La proposta de donar entrades als socis a un sol euro, i sense límit, és crec, una bona iniciativa. Ara bé, i espero equivocar-me, ni de bon tros hi haurà una entrada a l´estadi com la que hi podria haver si aquests preus populars s´haguessin dirigit a tota la ciutat i no només als socis.
Vagi per endavant que jo sóc soci del Sabadell, i de tribuna, i que els meus sacrificis em costa pagar el carnet. Ara, insisteixo en el moment en que ens trobem és INDISPENSABLE que a l´estadi hi hagi molt de xivarri, gent i per tant, màxima pressió pel rival, àrbitre i recolzament pels nostres jugadors. I sincerament, si obliguem al soci a haver-se de desplaçar a les oficines del camp a buscar les entrades, seran els de sempre, 100, 150 o 200, potser??? els que hi acabaran anant. Quanta gent pot representar de més a l´estadi aquesta proporció??? Evident que vindrà més gent, però crec, i insisteixo, tant de bo estigui errat, que mai com la que podria venir si per TOTA la ciutat s´incluís en els cartells que anuncien el partit i de forma ben visible, una llista de preus populars per tothom. En tot cas, crec que mantenint la mateixa opció que ha plantejat el club, hagués estat més positiu que inclús el dia de partit el soci pogués retirar les entrades a un i tres euros, sense obligar-lo a haver d´anar per nassos un dia entre setmana a les oficines.
Sóc conscient de que el que estic dient és impopular, que em direu que d´aquesta manera es pot controlar qui entra i qui no entra, però de veritat, a mi ara mateix se me´n fot qui entri o deixi d´entrar. És més, algú em pot assegurar que dels 6000 que podrien venir, més de la meitat només vindrien a criticar i en definitiva, a fotre mala maror. Jo, sempre m´hi refereixo, encara recordo aquell Sabadell-Barça B del penal a l´últim minut del Sala. Aquell camp, amb preus populars i per a tothom, va animar a rabiar, es va montar un mosaic guapíssim i l´ambient era el de les grans ocasions. Resultat??? Que aquell Sabadell que també es jugava la vida va remuntar dos gols al Barça B i es va viure una tarda per recordar amb un estadi que feia goig.
No ens enganyem, els que avui dia es molestaran un dia entre setmana a arribar-se a les oficines a recollir entrades són els que són, ni més ni menys, és a dir, els de sempre. Avui dia el que interessa és que a més dels de sempre, als qui cal fer un monument a l´entrada a Sabadell, vinguin els no habituals i aquests són els que un cop més, ara que més ho necessitem deixem de banda amb mesures respectuoses amb el soci, però excloents amb la resta de ciutat que és la que ara, més que mai, ha de venir a l´estadi.
Bé, no m´enrollo més, sé que hi ha molta gent en desacord amb el que acabo d´escriure, però crec que calia dir-ho.
VISCA EL CE SABADELL FC I A MORIR AMB EL BARÇA B!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!