Autor Tema: CALCULS PER A SALVARSE  (Llegit 1643 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

ferni20

• Visitant
CALCULS PER A SALVARSE
« el: 19 de Febrer de 2006, 19:44:29 pm »
Bé, finalitzada la jornada 24 del campionat veiem que la cua de la classificació queda amb 6 equips q entre ells es disputaran la salvació:

15- HOSPITALET 25 PTS
16- LOGROÑES   24 PTS
------------------------------
17-REUS DEP.     23 PTS
18-PERALTA        21 PTS
19-SABADELL      20 PTS
20-SARAGOSA B  18 PTS     

D'aquests equips ens queda jugar encara amb Hospi (26/3),Logroñes (16/4), Reus (23/4),Saragosa b (30/4), excepte el logroñes la resta de partits els tenim a casa.
Si us fixeu les jornades letals serien aquestes d'abril 32,33,34.
Que vol dir aixo: que seria important a la jornada 32 osigui d'aqui 8 jornades no estar a més de 2 punts de la salvació (ara estem a 4 i no són més perquè el Logroñés no a guanyat a l'Olímpic), important llavors mirar d'anar fent el que vagin fent els altres 5 equips per tal de no quedar despenjats i aixi doncs a les últimes 8 jornades jugarnos la lliga, i sobretot mirar de guanyar els 4 últims partits a casa que son Reus, Saragosa, Osca i Llevant B.

O veieu tan complicat ?????? jo no o vec tan difícil excepte si a la jornada 32 estiguèssim a 8 punts d la salvació.......
PROPOSO ENTRADA A 1 EURO A LA NCA A PARTIR D LA JORNADA 29 O 31!!!!!!
SALUT  :beer2 I JA VEUREU COM TOT ACABA BÉ I L'ANY QUE VE TENIM DERBI TERRASSA- SABADELL DE NOU.  :bandera  :bandera

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
  • Gènere: Masculí
Re: CALCULS PER A SALVARSE
« Respondre #1 el: 19 de Febrer de 2006, 20:42:28 pm »
los partidos claves seran en casa contra el reus y el zaragoza

Desconnectat Cyan

• Infantil
  • Missatges: 240
« Respondre #2 el: 19 de Febrer de 2006, 22:43:02 pm »
I JA VEUREU COM TOT ACABA BÉ I L'ANY QUE VE TENIM DERBI TERRASSA- SABADELL DE NOU.  :bandera  :bandera

si pero a tercera :bigcry:
Egarenc de naixement, per servir-lo...

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
« Respondre #3 el: 20 de Febrer de 2006, 23:22:34 pm »
los partidos claves seran en casa contra el reus y el zaragoza

I Logroñés i Hospitalet
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #4 el: 21 de Febrer de 2006, 14:36:32 pm »
quina por em fa tot aixo...

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #5 el: 21 de Febrer de 2006, 17:25:12 pm »
Es la part bona d'aquesta situació que vivim... que ens la jugarem contra els rivals directes. Així que depenem de nosaltres. Tot i que en el nostre cas no sé si és bo o dolent, perquè veient l'altre dia l'Hospi o el Logroñés se'ls veu amb opcions de reacció, veient-nos a nosaltres no ho veig possible. Però ànims que hem de fer cambiar la dinàmica i s'ha de començar a marcar a Osca i reafirmar-ho el diumenge. A veure si per fi fem algun gol de jugada... i sortim amd dos puntes... i ens ho deixem tot al camp... etc etc etc...

ferni20

• Visitant
« Respondre #6 el: 21 de Febrer de 2006, 22:09:19 pm »
Es la part bona d'aquesta situació que vivim... que ens la jugarem contra els rivals directes. Així que depenem de nosaltres. Tot i que en el nostre cas no sé si és bo o dolent, perquè veient l'altre dia l'Hospi o el Logroñés se'ls veu amb opcions de reacció, veient-nos a nosaltres no ho veig possible. Però ànims que hem de fer cambiar la dinàmica i s'ha de començar a marcar a Osca i reafirmar-ho el diumenge. A veure si per fi fem algun gol de jugada... i sortim amd dos puntes... i ens ho deixem tot al camp... etc etc etc...

Clar que és bo fum fum jugar-nos la permanencia amb els rivals directes, aixi quan guanyem un partit d'aquests 4 crucials sempre fas un pas endavant tu i l'equip amb el que jugues un pas enrrere,  es com si es sumessin 6 punts, perq en guanyes tu 3 i l'altre automaticament en perd 3 més.

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #7 el: 21 de Febrer de 2006, 22:16:04 pm »

Clar que és bo fum fum jugar-nos la permanencia amb els rivals directes, aixi quan guanyem un partit d'aquests 4 crucials sempre fas un pas endavant tu i l'equip amb el que jugues un pas enrrere,  es com si es sumessin 6 punts, perq en guanyes tu 3 i l'altre automaticament en perd 3 més.

si si aixo es bo... ja ho he dit. Dic que no se si en el nostre cas sera bo pq com tu be as dit, si guanyem son 6 punts mes... pero si perdem...

ferni20

• Visitant
« Respondre #8 el: 21 de Febrer de 2006, 22:21:30 pm »
si perdem pos 6 punts menys, pero es q siguent a casa i amb la necessitat que tenim de guanyar no em de perdre més partits i menys a casa i menys contra els rivals directes. si perdem 1 d'aquests 4 partits significa q no mereixarem salvar-nos i per suposat q no ens salvariem aixi... ara tu creus q per molt malament q juguem el Saragosa B, l'hospi o el Reus ens haurien d guanyar a casa???? jo crec q no...... el més dificil serà no perdre a las Gaunas   :disappointed:, jo continuo pensant el mateix, d'auqests 5 equips l'unic k hauria d kedar per sobre nostre com a molt podria ser el Reus pero els altres els hem d deixar endarrere.

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #9 el: 21 de Febrer de 2006, 22:23:42 pm »
si perdem pos 6 punts menys, pero es q siguent a casa i amb la necessitat que tenim de guanyar no em de perdre més partits i menys a casa i menys contra els rivals directes. si perdem 1 d'aquests 4 partits significa q no mereixarem salvar-nos i per suposat q no ens salvariem aixi... ara tu creus q per molt malament q juguem el Saragosa B, l'hospi o el Reus ens haurien d guanyar a casa???? jo crec q no...... el més dificil serà no perdre a las Gaunas   :disappointed:, jo continuo pensant el mateix, d'auqests 5 equips l'unic k hauria d kedar per sobre nostre com a molt podria ser el Reus pero els altres els hem d deixar endarrere.

Sí, sí. Si estem d'acord. El problema són aquests jugadors que només han respost en un partit durant tota la temporada. A veure si responen ara que fa falta.

ferni20

• Visitant
« Respondre #10 el: 21 de Febrer de 2006, 22:28:27 pm »

Sí, sí. Si estem d'acord. El problema són aquests jugadors que només han respost en un partit durant tota la temporada. A veure si responen ara que fa falta.
aixo es ben cert  :ok, pero q aquest diumenge començaran a respondre ja voràs, més els i val per a la seva integritat fisica jeje.