En part crec que aquest "mal rollo" entre els arlequinats, en certa forma comprensible per la mala marxa esportiva i el poc encert en la gestió de la situació que ha mostrat la Directiva, s'hauria d'apartar fins mes endavant, i anar a defensar el que ens interessa a curt plaç a tots, i que es la salvació del descens del nostre equip, i pot ser la salvació de la desaparició del nostre Club (?).
Dit això , crec que hi ha una manera fàcil de tallar aquesta divisió social, si mes no de aparcar-la. Ha de ser la pròpia Directiva(= Larrosa ? = Fundació ? = Ayuso ? = Bustos? ) qui ha de emetre de forma inmediata un missatge realista, sincer i aclaridor sobre el present i el futur esportius I socials del nostre Club. Ni jugadors, ni tecnic, ni socis podem resoldre els veritables problemes de l'Entitat.
El deficit que probablement es generarà aquesta temporada, i que s'ha d'afagir als de temporades anteriors i als deutes amb Hisenda, Seg,Social i d'altres acreedors només es podran subsanar amb una important aportació econòmica, be de la Fundació, be d'altres entitats o empreses externes.
La pregunta és: " Fins quan i fins a on està disposada a arribar la Directiva (= Larrosa ? = Fundació ? = Ayuso ? = Bustos? )
" No ens hem adonat encara, després de 12 temporades a la mateixa categoria i amb la mateixa sort, que estem entrabancant-nos cad temporada en la mateixa pedra?
Si fa 10 anys haguessim fet un projecte de Club a 4-5 anys vista, amb Futbol-BAse seriós i personal compromés a treballar en la mateixa linia ( incloent plantilla i staff tecnic), i si haguessim investit les aportacions rebudes durant aquests 12 anys en infraestructura, equipament i imatge, potser avuí tindriem més motius per estar més orgullosos del que ho estem.
" VOLVAMOS A COMENZAR LA OBRA PERDIDA, AUNQUE ESA OBRA SEA NUESTRA VIDA !!!! "
VISCA EL MEU CLUB, EL MEU ORGULL I LA MEVA DEVOCIÓ !!!
VISCA EL C.E. SABADELL PER SEMPRE !!!