Enquesta

Us agrada la manera d'anunciar les alineacions a l'estadi?

Si
No
NS/NC

Autor Tema: Alineacions a l'estadi  (Llegit 2760 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat erotips

• Aleví
  • Missatges: 54
  • Gènere: Masculí
  • Visca el Sabadell!
Alineacions a l'estadi
« el: 16 de Febrer de 2006, 12:32:54 pm »
Ja fa uns quants partits que les alineacions a l'estadi s'anuncien amb una frase abans de dir el nom del jugador. Crec que hem volgut copiar a l'speaker del Betis però ho hem fet tant cutre que jo crec que fa pena. Volia saber l'opinió de tots perquè la junta hi faci alguna cosa... Crec que alguna frase d'aquestes és més que desafortunada...
Honor al Sabadell! Honor a la ciutat! I visca el nostre club sempre estimat!
Centre d'Esports Sabadell Futbol Club, 1903

http://www.cesabadell.cat - http//store.cesabadell.cat - http://www.facebook.com/cesabadell - http://www.twitter.com/cesabadell

Desconnectat Nina

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 13
  • Gènere: Femení
Re: Alineacions a l'estadi
« Respondre #1 el: 16 de Febrer de 2006, 13:25:19 pm »
A  mi m'agraden molt encara q no tinguin la gràcia del speaker del betis. :ok
Visca el C.E. Sabadell

wimpi

• Visitant
« Respondre #2 el: 16 de Febrer de 2006, 13:38:04 pm »
doncs crec ke es un acte original, presisament el ke mes falta a la 2ªB, originalitat.

D'acord ke no es el del speaker del betis, pero eske nosaltres no som el betis tp.

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #3 el: 16 de Febrer de 2006, 14:44:19 pm »
a mi me ofende escuchar partido tras partido... "el cervell del ekip Sergio Iglesias!"... encara k es la veritat si akest home es el cervell del ekip... encara estem massa adalt a la clasificació.. tindriem k star mes abaix amb akst cervell k Deu* ens ha donat...

* Deu sinonim de Gran Secretari Tecnic

Desconnectat tanev

• Aleví
  • Missatges: 83
« Respondre #4 el: 16 de Febrer de 2006, 14:57:29 pm »
ES DE LO MAS CUTRE QUE SE PUEDE ESCUCHAR EN LOS CAMPOS DE FURGOL HOY EN DIA, DE VERDAD PENOSO,SIN GARRA NI GRACIA ENCIMA TE ANUNCIAN A SERGIO IGLESIAS COMO EL CEREBRO DEL EQUIPO..........PA LLORAR VAMOS

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #5 el: 16 de Febrer de 2006, 15:04:39 pm »
a mi al principi m'agradava, pero ara no...suposo que per els resultats, podriem provar un partit en nomes dir els noms sense frases, potser es la causa de tants mals resultats? :surprised:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #6 el: 16 de Febrer de 2006, 15:20:04 pm »
Ale, como ya no sabemos que mas criticar, la directiva es la culpable  :****
Asi no vamos a ninguna parte!!!!!!! Pero bueno, alla vosotros  :no:
Ademas compañero tanev, decirte que ademas de la falta de educacion en tu mensaje, decirte que escribir en mayusculas en internet significa gritar y por lo tanto esta muy mal visto (supongo que esto ultimo no lo sabias  ;))
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat sangui

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1052
« Respondre #7 el: 16 de Febrer de 2006, 15:46:36 pm »
Pot ser si que els hi falta una mica de gràcia, però tot el que sigui animar, benvingut sigui.

Si algú te alguna ocurrencia millor, sense falta el respecte, la podria posar aqui i les que tinguin gracia de debò, li podem pasat una "xuleta" al speaker.

SANGUI

wimpi

• Visitant
« Respondre #8 el: 16 de Febrer de 2006, 16:16:19 pm »
ES DE LO MAS CUTRE QUE SE PUEDE ESCUCHAR EN LOS CAMPOS DE FURGOL HOY EN DIA, DE VERDAD PENOSO,SIN GARRA NI GRACIA ENCIMA TE ANUNCIAN A SERGIO IGLESIAS COMO EL CEREBRO DEL EQUIPO..........PA LLORAR VAMOS

no se si eres el vilchez o no, pero es impresionante como una persona registrada a principio de año, solo hace ke rajar en la totalidad de la veintena de fichajes ke has escrito, no hay ni uno en el ke digas algo "constructivo".

Quien sera tu proximo objetivo? el camarero del bar del fondo norte? el cartero que trae las cartas? el que colgo un cuadro con un ligero desnivel?

No creo ke el spiker sea un "profesional del sector", seguro que hace lo que puede.

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #9 el: 16 de Febrer de 2006, 16:36:56 pm »
La veritat com a innovavció em feia certa gràcia. Llàstima de la marxa de l´equip, que alguns dels qualificatius que acompanyen als jugadors semblen gairabé irònics. Segur que si anessim primers ens semblaria una bona iniciativa.
Per mi tot el que sigui innovar em sembla bè, encara que  s´hagi encertat amb la temporada.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #10 el: 16 de Febrer de 2006, 18:05:49 pm »
A qui no li agradi que es tapi les orelles!

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #11 el: 16 de Febrer de 2006, 18:24:12 pm »
home la cosa te la seva gracia,pero escoltar gallo el "golejador" de la cresta fa mal,adry el proxim partit digues l'ex-golejador de la cresta :icon_mrgreen:

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #12 el: 16 de Febrer de 2006, 18:37:42 pm »
No creo ke el spiker sea un "profesional del sector", seguro que hace lo que puede.

Precisament, no ho és.
L'Speaker que tenim ho fa amb voluntat, el problema és que l'equip va com va i a vegades sembla que alguna frase sigui de catxondeig (Iglesias, cervell de l'equip... :laugh: :'( :bigcry:).

Però prefereixo l'Speaker que tenim que no el de Badalona.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #13 el: 16 de Febrer de 2006, 18:42:09 pm »
jajajajaja ja queda poca cosa per criticar eh? com que ja està casi tot criticat, apa, ara la culpa dels mals resultats és l'espiker... :snore:  :****

Sincerament, prefereixo aquesta gracieta que no pas els tipics i aburrits "amb el 1 Urko! ..."
A molts jugadors la frase calificativa els hi queda massa gran, però a de ser molt difícil trobar la frase més adecuada cada 15 dies i és ven normal que algun dia, la frase sigui practicament "mentida" però i què? putser està aquí la gràcia...
Estic segur que si anèssim capdavanters, aquest post no s'hagués convertit en una critica al spiker sino al contrari, a una felicitació per la bona idea, i això, amb tantes altres critiques un xic "estupides" :(
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #14 el: 20 de Febrer de 2006, 13:18:57 pm »

Com a aludit més directe que soc, ja que com molts sabeu soc qui diu aquestes "desafortunades frases", voldria parlar-ne sobre el tema.
Entrenc que hi hagi gent a qui els hi agradi la manera de dir les alineacions i gent a qui no els hi agradi. Com és normal, de gustos n'hi han molts, i seria impossible agradar a tot el públic. És més, accepto les crítiques i m'agrada que n'hi hagin, perquè si són constructives, m'ajuda a millorar a la meva feina, que com també heu dit, no és professional i dista molt de ser-ho.
Ara bé, una cosa és expressar la nostra opinió amb respecte i una altra molt diferent és fer-ho com algu ho ha fet, cas de Tanev. Jo també podria opinar sobre gent del club, o que ha estat no fa molt, i que no ha estat gaire encertat, i no ho faig. I si ho fes, ho faria amb una mica més de respecte que aquí s'ha fet.
Per cert, i ja per concloure. Si parlem de "cutres", FUTBOL s'escriu així, no FURGOL ;)

PD: Una de les opinions més generalitzada és la frase que dic sobre Sergio Iglesias. Està clar que, a part de gustos personals, que a mi no em desagrada tant aquest jugador com altre gent del forum, el que no es pot transmetre des de megafonia és pessimisme... Per possar un exemple, si un jugador es fica 10 gols en propia, no es pot dir: Amb el 2, el jugador que sostenta el record de gols en propia, XXXXX. A aprt, crec que la funció de Sergio Iglesias és la d'organitzar l'equip, és el mig centre, el que distribueix. Per tant, és el cervell de l'equip, segons el meu parer. Un altra cosa es que aquest cervell rutlli o no, això que cadascu opini.

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #15 el: 20 de Febrer de 2006, 17:43:53 pm »
Muy bien respondido adry. A mi me gusta como se dan las alineaciones en el estadi, lo que pasa esque luego el equipo no responde, pero si estubiesemos clasificados de los primeros nadie se metería con tu forma de decir las alineaciones.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.