Autor Tema: siento vergüenza de arrastrarnos por los campos de futbol com 1 ekip de barrrio  (Llegit 2056 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat CAPO

• Aleví
  • Missatges: 60
Es una auténtica pena, que un equipo histórico del fultbol catalan se arrastre por los campos de futbol como un equipo de barrio (y de barrio malo). Porqué los políticos no dan prioridad a tener un equipo ascensor entre 2ª y 1ª division???Con lo que vendería al exterior que nuestro Sabadell se codeara con Huelva, Sporting, Numancia....Alguien tiene que poner dinero y que ningún ******* se lo quede, fichando saldos de mercadillo....TENGO UN HIJO DE 6 AÑOS Y ME ARREPIENTO DE HABERLE METIDO EL GUSANILLO ARLEQUINADO EN LAS VENAS....CADA DOMINGO DA POR HECHO QUE EL EQUIPO PIERDE CON GRAN RESIGNACION. Si pudiera, jugaría yo en vez de esta colla de zanganos que tenemos, y os aseguro que por la ilusión de ver a mi hijo contento meteria algun gol (o al menos sudaria la camiseta mil veces más que estos mercenarios que nos representan).
VIVA CAPO, PEREIRA, MARAÑON, GENIS, MANOLO, TANCO...Y DEMAS JUGADORES QUE SÍ QUE SENTIAN LOS COLORES

Desconnectat ramon

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 28
Re: siento vergüenza de arrastrarnos por los campos de futbol com 1 ekip de barrrio
« Respondre #1 el: 16 de Febrer de 2006, 14:25:33 pm »
io komparto tu opinion. No la de avergonzrme sino la de k venga alguien cn dinero i onrado para k este ekipo vuelva a ser l k era. De los jugadores tmb pienso lo mismo io bukaria gnete k sintiera los kolores gnte de kasa k juege al fubol por onor a este ekipo no por el p*** dinero k es a lo k vienen muxo. Yo si fuera jugador del sabadell daria todo por ese ekipo i si aiciera falta me moria n l kampo por dar todo.
Ramon :scut

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
Re: siento vergüenza de arrastrarnos por los campos de futbol com 1 ekip de barrrio
« Respondre #2 el: 16 de Febrer de 2006, 15:01:57 pm »
en definitiva, este post, los hay a patadas estos dias... :surprised:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #3 el: 16 de Febrer de 2006, 18:41:13 pm »
compañero capo a los politicos del sabadell lo unico que les interesa es mandar para acabar con la creu-alta, se aceptan apuestas cuando la venta de los terrenos de la creu alta sea una realidad alguno de vosotros piensa que seguiran los politicos controlando el destino del club?

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
« Respondre #4 el: 16 de Febrer de 2006, 20:01:36 pm »
No te arrepientas de haber metido el gusanillo arlequinado en las venas de tu hijo, si no intentamos crear un poco de afición en los pequeños, con los pocos que ya somos, dentro de nada esto se irá mas a pique. Mi hijo cuando era mas pequeño me lo llevaba al campo, pero ahora prefiere quedarse en casa escuchando música máquina, y cuando me ve llegar del campo el domingo por la tarde con la cara que llevo, ya empieza a reirse, me comenta que lo mio es de locos y que como lo podemos aguantar, pero vaya, visca el Sabadell manque no gane.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #5 el: 16 de Febrer de 2006, 20:10:04 pm »
Es una auténtica pena, que un equipo histórico del fultbol catalan se arrastre por los campos de futbol como un equipo de barrio (y de barrio malo). Porqué los políticos no dan prioridad a tener un equipo ascensor entre 2ª y 1ª division???Con lo que vendería al exterior que nuestro Sabadell se codeara con Huelva, Sporting, Numancia....Alguien tiene que poner dinero y que ningún ******* se lo quede, fichando saldos de mercadillo....TENGO UN HIJO DE 6 AÑOS Y ME ARREPIENTO DE HABERLE METIDO EL GUSANILLO ARLEQUINADO EN LAS VENAS....CADA DOMINGO DA POR HECHO QUE EL EQUIPO PIERDE CON GRAN RESIGNACION. Si pudiera, jugaría yo en vez de esta colla de zanganos que tenemos, y os aseguro que por la ilusión de ver a mi hijo contento meteria algun gol (o al menos sudaria la camiseta mil veces más que estos mercenarios que nos representan).
VIVA CAPO, PEREIRA, MARAÑON, GENIS, MANOLO, TANCO...Y DEMAS JUGADORES QUE SÍ QUE SENTIAN LOS COLORES

Totalmente de acuerdo, excepto en lo de arrepentirme de haber metido el gusanillo a mis hijos.  Llegarán tiempos mejores....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #6 el: 16 de Febrer de 2006, 20:59:54 pm »
No te arrepientas de haber metido el gusanillo arlequinado en las venas de tu hijo, si no intentamos crear un poco de afición en los pequeños, con los pocos que ya somos, dentro de nada esto se irá mas a pique. Mi hijo cuando era mas pequeño me lo llevaba al campo, pero ahora prefiere quedarse en casa escuchando música máquina, y cuando me ve llegar del campo el domingo por la tarde con la cara que llevo, ya empieza a reirse, me comenta que lo mio es de locos y que como lo podemos aguantar, pero vaya, visca el Sabadell manque no gane.

a mi me pasa lo mismo pero con el colegio :-[ , llego el lunes y ya se rien de mi, y hay un xaval que juega en el europa i todos me cantan "...el año que viene EUROPA-SABADELL..." :bigcry:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Surti-dor

• Infantil
  • Missatges: 108
« Respondre #7 el: 16 de Febrer de 2006, 21:16:56 pm »
A que colegio vas??? por un modico precio lo solucionamos!! je je je!!! :Hecho_polvo:

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #8 el: 16 de Febrer de 2006, 21:17:05 pm »

a mi me pasa lo mismo pero con el colegio :-[ , llego el lunes y ya se rien de mi, y hay un xaval que juega en el europa i todos me cantan "...el año que viene EUROPA-SABADELL..." :bigcry:

A mi també hem fan moltes bromes.... i la veritat és que se n'enfoten de tu.... i a vegades FA MAL  :-[
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Surti-dor

• Infantil
« Respondre #9 el: 16 de Febrer de 2006, 21:20:33 pm »
Doncs davant meu fins i tot ara el que mal parli del Sabadell em **** en tota la seva família!! :****
Visca el C.E. SABADELL!!!  :scut

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #10 el: 16 de Febrer de 2006, 21:22:04 pm »

A mi també hem fan moltes bromes.... i la veritat és que se n'enfoten de tu.... i a vegades FA MAL  :-[

pues si, avui per ejemple man dit que l'any que bé no existira el sabadell,i que estic boig de anar a veurel's a sant andreu, i que riuran molt si baixa a 3a... :bigcry: :bigcry: :bigcry: et fa molt de mal sentir aixó, dit d'uns tius que si el dia de dema el sabadell esta on es mereix cada 15 dies estaran a la NCA y sent de sabadell no entenc que diguin tot aixo, no cal dir de quin equip son :Hecho_polvo:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:

Desconnectat Surti-dor

• Infantil
« Respondre #11 el: 16 de Febrer de 2006, 21:26:44 pm »
Doncs vinga!!! deixan numeros de telèfon i adreçes que sens acumula feina!!! je je je!!! que els donguin *** ***!!! :beer2
« Darrera modificació: 16 de Febrer de 2006, 22:59:43 pm per WebTeam SBD »

Desconnectat manolo_alicante

• Aleví
  • Missatges: 33
« Respondre #12 el: 16 de Febrer de 2006, 23:23:13 pm »
A mi que NADIE me inculcó simpatia por el Sabadell desde niñp y que vivo en Alicante,tambien me da mucha lástima lo que le pasa a este HISTORICO del futbol (tanto catalan como español).
Sigo pensando que alguna solucion debe de haber,todavia quedan partidos,ahora bien si esa solución no se da pronto la tercera es cosa de tiempo.
Creo que ya está bien de quejarnos y lloriquear hay que hacer algo de forma urgente,vosotros que vivis en Sabadell la afición y los socios debeis EXIGUIR que esto se arregle YA,y si hace falta movilizar al personal se moviliza.NO SE PUEDE CONSENTIR QUE UNA CAMISETA HISTORICA ESTE EN TERCERA. :**** :scut :bandera

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
Re: siento vergüenza de arrastrarnos por los campos de futbol com 1 ekip de barr
« Respondre #13 el: 16 de Febrer de 2006, 23:24:20 pm »
Ser d'una ciutat no implica que hagis de ser de l'equip de la ciutat, pero d'aixo a tenir un odi com el que hi ha actualment jo no ho puc entendre :ko
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re: siento vergüenza de arrastrarnos por los campos de futbol com 1 ekip de barr
« Respondre #14 el: 16 de Febrer de 2006, 23:24:45 pm »
Vergonya? Mai.
Sempre del CENTRE D'ESPORTS SABADELL, orgullòs fins a la mort.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #15 el: 17 de Febrer de 2006, 01:10:40 am »
no ens enganyem el sabadell no te la simpatia de la ciutat,una ciutat de 200.000 habitants i uns 2.000 socis es molt poc,tampoc te la simpatia dels demes clubs,el sabadell nord antic san julian i Ca n'Oriac curiosament proper filial al sabadell li tenien odi,per els que diguin que exagero vaig jugar al futbol base del sabadell uns 4 anys i al 90% dels camps et deien de tot.i nomes parlar amb la gent coneguda del dia a dia es clarissim,frases com vaya m***** de sabadell que desaparezcan ya que dan pena les escolto cada dilluns.encara que sigui extrany ser del sabadell a sabadell es dificil quina ironia nois.......

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #16 el: 17 de Febrer de 2006, 10:15:08 am »
La veritat que és  molt trist que gent de la pròpia ciutat li fagi gràcia que el Sabadell baixi o desaparegui, però ja sabem que si els fills de **** volesssin no veuriem mai el sol.
En quan a l´odi que la majoria de clubs de la ciutat tenen cap al Sabadell, la veritat que en la última época dorada del club(els darrers 80´s), s´actuava amb bastanta prepotència cap a aquests clubs, agafan jugadors senses oferir res a canvi,favoritismes arbitrals, que molta gent envara recorda i no perdona.

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #17 el: 17 de Febrer de 2006, 19:54:36 pm »

Yo no se porque nuestros politicos no le dan un empuje a nuestro Sabadell pero en linea con el tema esta mañana escuchaba en la radio que en Tarragona ya se estaban frotando las manos ante un posible ascenso a primera division por lo que supondria esto para la ciudad y a modo de ejemplo citaban a Vitoria donde calculan que el hecho de tener un equipo de futbol en primera y uno de basket en ACB les reporta unos 14 millones de euros al año de beneficio para la ciudad. A quien corresponda que tome buena nota.