Autor Tema: Ja estic resignat  (Llegit 776 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Andreu

• Infantil
  • Missatges: 167
Ja estic resignat
« el: 26 de Febrer de 2006, 19:28:06 pm »
Hola a tots !
Me´n alegro de estar malalt i de no haver pogut veure el partit a l´estadi.. jo no se si en viu ha estat diferent, pero desde casa.... donem una imatge molt dolenta.. be, suposo que repeteixo el de sempre.. ens falten bandes i sobre tot un devanter perque no en tenim.
Continuem amb la mateixa dinamica.. sembla que anem primers a la lliga.. no arrisquem i a sobre ens foten gols i perdem..... jo crec que el mes adient seria que agafesin un entrenador que tingui ganes i sense por, doncs ja no tenim res a perdre.. i ho sento molt, pero de nou,, penso que es un error tenir a marc perez a la banqueta.. be.. que banqueta ? sense convocar ! crec que aquest tipus de jugadors que donden velocitat i força han d´estar ara mes que mai..
Estic tris pero a la vegada començo a estar resignat.... ja no em queden forces...
Anims per qui encara els pugui treure..

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Ja estic resignat
« Respondre #1 el: 26 de Febrer de 2006, 19:54:37 pm »
Marc Perez, Ivan Díaz... que coi feien que no començaven al camp :icon_question:  :veryangry:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat COR SABADELLENC

• Juvenil
  • Missatges: 306
  • Ni Barça ni Madrid, SOM SA-BA-DELL!!!
« Respondre #2 el: 26 de Febrer de 2006, 20:08:57 pm »
Es que la directiva té una rabieta amb l'Ivan Diaz i per això no li deixan jugar des de principi.
ANEM CAMÍ DE PRIMERA....

Desconnectat Andreu

• Infantil
  • Missatges: 167
« Respondre #3 el: 26 de Febrer de 2006, 20:27:05 pm »
Doncs no pot ser que un club com el sabadell es deixi portar per rabietes ni les decisiones estiguin condicionades per coses extra futbolistiques.. que no veuen on estem... es increible..  :disappointed:

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #4 el: 26 de Febrer de 2006, 21:01:56 pm »
Es que la directiva té una rabieta amb l'Ivan Diaz i per això no li deixan jugar des de principi.

si us plau no aixequem polsegera sense poder demostrar res, no diguis aixo per que ja van dir que l´ivan te un problema personal i parlará del tema quan acabi la temporada(osigui quan estem a tercera  :disappointed: )
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/