Només demano això, una mica de serenitat, de calma per la setmana que comencem. Ho dic, perquè la promoció per no baixar la tenim a quatre punts, em tornat a perdre, etc, etc, etc. En definitiva, el clima ideal perquè hi hagi gent d´aquest famós entorn, que lluny d´opinar bé o malament de l´equip en un sentit constructiu, han estat aprofitant setmanes com aquesta per fotre més llenya al foc. M´agradaria que no esclatés cap més cas de cap jugador concret, que no s´anessin airejant més suposats draps bruts del vestidor, etc.
Defenso per sobre de tot la llibertat d´expressió, però en aquests moments crec que la gent que disposa de l´oportunitat de poder parlar als mitjans pensi més que mai en el club. Deixem d´auto-destruir-nos, sisplau!
Estem en un moment delicadíssim, potser el pitjor de molts anys a Segona B, i ara toca remar en la mateixa direcció. Tenim a casa partits més que importants, vitals, que són: Hospitalet, Reus, Saragossa B i Osca. Jo els posaria en un "PACK SALVACIÓ". I jo ho sento, torno a proposar quelcom que vinc reclamant des de fa dies, i respectant l´opinió de tothom, i és una política de preus populars, sobretot amb el Barça B aquest diumenge, a l´haver-hi televisió. I inclús aniria més enllà, i referint-me de nou al "pack" del que parlava, tenir un camp mig ple és del tot fonamental.
Que Déu ens acompanyi, que la Verge de la Salut ens ajudi i a resar tots plegats el que sapiguem...
VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PD: Torno a pensar que la mala llet que ens persegueix ja és de pel.lícula, d´acord que els dos gols que hem encaixat són de chiste, sobretot el segon. Ara bé, per mi el Sant Andreu se li ha aparegut la Verge, dues arribades dos gols...I ja em perdonareu, quatre canyes, res absolutament de l´altre món. Precisament, aquesta dada és la que encara ens pot enfurismar més, que perdem amb equips molt normalets i que senzillament tenen més encert davant de porta, res més!!!