Autor Tema: DESCENS = AJUNTAMENT (FUNDACIÓ)  (Llegit 1834 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
  • Gènere: Masculí
DESCENS = AJUNTAMENT (FUNDACIÓ)
« el: 13 de Febrer de 2006, 08:27:13 am »
Així és i així ho creiem cada cop més fermament la majoria dels arlequinats. Si aquesta equació perdura així acabarà.

Mai ningú va financiar ni invertir en cap cosa que no pogués controlar. Si jo tinc 3 milions d' euros mai els fotaria al Sabadell. Raó, per que no el controlo. Qui el controla és l'Ajuntament de Sabadell mitjançant la Fundació cancerigena que es va formar per controlar el club. Per tant, jo puc posar pasta, fer un gran projecte de futur i que un dia a algú de l'Ajuntament se li giri el cap per amiguismes i... fotre'm el projecte per que un altre es pengi la medalla... i de franc!

L' Ajuntament és el càncer del Sabadell. Poseu el club en mans d'algú que hi volgui invertir i el pogui controlar. El problema està en els terrenys de la NCA que, pel cap baix, s'hi poden fer 250 pisos que poden donar a algú més de 2500 kilos de benefici.

El millor de tot seria que s'ensorrés la Creu Alta d'una vegada, fotin els pissos dels collons, ens facin un nou estadi per a 8000 persones ampliable en un futur a mes i sobretot que DESAPAREIXIN ELS APROFITATS QUE ESTAN FENT MAL AL SABADELL EN ESPERA DE TOT AIXO. Algú te ganes d'endur-se aquesta pasta i no pararà de fer mal fins que s'emporti el seu premi.

Amb tot això, conseguiriem que el club quedés lliure dels cuervos maleits, tindriem un estadi amb mitja entrada (anar a la NCA ara es molt fred, molt) i més capacitat d'autogestió.

De totes maneres, m' encantaria que sortissin unes persones que possessin pasta per fer un nou Sabadell, extern a l'actual i per gent que se'l estima. Es comprés una plaça a un equip de Primera Catalana i es comencés de zero. Amb el control real d' arlequinats i no de quatre aprofitats. Seria com començar de zero però amb la il·lussió que ara no tenim. I recordeu que quan puges de zero et tornes fort, molt fort, més que quan caus de la glòria i et podreixes poc a poc.

Ara nomès falta que els quatre arlequinats de sempre ens ajuntem i decidim que fem. Per que si seguim així morim, i si aquest any baixem a tercera el proper baixarem a Primera Catalana: ningú es voldrà fer càrrec del club a tercera.

Però de moment encara nomès queden arlequinats que encara pensen en el play-off o en salvar-se, però cap de nossaltres actua. Això està duent al club a la seva agònica desaparició. ACTUAR O MORIR. De moment morim...

Desconnectat Fanàtic_STA

• Infantil
  • Missatges: 116
    • www.narcissala.com
Re: DESCENS = AJUNTAMENT (FUNDACIÓ)
« Respondre #1 el: 13 de Febrer de 2006, 11:47:43 am »
De totes maneres, m' encantaria que sortissin unes persones que possessin pasta per fer un nou Sabadell, extern a l'actual i per gent que se'l estima. Es comprés una plaça a un equip de Primera Catalana i es comencés de zero. Amb el control real d' arlequinats i no de quatre aprofitats. Seria com començar de zero però amb la il·lussió que ara no tenim. I recordeu que quan puges de zero et tornes fort, molt fort, més que quan caus de la glòria i et podreixes poc a poc.

NO als equips fotocòpia! L'últim que es perd és la identitat.
ENDAVANT SANT ANDREU!
www.narcissala.com

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #2 el: 13 de Febrer de 2006, 11:56:04 am »
fanatic_sta aqui a sabadell l'identitat ja esta perduda al club ja nomes li falta cambiar el nom i posarli C.E.AJUNTAMENT PSC F.C

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #3 el: 13 de Febrer de 2006, 11:57:51 am »
fanatic_sta aqui a sabadell l'identitat ja esta perduda al club ja nomes li falta cambiar el nom i posarli C.E.AJUNTAMENT PSC F.C

I et falta el mes important la foto del Bustos

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #4 el: 13 de Febrer de 2006, 12:02:16 pm »

siusplau company sabadell la foto del bustos estaria penjada a la porta de tribuna i abans d'entrar l'aficionat estara obligat a fer una reverencia al gran guru

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #5 el: 13 de Febrer de 2006, 13:14:50 pm »
i totes les dones tindrien que anar vestides com la secretaria :laugh:
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat Talleret

• Infantil
  • Missatges: 270
« Respondre #6 el: 13 de Febrer de 2006, 15:39:35 pm »
Kitanovsky estic totalment d'acord amb tu. Crec que molts tenim clar el QUE i el COM, el problema es trobar QUI, liiderara el projecte.

El Sabadell actual morirà per tenir un propietari inepte (l'Ajuntament) i un deute enorme amb la Seguretat Social.

Jo no faig de polític perquè no en se, doncs que l'oncle del Bustos deixi de fer de directiu de futbol, perque encara en sap menys.

P.D.: Quan la cosa reventi i no tinguem una solució repetiran la pallassada de sortir plorant per TV3 com va fer el germanet Bustos quan hi va haver el conflicte amb els nanos del Pau Vila.

Desconnectat tanev

• Aleví
  • Missatges: 83
« Respondre #7 el: 13 de Febrer de 2006, 15:45:41 pm »
bueno ,menos mal otro que se da cuenta que uno de los males de la fundacion y del sabadell esta en el tio del bushtos que ejerce desde la sombra como directivo y de los malos........

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #8 el: 13 de Febrer de 2006, 15:47:23 pm »
Pero ja fa temps que s'especula amb la NCA simplement que ara va fort...i ho aconseguiran creieu-me :no:

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #9 el: 13 de Febrer de 2006, 15:49:27 pm »
No sé què pensa la majoria del foro sobre el tema d'un nou Sabadell... però jo estic totalment en contra de la refundació dle Sabadell. El Sabadell que jo estimo és el club que es va fundar al 1903, que ha estat 14 anys a primera i 39 a segona. Que ha sigut subcampió de la Copa del Rei, que ha participat a competició europea, que ha guanyat una copa despanya de segona categoria i una copa federacio... aquest es el sabadell que jo estimo... no un "refrito" fundat l'any 2006 o 2007 o 2011...

Desconnectat raul_sbd5

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 557
  • A primera o a tercera sempre C.E. Sabadell
    • Web Oficial del C.E. Sabadell Femeni
« Respondre #10 el: 13 de Febrer de 2006, 15:50:27 pm »

Seria l'escut?  :ejem
La meva sang és 100% arlequinada !!!
VISCA EL C.E. SABADELL F.C. S.A.D. !!!!

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
« Respondre #11 el: 13 de Febrer de 2006, 17:32:01 pm »
Vaya panda los del ayuntament - fundacio darles la nova creu alta y el aeropuerto y vereis que poco les importa la ciudad de sabadell y su aficion y sus ciudadanos ale  :**** :**** :****
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #12 el: 13 de Febrer de 2006, 18:48:54 pm »
Està bé les critiques, però... qui pot aportar sol-lucions :icon_question:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Boss.sbd

• Infantil
  • Missatges: 170
« Respondre #13 el: 14 de Febrer de 2006, 02:11:53 am »
  En part crec que aquest "mal rollo" entre els arlequinats, en certa forma comprensible per la mala marxa esportiva i el poc encert en la gestió de la situació que ha mostrat la Directiva, s'hauria d'apartar fins mes endavant, i anar a defensar el que ens interessa a curt plaç a tots, i que es la salvació del descens del nostre equip, i pot ser la salvació de la desaparició del nostre Club (?).
  Dit això , crec que hi ha una manera fàcil de tallar aquesta divisió social, si mes no de aparcar-la.  Ha de ser la pròpia Directiva(= Larrosa ?  = Fundació ? =  Ayuso ?  =  Bustos?  )  qui ha de emetre de forma inmediata un missatge realista, sincer i aclaridor sobre el present i el futur esportius I socials del nostre Club. Ni jugadors, ni tecnic, ni socis podem resoldre els veritables problemes de l'Entitat.
  El deficit que probablement es generarà aquesta temporada, i que s'ha d'afagir als de temporades anteriors i als deutes amb Hisenda, Seg,Social i d'altres acreedors només es podran subsanar amb una important aportació econòmica, be de la Fundació, be d'altres entitats o empreses externes.
  La pregunta és:  " Fins quan i fins a on està disposada a arribar la Directiva (= Larrosa ?  = Fundació ? =  Ayuso ?  =  Bustos?  )  ???
   " No ens hem adonat encara, després de 12 temporades a la mateixa categoria i amb la mateixa sort, que estem entrabancant-nos cad temporada en la mateixa pedra?
   Si fa 10 anys haguessim fet un projecte de Club a 4-5 anys vista, amb Futbol-BAse seriós i personal compromés a treballar en la mateixa linia ( incloent plantilla i staff tecnic), i si haguessim investit les aportacions rebudes durant aquests 12 anys en infraestructura, equipament i imatge, potser avuí tindriem més motius per estar més orgullosos del que ho estem.
   " VOLVAMOS A COMENZAR LA OBRA PERDIDA, AUNQUE ESA OBRA SEA NUESTRA VIDA !!!! "

VISCA EL MEU CLUB, EL MEU ORGULL I LA MEVA DEVOCIÓ  !!!
VISCA EL C.E. SABADELL PER SEMPRE !!!

Desconnectat golnord

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 22
« Respondre #14 el: 14 de Febrer de 2006, 20:39:31 pm »
Em penso que els mals resultats ens estan fent perdre els nervis. Que se sàpiga qui gestiona el club és la junta directiva i com ja he dit en un altre missatge ells no poden baixar al camp a fer gols. No sé perquè però està clar que estem gafats aquest any. Per qui no ho recordi, després dels deutes en què els Cano i companyia van deixar al CES, si no hagués intervingut la fundació i moltes persones haguessin cedit les seves accions perquè fossin l'accionista majoritari ara no podríem estar patint pels resultats perquè el Sabadell ja hauria desaparegut. Ja no hi seria. I tots nosaltres estaríem seguint al Mas Rampinyo.

Potser per alguns qualsevol comentari s'hi val per desgastar als que estan apostant pel Sabadell, però em sembla vergonyós fer segons quins tipus de valoracions sobre persones que estan posant molt de la seva part perquè el sabadell continui.

Em recorda quan van plegar els anteriors consellers que uns quants van començar a difamar amb comentaris molt personals sobre alguns dels consellers i, especialment, contra el president. Per mi, qualsevol que aposti pel CES i hi posi diners per fer-lo avançar benvingut sigui! Perquè, companys, la veritat és que molts dels que ens omplim la boca no tenim cap ganes de rascar-nos la butxaca. Només per això ja mereixen tots els meus respectes.

Com seguim així ens anirem directes a tercera i encara ens estarem barallant. Per què no dediquem tots els nostres esforços a estar units i ajudar l'equip?

VISCA SEMPRE CES!!!!!