Autor Tema: Marqueting  (Llegit 2026 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat arlequinat100%

• Aleví
  • Missatges: 42
Marqueting
« el: 19 de Febrer de 2006, 19:00:06 pm »
Està clar que ha hores d'ara el més important és salvar la categoria, però de cara a la propera temporada, ja sigui a segona b o a tercera (Déu no ho vulgui), ens tindriem que replantejar el tema del màrqueting, o millor dit, merchandaising (o com s'escrigui).

És llastimó que ara mateix sigui impossible comprar un simple clauer, un pin, o un adhesiu pel cotxe (jo me'l vaig tenir que imprimir i platificar), o fins hi tot una bandera.
De tant en tant es posen a la venta alguna coseta, però crec que es tindria que potenciar aquest aspecte, i qu7e la gent pogues anar a les oficines a comprar objectes del seu equip... això a més de significar algun ingrés, sens dubte generaria afició i sentiment de club...

Jo em pregunto... quin bon arlequinta no es compraria, si estigues a la venda, una suadera, una toballola, una bandera, etc etc... fins hi tot uns calçotets jejjej del Sabadell??

Si us plau, de cara a la proxima temporada aixo es tindria que plantejar.

VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
  • Gènere: Masculí
Re: Marqueting
« Respondre #1 el: 19 de Febrer de 2006, 19:31:20 pm »
claro k si, pero esta directiva solo se kiere kedar el dinero de las negociaciones y punto, no kiere arriesgarse a vender cosas.

aunk weno si te interesa banderas o bufandas, manelinho las vende...

Desconnectat Andreu Gil

• Infantil
  • Missatges: 134
« Respondre #2 el: 19 de Febrer de 2006, 21:06:09 pm »
José_Sabadell:

Seguramente hemos hecho muchas cosas mal, pero lo que no puedo tolerar mas, es las mentiras y las calumnias, cuando hables de delitos mejor que tengas pruebas fehacientes, que dinero nos queremos quedar? cuando los miembros del Consejo al  final de temporada habremos aportado un total superior a los 500.000 € para cubrir el total del presupuesto. Lo dije hace algún tiempo y lo mantengo, las denuncias en los juzgados, eso si, como he dicho antes, con pruebas. Si no seremos nosotros los que iremos a los juzgados.

Saludos

Andreu

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #3 el: 19 de Febrer de 2006, 22:34:49 pm »
Andreu no olvides que esto es un foro, y no tienes k cabrear de esta maneras, das mala imagen. Solo es un consejo no un a acusacion  :laugh: :laugh:

PS: ademas no creo que sea una cosa para llevar a tribunales

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #4 el: 19 de Febrer de 2006, 23:18:25 pm »
José_Sabadell:

Seguramente hemos hecho muchas cosas mal, pero lo que no puedo tolerar mas, es las mentiras y las calumnias, cuando hables de delitos mejor que tengas pruebas fehacientes, que dinero nos queremos quedar? cuando los miembros del Consejo al  final de temporada habremos aportado un total superior a los 500.000 € para cubrir el total del presupuesto. Lo dije hace algún tiempo y lo mantengo, las denuncias en los juzgados, eso si, como he dicho antes, con pruebas. Si no seremos nosotros los que iremos a los juzgados.

Saludos

Andreu

A veure a veure a veure... aquí qui ha dit que us heu volgut quedar diners?Qui ha parlat dels diners que veu aportar a principi de temporada... només s'ha parlat del tema del merchandising, una proposta feta des de la educació, sense segones intencions, sense recriminar res a ningú... es troba amb una amenaça i un escrit amb aquest to. Jo si que trobo intolerable aquest tipus de respostes... Em sembla llastimós. Ara que hauriem de cridar a la concordia per salvar l'equip, que és el més important. Em sap greu dir això, i potser és pel "calentón" de llegir la resposta del senyor Gil però si l'equip baixa, l'haurà baixat la Directiva. Bona nit a tothom.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #5 el: 19 de Febrer de 2006, 23:31:04 pm »
com estem..... per cert senyor gil voste imagina algun vicepresident del barça o del madrid per exemple contestant aixi en els foros d'opinio?
hem sembla perfecte el tema del seu foro i voste respon ho no si creu oportu a les preguntes pero aixo.....reflexioni i pensi que els que tenen la culpa de l'actual situacio del club son vostes i els jugadors no els mitjans de comunicacio i els socis i aficionats

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #6 el: 20 de Febrer de 2006, 00:08:38 am »
No nois no, no volguem confondre a la gent ara eh? Fum, fum, fum, llegeixte bé les respostes que hi ha en akest post i sabràs pq el sr gil ha contestat el q ha contestat. Ara no digueu que akí la gent no ha dit res atacant a ningú pq la cosa no va així. Pel que es veu akí la gent només llegeix el q li interessa, com a minim fem un esforç de llegir els missatges dels altres companys per evitar "cagades" d'akest tipus. La resposta del senyor gil la trobo coherent després de l'atac q se li ha fet.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #7 el: 20 de Febrer de 2006, 00:12:59 am »
claro k si, pero esta directiva solo se kiere kedar el dinero de las negociaciones y punto, no kiere arriesgarse a vender cosas.

aunk weno si te interesa banderas o bufandas, manelinho las vende...
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #8 el: 20 de Febrer de 2006, 00:14:24 am »
No nois no, no volguem confondre a la gent ara eh? Fum, fum, fum, llegeixte bé les respostes que hi ha en akest post i sabràs pq el sr gil ha contestat el q ha contestat. Ara no digueu que akí la gent no ha dit res atacant a ningú pq la cosa no va així. Pel que es veu akí la gent només llegeix el q li interessa, com a minim fem un esforç de llegir els missatges dels altres companys per evitar "cagades" d'akest tipus. La resposta del senyor gil la trobo coherent després de l'atac q se li ha fet.

jo l'unic que critico es que penso que l'Andre ha contestat en calent, i alomillor agues sigut millor no contestar.
Estem fent d'aixor un gra massa :no:

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #9 el: 20 de Febrer de 2006, 00:19:47 am »
Si m'ho haguessin dit a mi segurament hagués contestat molt pitjor. Si el tema no anava amb tu jo crec que el millor que haguessis pogut fer es callar i no donar consells a la gent de com ha d'actuar en un forum. No sé si a vosaltres us passa el mateix que a mi, però quan em fan un consell en el mateix to que ho has fet tu doncs trobo que m'estan vacilant i és més, es que sembla una provocació.

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #10 el: 20 de Febrer de 2006, 00:21:11 am »
Correcte, fallo meu. No havia llegit el post de jose sabadell, pensava que la resposta era per al plantejament inicial. Demano perdó, tot i que ja deia que les meves paraules podien estar motivades pel "calentón" d'haver llegit la resposta que jo creia que era per a arlequinat100%. Segueixo pensant que la situació actual es culpa de la directiva però no té res a veure en aquest post, i trobo la resposta d'Andreu Gil adequada al que se li ha dit.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #11 el: 20 de Febrer de 2006, 00:31:07 am »
hem sembla be que el senyor gil es defensi pero que ho faci al seu foro de la directiva et respon,que ho faci aqui no ho trobo be torno a repetir algu imagina algun vice president del barça o del madrid fent aixo?? seria el cachondeo de tota la premsa esportiva del pais,i crec que precisament ara l'equip te coses mes importants per les que posarse nervios que el que digui aqui un soci o un aficionat no creieu?

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #12 el: 20 de Febrer de 2006, 09:19:07 am »
...
Jo em pregunto... quin bon arlequinta no es compraria, si estigues a la venda, una suadera, una toballola, una bandera, etc etc... fins hi tot uns calçotets jejjej del Sabadell??...

Només a mode de recordatori:

La penya @rlekinats.com vam posar a la venda, ara ja fa un parell de mesos, bufandes (a 8 €uros) i banderes (a 10 €uros). Per tant, si algú en vol, només ho ha de demanar a arlekinats.com@cesabadell.org
 :anims

Enllaç al tema en qüestió:
http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=3352.0 :ok
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #13 el: 20 de Febrer de 2006, 11:01:39 am »
hem sembla be que el senyor gil es defensi pero que ho faci al seu foro de la directiva et respon,que ho faci aqui no ho trobo be torno a repetir algu imagina algun vice president del barça o del madrid fent aixo?? seria el cachondeo de tota la premsa esportiva del pais,i crec que precisament ara l'equip te coses mes importants per les que posarse nervios que el que digui aqui un soci o un aficionat no creieu?

Yo creo que asi se demuestra que siente los colores y que esta en contacto con el foro y que lee lo que aqui se escribe. Eso es de admirar y ademas creo que a nadie le gusta que le llamen "*******" y a mas a mas sin pruebas.
Saludos.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #14 el: 22 de Febrer de 2006, 01:48:06 am »
Andréu Gil, no te enfades, realmente es que el presupuesto de esta temporada no se ve por ningún lado, pena da que no se tenga con éste dinero un  mejor equipo en esta  categoría. Y refiriéndome al marketing, brilla por su ausencia, para comprar las camisetas que tengo del año pasado, que por cierto las compre en el Cortes Inglés, tuve que viajar dos veces a Sabadell, la primera vez no estaba a la venta, y vivo en Tenerife, la botiga line no funciona. Cuando vemos que otros equipos equilibran los presupuestos con las ventas del marketing. Lo que se echa de menos en verdad es gente profesional en los diferentes departamentos de la entidad.  Con buena voluntad no basta. Un Saludo *y viva CE SABADELL FC.

PD. No vayas a los Juzgados que esto cuesta mucho dinero, déjenlo para las necesidades del Club
« Darrera modificació: 02 de de 2006, 22:12:24 pm per labtec »
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia