Autor Tema: Radio SBD (Joan Arnella), Diari SBD (Mario Patinyo)  (Llegit 800 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1779
  • Gènere: Masculí
Radio SBD (Joan Arnella), Diari SBD (Mario Patinyo)
« el: 14 de Febrer de 2006, 20:26:59 pm »
En la roda de premsa de després del partit en Jaume Bonet es queixava de l'entorn.
Després de llegir el que he llegit avui a Diari Sabadell (escrit del sr. Mario Patinyo) i després d'haber sentit una vegada més en la tertulia de Radio Sabadell el Sr. Joan Arnella, la veritat és que lo li falta raó.

Amb tots els respectes per aquests senyors, que pretenen dient el que diuen, i escribint el que escriuen.

El Sr. Joan Arnella cada dilluns fot a tothom de volta i mitja, ell sempre te la raó en tot, critica a Déu i a sa mare, la qüestió és fer merder. El que ha de fer es posar uns quants milers d'euros i posar-se al capdavant a veure si ho fa millor que els que hi han ara. I si no que cedeixi gratuitament algun dels seus jugadors representats. És increïble.

I en respecte al Sr. Mario Patinyo, només dir que els seus comentaris dels dimarts habitualment són agraciats, però avui s'ha passat de voltes, vorejant la falta de respecte, articles tant desafortunats com el seu no ajuden gents ni mica. Si el que preten és ajudar el nostre club, la veritat és que hauria de fer una mica d'autocrítica. Crec que lo millor és que s'agafi unes vacancetes.

Crec que hem d'anar tots a una i deixar les crítiques pel final, també crec que a pesar dels errors (que han sigut uns quants) la directiva està fent el que pot per tirar el club endevant. 

Visca el Sabadell!!!!!!

Desconnectat sangui

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1053
  • Gènere: Masculí
Re: Radio SBD (Joan Arnella), Diari SBD (Mario Patinyo)
« Respondre #1 el: 15 de Febrer de 2006, 12:56:58 pm »
Jo separaria el dos casos.

Joan Arnella, que jo sapiga no es periodista. Si surt a la radio municipal deu ser per que es soci, i al ser representant deuen entendre que deu saber una mica més de la resta i per això ho tenen. De totes maneres jo no lo escolto mai, si vols fas cinc centims del que diu i ho comenten.

En el cas de patinyo, es diferent. Es periodista i la seva obilgació es dir el que pasa. No ha d'afavorir ni perjudicar ningú, només ha de ser objectiu. No se li pot demanar, ni tan sols que sigui del Sabadell. Només que sigui objectiu i profesonal, per animar ja estem l'aficio que es la millor del mon. A partir de la qualitat dels seus articles i de la seva objetivitat el podem criticar.

Ningú es més del Sabadell, per pensar d'una manera o altre, o per actuar d'una manera o altre.

A mi personalment, no m'agrada que la gent xiuli els jugadors, pq crec que perjudica mes que beneficia. Però respecto qui ho fa, i sobre tot, mai posso en dubre que sigui tant arlequinat com jo.
SANGUI