Tranquils, ni m´he tornat boig, ni he fumat res estrany, encara que ho pugui semblar. Ja fa setmanes que vinc llegint desqualificacions constants cap als jugadors i vagi per endavant que m´agenollo davant dels que van anar al Narcís Sala, o millor dit, davant d´aquesta santa afició que va allà on va el Sabadell. La meva més profunda admiració i respecte. Té tot el dret a opinar el que vulgui, i si vol maleïr aquesta plantilla està en el seu legítim dret, repeteixo, i més encara aquells que s´estan deixant els calers en desplaçaments i demés.
Ara bé, deixant doncs clara aquesta primera qüestió, vull ara defensar l´actual plantilla, malgrat això em suposarà, segur, l´afusellament. Més ben dit, vull defensar una part de l´actual plantilla. Tampoc sóc tan ingenu com per no veure determinats detalls com ara el passotisme alarmant de Gallo o la juvilació anticipada de Pablo Sanz.
De totes maneres, crec que arribats a aquest punt el 70% dels nostres actuals jugadors si realment estant donant tot el que tenen. Urko, Crivillé, Medina, Desserne, Xavi Muñoz, Cañadas, Marcos, Fassione, Orife, pregunto, són aquests jugadors que estiguin passant de tot sobre la gespa??? Ho faran millor o pitjor, seran més bons o més dolents, però a mi cap d´aquests homes estan enganyant a ningú. Sincerament, crec que estan fent el que poden, però alguns simpement ja no poden donar més de si.
Entenc, que en l´actual situació el més fàcil és cremar-ho tot, el "fuego a discreción", i posar a tothom en el mateix sac. Crec però, que seria positiu pensar una mica les coses abans de dir-les. És evident que ells, els jugadors, són els principals responsables de la nostra situació i que determinats ridículs no es poden consentir. Ara bé, em nego i ho defensaré davant de qui sigui, a posar en un mateix sac a Gallo o Pablo Sanz, o inclús Iván Díaz, ho sento, i a altres jugadors com Cañadas, Juanma Cruz,Medina, Crivillé o Xavi Muñoz. En aquesta plantilla hi ha gent honrada, professional i responsable, però la bola s´ha fet tant gran que crec que ja no saben per on sortir. Crec que la situació els ha sobrepassat, i em nego a creure que ells solets han volgut que tot plegat acabés així. Inclús crec, que hi ha diversos jugadors que per vergonya, per saber-los molt de greu el que està succeïnt, ni tan sols s´atreveixen a dirigir-se als afeccionats que es desplacen.
En partits que han fet mèrits més que suficients per guanyar han acabat perdent, i quan estás com estás, aquest fet encara t´acaba d´ensorrar més i més. Jo vaig defensar en el seu moment que homes com Gallo, Ivan Díaz o Pablo Sanz haurien d´haver deixat el club a l´hivern, i cobrir les seves fitxes amb d´altres jugadors de menys renom però amb més il.lusió i ganes de venir al Sabadell. Ara això ja és parlar per parlar, de res serveix, ara només ens queda resar i omplir la Nova Creu Alta, demostrar per enèssima vegada davant de tot Catalunya que radera d´aquests quadres hi ha una afició disposada a morir per aquests colors. Serpentines, paper de WC, banderes, bufandes, xiulets, el que calgui, però aquest diumenge una marea arlquinada ha de vestir l´estadi. Jo poso la mà al foc que 6000 pesones a l´estadi poden ressucitar un mort, i aquest és le nostre equip. El vam ressucitar l´any passat i en aquest, també ho podem fer.
VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!