Autor Tema: todavia hay tiempo si buscamos un EXPERIMENTADO entrenador  (Llegit 2380 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat CAPO

• Aleví
  • Missatges: 60
todavia hay tiempo si buscamos un EXPERIMENTADO entrenador
« el: 14 de Febrer de 2006, 14:03:51 pm »
Todavia hay tiempo si buscamos un EXPERIMENTADO entrenador y vamos partido a partido. Animos j****, que somos el Sabadell!!!

SG_fAk

• Visitant
Re: todavia hay tiempo si buscamos un EXPERIMENTADO entrenador
« Respondre #1 el: 14 de Febrer de 2006, 14:07:47 pm »
Un altre entrenador NO, crec que tothom sap que si la cosa no s'arregla amb 3 entrenadors no ho fara  un 4t. :no: :no: :no:

Desconnectat CAPO

• Aleví
  • Missatges: 60
« Respondre #2 el: 14 de Febrer de 2006, 14:14:04 pm »
Ja, però cap entrenador dels que hem tingut ha sigut de nivell, aquest es el problema, perque els jugadors potser no son tan bons com ells es creuen, però no son tan dolents com semblen.

SG_fAk

• Visitant
« Respondre #3 el: 14 de Febrer de 2006, 14:33:15 pm »
Pero no veus que si ve un nou entrenador estarem en les mateixes, la plantilla no es la que voldria ell, no hi ha estabilitat, els jugadors es tornarien mes "majares" del que estant etc. La solucio no es l'entrenador, sino que la tenen els jugadors a aquestes alçades de la temporada

Desconnectat aiuix

• Aleví
  • Missatges: 49
« Respondre #4 el: 14 de Febrer de 2006, 15:45:25 pm »
Ni que vingués el Mourinho s'arregla això.... jo donaria tres consells:

-Agafar algun jove del filial, si, sona escandalós, però on estem..., i asseure algun gandul i que juguéssin els que han de jugar + un parell d'esbojarrats (joves).
-Fotre 3 tios a davant i anar a guanyar 5-0 els partits, no a empatar o fer un golet, no, a golejar, surts en tromba, el rival es queda acollonit, més que res perquè no s'ho esperen clar (jisjis), i en fotem 2 o 3 segur abans no han reaccionat, després et tanques a darrera, que últimament la defensa no està mal.... i passar els minuts...
-Tancar als jugadors en concentració desde dimecres fins al partit... ( això no sé ben bé perquè ho aconsello, ja que els nostres jugadors de nit no surten ni cometen excesos...).

:cheer :anims :cheer :anims   :beer2

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #5 el: 14 de Febrer de 2006, 17:26:50 pm »
Un 4rt entrenador?? es catxondeo oi?? ai Capo Capo, que catxondo que ets  :laugh: :laugh:

Despres et queixaras de que surtim a la premsa mes per temes extraesportius que esportius... i, ja us asseguro jo que si fitxem un 4rt entrenador sutim a tota la premsa esportiva internacional (a catalunya i a ejpanya)... a mes, no servira per res de bo.

El problema es que hi molt listillo en aquest forum i molts bons entrenadors  :laugh:
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #6 el: 14 de Febrer de 2006, 18:07:10 pm »
pffffff el que faltava un 4art entrenador...no sisplau, no diguem tonteries... :ko
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

ferni20

• Visitant
« Respondre #7 el: 14 de Febrer de 2006, 20:18:46 pm »
Ni que vingués el Mourinho s'arregla això.... jo donaria tres consells:

-Agafar algun jove del filial, si, sona escandalós, però on estem..., i asseure algun gandul i que juguéssin els que han de jugar + un parell d'esbojarrats (joves).
-Fotre 3 tios a davant i anar a guanyar 5-0 els partits, no a empatar o fer un golet, no, a golejar, surts en tromba, el rival es queda acollonit, més que res perquè no s'ho esperen clar (jisjis), i en fotem 2 o 3 segur abans no han reaccionat, després et tanques a darrera, que últimament la defensa no està mal.... i passar els minuts...
-Tancar als jugadors en concentració desde dimecres fins al partit... ( això no sé ben bé perquè ho aconsello, ja que els nostres jugadors de nit no surten ni cometen excesos...).

:cheer :anims :cheer :anims   :beer2

Doncs estic d'acord amb tu la veritat, agafar 1 centrecampista  y 1 davanter del juvenil ( filial no en tenim recorda-ho) i deixar a la banqueta a Sergio Iglesias i algun més.....i mirar de jugar més a la ofensiva ja que ara s'han de guanyar partits de la manera que sigui, s'ha d'intentar.... es parla del 4-4-2 pero jo m'atreveixo fins i tot a fer un 4-3-3 i a vere que surt q segur q millor q el q estem fent segur q es.
I el tema entrenaments pos "mano dura" i si s'han de concentrar en algun lloc q es concentrin pero aqui fns a final de temporada ja es pot fer alguna cosa q d temps lliure ja en tindran a l'estiu com els crios jeje.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #8 el: 14 de Febrer de 2006, 20:25:15 pm »
es parla del 4-4-2 pero jo m'atreveixo fins i tot a fer un 4-3-3 i a vere que surt q segur q millor q el q estem fent segur q es.

El Buba del Sabadell Nord, el portem aquí.
Comencem el 4-3-3 i si ens marquen, passem al 4-2-4. Si perdem 3-5, que collons, almenys ens hem partit els ous al camp.

El que no pot ser és que juguem com a covards, temerosos en que ens marquin i amb un migcamp que només mira enrera perquè a devant tenim un tio sol pegant-se amb 3 defenses.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #9 el: 14 de Febrer de 2006, 20:27:24 pm »
Al buba l'haviem d'haver agafat al mercat hivernal, pero "para que??? Si nos sobra el gol!"
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #10 el: 14 de Febrer de 2006, 20:32:49 pm »
als que parleu del buba no heu pensat que es de guinea i si no estic equivocat a segona b no poden jugar extracomunitaris?

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #11 el: 14 de Febrer de 2006, 20:34:17 pm »
als que parleu del buba no heu pensat que es de guinea i si no estic equivocat a segona b no poden jugar extracomunitaris?

Pot jugar com a Europeu, ja que crec que té la doble nacionalitat.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #12 el: 14 de Febrer de 2006, 20:36:24 pm »
aqui ja no arribo birrero se que es de guinea,si te la nacionalitat ho desconec i si la te,doncs teniu rao el podiem aver probat

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #13 el: 14 de Febrer de 2006, 22:01:38 pm »
Va home va no exagereu que tenim el Gallo i Orife, per cert ara entenc com ens vam treure el Madrigal de sobre, com que tenim dos botes d'or... :clap

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #14 el: 14 de Febrer de 2006, 22:20:37 pm »
es parla del 4-4-2 pero jo m'atreveixo fins i tot a fer un 4-3-3 i a vere que surt q segur q millor q el q estem fent segur q es.

El Buba del Sabadell Nord, el portem aquí.

Això està cada dia més clar....
Comencem el 4-3-3 i si ens marquen, passem al 4-2-4. Si perdem 3-5, que collons, almenys ens hem partit els ous al camp.

El que no pot ser és que juguem com a covards, temerosos en que ens marquin i amb un migcamp que només mira enrera perquè a devant tenim un tio sol pegant-se amb 3 defenses.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat GARNI

• Juvenil
  • Missatges: 356
« Respondre #15 el: 15 de Febrer de 2006, 16:40:37 pm »
Estic d´acord amb el 4-2-4

que us assembla aquest?

URKO

PEQUE                    CRIVILLE                   DESSERNE               NANDI

MEDINA                   XAVI MUÑOZ

I.HAMMOUCH                     ORIFE                  GALLO              CAÑADAS

S´accepten sugerencies i modificacions  :yes:

Desconnectat tanev

• Aleví
  • Missatges: 83
« Respondre #16 el: 15 de Febrer de 2006, 19:58:37 pm »
QUE EL FARMACEUTICO SE DEJE DE INVENTOS Y POTAJES Y PONGA YA AL HAMMOUCH, QUE ES UNO DE LOS POCOS QUE QUEDAN UN POCO MAS IMPLICADOS EN EL TEMA DESPUES DE ECHAR AL GENIS Y AL DOT. NO HAY LIDER EN EL CAMPO Y COMO HACE TIEMPO QUE NO TENEMOS PRESIDENTE PUES ASI NOS LUCE EL PELO. NO QUIERO SER MAS PESIMISTA PERO SI PERDEMOS EL DOMINGO ME VEO JUGANDOEL AÑO QUE VIENE CON EL PRAT Y LA RAPITENCA. TANTO CRITICAR A LOS GONZALEZ Y DECIR QUE NOS MANDABAN A TERCERA Y AHORA LES AREMOS INTERNACIONALES

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #17 el: 15 de Febrer de 2006, 23:17:30 pm »
1er.- Escriu en minuscules ja que fer-ho en MAJUSCULES es de mala educacio en el mon d'internet

2on.- Jo m'"acreditaria" pq els teus missatges son molt repetitius i canten com una almeja: O ets un dels "ex" com comenten alguns companys forerus que t'agrada la venjança peti qui peti... i si es el "teu" estimat (¿?) Cub, tan et fot o... ets un **** vei del barri de muntanya que nomes fa que tocar els c****** al personal i a aprofitar-te dels mal rotllos existents per culpa majoritariament dels resultats esportius.

i com diuen els veins de fronteres inmaginaries pero futures: BASTA YA!!  :anims BASTA YA!!  :anims BASTA YA!!
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005