibles?
Egarenc de naixement, per servir-lo...