Doncs jo estic fart de ke em vulguin manipular i influenciar la meva opinio nomes per venjances i odis personals de ex directius (ke entren al forum, eh tanev?) i mitxans de comunicacio.
Si som tontos, montarem dos bandols, farem una guerrra civil, nirem a 3ª i desapareixerem.
Si som llestos, animarem al maxim a l'equip i suarem d'aquets resentits i de les seves rabietes de nen petit. i potser ens salvem, o no. i un cop salvats o no, tallem els caps ke fagin falta.
Crec ke akesta gent no esta a l'alsada de la situacio, i ke s'han kedat retratats devan de tot nosaltres. Em paso x els.... l'article del DS i totes les merdes ke llença akest mitxa i els ex directius.
ANIMS JUGADORS! ANIMS SABADELL!
i despres ja farem el ke sagi de fer
PD: Al Sr. Patiño, com es ke al seu article, digne d'un premi periodistic, en cap moment menciona ke el SR: MARTINEZ i el SR. VILCHEZ son els ke han fet els fitxatges i els contractes? pq ja no hi son? pero el seu "legat" si ke i es no? entenc ke es lleitx criticar als amics, i ke si els i pots fer fabors, dons millor no? doncs desviem el seu fracas cap als ke segueixen, ke apart de llençarlis la m**** a ells, ens vengem x averlos fet fora no? Esta be, dos pajaros de un tiro.