Autor Tema: Mario Patinyo, la punyalada continua...  (Llegit 4819 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Gènere: Masculí
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
Mario Patinyo, la punyalada continua...
« el: 14 de Febrer de 2006, 13:41:56 pm »
Heu llegit avui el DS  :icon_question: suposu que si... heu vist l'apartat que diu "La otra cronica"  :icon_question:

Us sembla bé la finalitat que pot treure en Patinyo o simplement que continua amb la seva linea de fotre punyalades a la directiva  :icon_question:
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

wimpi

• Visitant
Re: Mario Patinyo, la punyalada continua...
« Respondre #1 el: 14 de Febrer de 2006, 13:55:00 pm »
aki tens un altre exemple de a ke es referia l'entrebador, el ke es curios es ke l'opinio (impacial) d'una unica persona hagi d'influerciar a tot un colectiu, nomes pq la opinio d'aquesta persona es publicada.

Només dir que si acavem baixant, també podrem donar les gràcies al diari pel seu granet de sorra en la seva creuada personal, no contra l'entitat, pero si contra els ke la dirigeixen, i sense importarlis el futur de l'entitat de la qual informen.

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #2 el: 14 de Febrer de 2006, 13:58:03 pm »
Jo no veig lleugerament diferent. Per un costat estic a favor en tancar files entorn de l´equip, donar el màxim de suport i deixar les crítiques i acusacions per final de temporada.
Però per l´altra banda està més que clar que hi ha un clar enfrentament de part de la directiva i gerència del club cap al DS.
Tambè està força clar que desde el club hi han errades de comunicació si diàleg, començant per les declaracions del Bonet sobre l´entorn, i que les coses s´arreclen parlant.
Des d´aquest mateix Forum, molts hem "signat" aquest pacte de no "agressió" i considero que tant desde el DS com del club no estaria malament que arribessin en aquest acord.

wimpi

• Visitant
« Respondre #3 el: 14 de Febrer de 2006, 14:02:21 pm »
si, crec ke es la millor opcio, a final de temporada ja es dira i es deixara de dir, pero com seguin fotemnos puñalades cada dia, ens anem de cap a 3ª

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #4 el: 14 de Febrer de 2006, 14:15:22 pm »
Si senyors teniu raó ara no és moment de fer llenya de l'arbre caigut, però una cosa no per no dir les coses vol dir que no passan i tot el que diu no son mentires, però una altre cosa per que NINGU va criticar a RS quan va fer la campanya ANTI-MORA inclos fen enquestes a la web TOTS CALLADETS espero que facin una enquesta sobre el BONET(portaveu de la junta directiva o "voz de su AMO") que no ha guanyat cap partit de lliga i ens esta portant a 3 divisio

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #5 el: 14 de Febrer de 2006, 14:52:44 pm »
Jo deixaria el Mora ja en pau.
Els enamorats d'aquest entrenador, seria millor que es preguntessin per què des del anterior cessament fins que el van tornar a contractar no va entrenar a cap equip. Segurament serà pel seu amor als colors  :bandera
Prefereixo que ignoreu aquest missatge perquè parlar de Mora és parlar del PASSAT i per parlar del passat prefereixo recordar el de fa 20 anys.
Pel que fa el Patinyo, em sembla que és un f*** ** ****
Honor al Sabadell

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #6 el: 14 de Febrer de 2006, 15:18:51 pm »
Grimber espero que el Weabteam esborri aquest missatge per insultar o el modifiques tu
« Darrera modificació: 14 de Febrer de 2006, 15:38:24 pm per SABADELL »

wimpi

• Visitant
« Respondre #7 el: 14 de Febrer de 2006, 15:22:56 pm »
no per no dir les coses vol dir que no passan i tot el que diu no son mentires,

dacord, pero estaras dacord, ke ian "VERITATS" i "mig veritats parcials i interesades", i ke precisamnet el DS no es el BOE, ke tot el ke diu va a missa.

Desconnectat tanev

• Aleví
  • Missatges: 83
« Respondre #8 el: 14 de Febrer de 2006, 15:35:59 pm »
TOTALMENTE DE ACUERDO CON EL ESCRITO DEL DIARIO SABADELL,TODO LO QUE PONE NO DICE NINGUNA MENTIRA,TODO ES CULPA DE UNA DIRECTIVA QUE LO HACE TAN MAL QUE DA PIE A QUE LOS PERIODISTAS LO HAGAN PUBLICO.
POR CIERTO QUE RARO QUE AYER NO SALIERA EN RADIO SABADELL QUIM DOMENECH EN EL PROGRAMA? NO SERA QUE LO HAN APARTADO POR PUBLICAR SEGUN QUE COSAS EN EL SPORT?
GRIMBER TE HAS PASAO TRES PUEBLOS,Y TENDRIAS QUE RECTIFICAR EL INSULTO QUE HAS ESCRITO SOBRE MARIO PATIÑO

CapaSegonaA

• Visitant
« Respondre #9 el: 14 de Febrer de 2006, 15:56:30 pm »
TANEV=vílchez. tu si eres un impresentable. el domenech que le den. se piensa que es dios el tontainas este. Lo del diario de hoy es para no comprarlo mas en toda la vida. i eso que han tenido 3 dias para reflexionar porque los vagos del diario no trabajan el lunes. no vaya a ser que se escoñen!TANEV=VÍLCHEZ. Gracias por fichar lo que has fichado. si tuvieras un poco de dignidad lo reconocerias. el diario ya no lo voy a comprar. quadrilla de impresentables. parece el club de la comedia cuando estan todos juntos. :smart: :cheer :smart: :cheer :**** :**** :****

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #10 el: 14 de Febrer de 2006, 16:03:11 pm »
CapasegonaA jo conec el Quim Domenech i no es un tontaina no se quina mania us agafat d'insultar als mitjans de comunicacio que no es callen les coses  :-X

CapaSegonaA

• Visitant
« Respondre #11 el: 14 de Febrer de 2006, 16:25:13 pm »
en que quedem sabadell? critiques als de la radio de poble aquesta que tenim per fotre enquestes i campanya contra el mora i ara dius que la veritat s'ha de dir i que no es pot criticar als que no callen i expliquen la realitat.

per cert, dona la cara i explica el que et va pasar a les oficiines?o també tornaras a demanar disculpes a tothom?tens menys credit que el sabadell al banc santander.  :**** :**** :**** :cheer :cheer O0

intoxicador!segueix passejant per tribuna com si res i després a les esquenes rajes de tot. tot es dolent menys mora. estic molt cremat.  :ko :ko :ko :ko

perque critiques als jugadors que cobren molts diners?perque no critiques als teus amics que ja no estan i van fer ells les gestions. ens mereixem baixar. :smart: :police: :icon_mrgreen: :bandera :scut

Desconnectat sangui

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1053
« Respondre #12 el: 14 de Febrer de 2006, 16:52:10 pm »
Potser si que s'ha passat una mica. Però una vegada més hem de recordar que són periodistes i que diuen (o haurien de dir) el que passa. Prefereixo el patufet que la radio municipal. Diumenge l'escoltava mentres veia el partit i era per alucinar pepinus.

I no es el mateix, donar una opinió sobre si un directiu, un entrenador o un jugador o fa be o malament, que muntar una enquesta per l'entrenador quan la cosa no pinta be (Això si que es fer-li el llit)

SANGUI

wimpi

• Visitant
« Respondre #13 el: 14 de Febrer de 2006, 17:38:26 pm »
Doncs jo estic fart de ke em vulguin manipular i influenciar la meva opinio nomes per venjances i odis personals de ex directius (ke entren al forum, eh tanev?) i mitxans de comunicacio.

Si som tontos, montarem dos bandols, farem una guerrra civil, nirem a 3ª i desapareixerem.

Si som llestos, animarem al maxim a l'equip i suarem d'aquets resentits i de les seves rabietes de nen petit. i potser ens salvem, o no. i un cop salvats o no, tallem els caps ke fagin falta.

Crec ke akesta gent no esta a l'alsada de la situacio, i ke s'han kedat retratats devan de tot nosaltres. Em paso x els....  l'article del DS i totes les merdes ke llença akest mitxa i els ex directius.

ANIMS JUGADORS! ANIMS SABADELL!

i despres ja farem el ke sagi de fer

PD: Al Sr. Patiño, com es ke al seu article, digne d'un premi periodistic, en cap moment menciona ke el SR: MARTINEZ i el SR. VILCHEZ son els ke han fet els fitxatges i els contractes? pq ja no hi son? pero el seu "legat" si ke i es no? entenc ke es lleitx criticar als amics, i ke si els i pots fer fabors, dons millor no? doncs desviem el seu fracas cap als ke segueixen, ke apart de llençarlis la m**** a ells, ens vengem x averlos fet fora no? Esta be, dos pajaros de un tiro.
« Darrera modificació: 14 de Febrer de 2006, 18:10:16 pm per wimpi »

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #14 el: 14 de Febrer de 2006, 18:04:58 pm »
Per cert CapasegonaA ja que veig que fas d'investigador privat i saps qui es el Tanev un favor em podries dir qui es el Penev?

CapaSegonaA

• Visitant
« Respondre #15 el: 14 de Febrer de 2006, 18:14:47 pm »
Lubo Penev es un ex davanter de l'Atlètic de Madrid,València i compos. Era bastant bo i el van operar d'un ou.

Place of birth Sofia (Bulgaria)
Date of birth 31 August, 1966 
Height 1,87m
Weight 83kg
Starting Number 9
Position Attacker
Power foot Right
Career Cska (Sofia), Valencia (Spain), Atletico Madrid(Spain), Compostela (Spain) 
Some titles and medals Champion of Bulgaria 1987,1989; Winner of Bulgaria's Cup 1987, 1988, 1989; Bulgaria’s Number One Footballer 1988; Champion of Spain1996; Royal Cup winner 1996

Ests molt pesat Sabadell!Que no veus que no tinc res contra tu!explica el que va passar a les oficines i el mail de disculpes! :cheer :cheer :cheer :cheer

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #16 el: 14 de Febrer de 2006, 18:17:48 pm »
la veritat es que es vergonyosa...jo nose com es deixen publicar segons quines coses, jo el ds el compro basicament per el c.e.sabadell, per informar-me...i suposo que mes de un el compra per mirar basicament el c.e.sabadell...en fin...l'haurem de deixar de comprar... :beer2
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat demo

• Aleví
  • Missatges: 43
« Respondre #17 el: 14 de Febrer de 2006, 18:45:21 pm »
El claro enfrentamiento lo tiene los del DS hacia los consejeros que ha quedado,
despues de irse sus amigos Martinez, Vichez y company.
Al Director del DS que cree una nueva seccion en su periodico COMO j**** AL
PROJIMO, no tendra dificultad en elegir los periodistas que lleven la seccion,
tiene espertos en el tema.
Y por lo menos hoy Patiño un poco de consideracion hacia los directivos, tecnicos
gerente y socios de este club, que hoy a sido enterrado uno de sus directivos
Ricard Gabalda.
HOY NO ERA DIA DE CACHONDEO, HOY ERA DIA DE LUTO.

wimpi

• Visitant
« Respondre #18 el: 14 de Febrer de 2006, 18:51:55 pm »
si demo, puede mas el odio y el rencor ke la profesionalidad, en fin.

Pediria ke el director del DS tome cartas en el asunto, pero para evitar ke el proximo articulo salsarosero se titule: "El forero wimpi es un nazi en contra de la libertad de expresion", pues no hare uso de mi libertad de expresion.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #19 el: 14 de Febrer de 2006, 19:25:23 pm »
vaja vaja com deia un company ara no es moment d'aquestes coses millor a final de lliga,pero jo pregunto quina mentida diu el mario patinyo?
quin interes tenen alguns que res d'aixo surti?
dira alguna cosa d'aixo el accionista majoritari? l'alcalde?el valdivieso? l'ayuso? el hombre de paja larrosa?
i per acabar alguns dieu que el tal tanev es el vilchez,perque no dieu qui son alguns personatjes "misteriossos" registrats aquesta setmana?