Autor Tema: Descens Historic  (Llegit 1455 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
Descens Historic
« el: 13 de Febrer de 2006, 09:14:40 am »
Si acabem baixan a tercera que per desgràcia sera el mes probable serà la Primera vegada que esportivament estem tan abaix ja que l'ultim cop que vam baixar a tercera va ser per el descens administratiu i els altres cops que vam estar a tercera no  hi havia 2B és adir que ara estariem a 4 categoria del furtbol Espanyol

Nomes hem queda dir MOLTES GRÀCIES ALS DIRECTIUS(actuals i als dimitits i tambe al Sr.Tomas) i per suposat MOLTES GRÀCIES ALS PESSETEROS I GANDULS DELS NOSTRES JUGADORS  :**** :****

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • Gènere: Masculí
  • visca el sabadell visca catalunya
Re: Descens Historic
« Respondre #1 el: 13 de Febrer de 2006, 09:18:24 am »
d'acord amb tu pero encara no em baixat es pot fer alguna cosa no se el que pero sha de fer
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #2 el: 13 de Febrer de 2006, 09:40:58 am »
Mark si vols tornem a anar a un entrenament a dir 4 coses als jugadors que vegin que l'aficio no esta morta

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #3 el: 13 de Febrer de 2006, 09:52:15 am »
crec que ara nomes ens queda una cosa a fer, intentar no ser incendiaris (a mi en aquests moments em costa molt, ho reconec) i intentar obrar el miracle.

Pero el problema es que l any passat hi veia mes ganes que aquest. Aquest any veig que res de res. Ens podriem haver estalviat els 200 kilos de mes del pressupost per eliminar deute i no per llançar-los.

Crec que cal fitxar jugadors amb sous baixo i incentius molt alts. Ells tambe s han d adequar a la vida real i no a l especulacio futbolistica. Sino, passa el que passa: no mouen el cul.

Ara ja no guanyem res despotricant. Estem encomenats a quatre jugadors desmotivats. A veure si en un cop de sort es sumen uns quants punts seguits i salvem el cul, encara queden 45 punts en joc. No se per que pero crec que els propers que es sumaran seran tres i es faran a Terrassa, capital de la Cerdanya jeje.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #4 el: 13 de Febrer de 2006, 10:00:57 am »
aixo es el pitjor company kitanovsky,veient les ganes dels "futbolistes" aixo no ho salva ni la virgen de lourdes,el tema de tots junts i apoyem a l'equip ja cansa,i efectivament historic sera el descens amb el pressupost mes alt de l'historia del sabadell a segona b GRACIES A TOTS ELS QUE ESTAN I ELS QUE VAN FER FORA

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #5 el: 13 de Febrer de 2006, 10:13:45 am »
I a més a més, cada cop estic més convençut que el vestuari està ( hi ha estat) totalment dividit. Només cal sentir les declaracions de l´Orife. La frustació del Cañadas, i el pasoisme principal dels nouvinguts que hores d´ara ja deuen enstar pendents d´on anar jugar la próxima temporada.

Com diuen per aquí esperar un miracle, i com a única solució una presència massiva de seguidors als entrenaments, no per escridasar-los( ja es fara a final de temporada si finalent baixem), sino perquè es donguin compte d´una **** vegada amb l´equip que estan jugant.
Jo proposo l´entrenament de dissabte perquè hi anem totsa fer-nos veure i sentir.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #6 el: 13 de Febrer de 2006, 10:48:55 am »
mira aixo de l'entrenament de dissabte es podria fer, anar i animar-los que enssentin que sapiguen que estem aqui, pero no anar 4 gats sino anar una cincuantena jo aniria amb 3 amics que estan d'acord amb aixo , l'entrenament seria al de mati oy?
estarem tambe a sant andreu, NOS HUNDIREMOS JUNTOS! :anims
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #7 el: 13 de Febrer de 2006, 10:52:19 am »
A que hora y donde entrenan el sabado.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #8 el: 13 de Febrer de 2006, 11:51:33 am »
Jo dissabte estare alla :**** :****

Per cert quines son les declaracions que va fer el bota de oro Orife
« Darrera modificació: 13 de Febrer de 2006, 11:56:53 am per SABADELL »

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #9 el: 13 de Febrer de 2006, 12:11:15 pm »
Després de la pixada fora de test del boticari, els de RS per afegir més llenya el foc li van comentar a l´Orife, més o menys el que en pensava, que a la mitja part s´havia pogut sentir al Pequi cridant que s havia de guanyar que sino "ya vereis la de m***** que nos van ha echar encima".
 Davant tot això l´Orife va a venir dir que el Peque ja podia dir missa, que ells "ni lee,ni ecucha" i que definitiva passava de l´entorn i del que pogués diu el seu company a la mitja part.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #10 el: 13 de Febrer de 2006, 12:14:20 pm »
ahir escoltant la tertulia hem fa fer apagar la radio quan l'aleix salta i diu HOME L'EQUIP NO ESTA JUGANT TAN MALAMENT PERQUE LA GENT XIULI hem vaig quedar :smart:

ORIFE METE ALGUN GOL SI QUIERES QUE LUIS TE CONVOQUE PARA EL MUNDIAL

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #11 el: 13 de Febrer de 2006, 12:28:29 pm »
Orife solo te falta eso encima de no marcar goles criticando a tus compañeros
Yo voto Orife Bota de oro

ahir escoltant la tertulia hem fa fer apagar la radio quan l'aleix salta i diu HOME L'EQUIP NO ESTA JUGANT TAN MALAMENT PERQUE LA GENT XIULI hem vaig quedar :smart:

ORIFE METE ALGUN GOL SI QUIERES QUE LUIS TE CONVOQUE PARA EL MUNDIAL

No Dagar si estem jugan de maravella si es un ekip per fer caure la baba no entenc l'aficio del Sabadell com pot xiular amb aquests jugadors que son tant bons  lluitan tant AQUESTS JUGADORS SON ELS MILLORS TOTS ANIRAN AL MUNDIAL   :ejem :ejem

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #12 el: 13 de Febrer de 2006, 19:53:56 pm »
Fins q no sigui matematic, jo no em considero de TERCERA !!

A las verdas i a las maduras, jo estaré amb el Sabadell fins la jornada 38 !!
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #13 el: 13 de Febrer de 2006, 20:21:08 pm »
yo y 3 o 4 amigos tambien iriamos el sabado x la mñna...

yo fue el sabado a las 10:30 y ya estaban entrenando...

osea k podemos kedar a las 10

abrir un post sie so ap abalr mas de este tema!!  :bandera