La neurona m'ha fet un xispasso i s'em ha ocurregut una possibilitat per mirar si es millora la participacio i mirar de perpetuar un equip forero en una competicio sabadellenca... i per que no dir-ho, potser millorar tambe una mica el nivell...
La meva idea seria principalment convertir, transformar o adaptar el CE Foreros Arlekinats en una mena de seleccio de forerus.
Per aixo primer, intentaria organitzar partidets setmanals "oberts" a tots els foreros i cada setmana fer una seleccio dels jugadors que et vindrien dimarts o dimecres o quan fos a jugar el partit "oficial" de la competicio en que s'estigui apuntat.
Tal i com feu ara, crec que aconseguirieu una columna vertebral composta "pels de sempre", mes uns reforços que sempre son interessants i que alguns potser, acabaran forman part de l'equip de l'any vinent...
Amb aixo, crec que s'aconseguiria tal i com he dit, millorar la participacio, el nivell, i que possiblement serveixi per "institucionalitzar" la seleccio i poder-la fer any rera any.
Logicament, als "pros" tambe hi han "contres"... primer convencer als organitzadors dels torneigs que no tenim 20 fitxes "fixes" si no que som una seleccio i cada setmana pot variar la convocatoria...
Tambe com fer-ho per pagar l'inscripcio? El tema estaria en pagar-ho d'una caixa unica que es recuperaria a base de fer "pagar" x.-Euros (o x.-centims, el que toqui) a tots els jugadors convocats..
No se si m'he explicat be