Autor Tema: Jo sí crec en aquests jugadors  (Llegit 979 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
  • Gènere: Masculí
Jo sí crec en aquests jugadors
« el: 20 de Febrer de 2006, 12:43:27 pm »
Tranquils, ni m´he tornat boig, ni he fumat res estrany, encara que ho pugui semblar. Ja fa setmanes que vinc llegint desqualificacions constants cap als jugadors i vagi per endavant que m´agenollo davant dels que van anar al Narcís Sala, o millor dit, davant d´aquesta santa afició que va allà on va el Sabadell. La meva més profunda admiració i respecte. Té tot el dret a opinar el que vulgui, i si vol maleïr aquesta plantilla està en el seu legítim dret, repeteixo, i més encara aquells que s´estan deixant els calers en desplaçaments i demés.
Ara bé, deixant doncs clara aquesta primera qüestió, vull ara defensar l´actual plantilla, malgrat això em suposarà, segur, l´afusellament. Més ben dit, vull defensar una part de l´actual plantilla. Tampoc sóc tan ingenu com per no veure determinats detalls com ara el passotisme alarmant de Gallo o la juvilació anticipada de Pablo Sanz.
De totes maneres, crec que arribats a aquest punt el 70% dels nostres actuals jugadors si realment estant donant tot el que tenen. Urko, Crivillé, Medina, Desserne, Xavi Muñoz, Cañadas, Marcos, Fassione, Orife, pregunto, són aquests jugadors que estiguin passant de tot sobre la gespa??? Ho faran millor o pitjor, seran més bons o més dolents, però a mi cap d´aquests homes estan enganyant a ningú. Sincerament, crec que estan fent el que poden, però alguns simpement ja no poden donar més de si.
Entenc, que en l´actual situació el més fàcil és cremar-ho tot, el "fuego a discreción", i posar a tothom en el mateix sac. Crec però, que seria positiu pensar una mica les coses abans de dir-les. És evident que ells, els jugadors, són els principals responsables de la nostra situació i que determinats ridículs no es poden consentir. Ara bé, em nego i ho defensaré davant de qui sigui, a posar en un mateix sac a Gallo o Pablo Sanz, o inclús Iván Díaz, ho sento, i a altres jugadors com Cañadas, Juanma Cruz,Medina, Crivillé o Xavi Muñoz. En aquesta plantilla hi ha gent honrada, professional i responsable, però la bola s´ha fet tant gran que crec que ja no saben per on sortir. Crec que la situació els ha sobrepassat, i em nego a creure que ells solets han volgut que tot plegat acabés així. Inclús crec, que hi ha diversos jugadors que per vergonya, per saber-los molt de greu el que està succeïnt, ni tan sols s´atreveixen a dirigir-se als afeccionats que es desplacen.
En partits que han fet mèrits més que suficients per guanyar han acabat perdent, i quan estás com estás, aquest fet encara t´acaba d´ensorrar més i més. Jo vaig defensar en el seu moment que homes com Gallo, Ivan Díaz o Pablo Sanz haurien d´haver deixat el club a l´hivern, i cobrir les seves fitxes amb d´altres jugadors de menys renom però amb més il.lusió i ganes de venir al Sabadell. Ara això ja és parlar per parlar, de res serveix, ara només ens queda resar i omplir la Nova Creu Alta, demostrar per enèssima vegada davant de tot Catalunya que radera d´aquests quadres hi ha una afició disposada a morir per aquests colors. Serpentines, paper de WC, banderes, bufandes, xiulets, el que calgui, però aquest diumenge una marea arlquinada ha de vestir l´estadi. Jo poso la mà al foc que 6000 pesones a l´estadi poden ressucitar un mort, i aquest és le nostre equip. El vam ressucitar l´any passat i en aquest, també ho podem fer.

VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
Re: Jo sí crec en aquests jugadors
« Respondre #1 el: 20 de Febrer de 2006, 12:46:24 pm »
jo pienso lo mismo podemos resucitarlo por eso espero llenar el estadio este fin de semana y la semana ke biene ir a terrassa a llenar el olimpic de arlekinados!!! si no animamos ahora al ekipo si ke nos iremos a tercera!!!
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #2 el: 20 de Febrer de 2006, 12:49:21 pm »
doncs sento dir que jo no confio res en aquesta plantilla 11 partits sense guanyar un entrenador mes perdut que un pulpo en un garaje a 5 punts de la permanencia i ni juguem a res ni tenim ocasions

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #3 el: 20 de Febrer de 2006, 15:21:02 pm »
Jo crec que els jugadors no saben mes, que l'entrenador no te coll....., i que ens anem a tercera  :disappointed:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #4 el: 20 de Febrer de 2006, 15:42:58 pm »
Estoy contigo, no todos los jugadores estan igual de implicados. Hay que seguir apoyando, o es mejor decir a falta de 14 partidos que estamos en 3ª, para eso no nos presentamos a jugar ningun partido y que nos bajen ya directamente. Venga todavia hay esperanza y que me diga alguien que no hemos merecido ganar mas de un partido de los que hemos perdido o empatado. Creo que estamos en una dinamica que no sale nada. Ayer remata solo orife y no entra y seguidamente rematan ellos y hacen gol, y sino la de gallo que fusila y rebota en un defensa.
Animos y a por la siguiente final.  :ok

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #5 el: 20 de Febrer de 2006, 16:14:50 pm »
Ens agradi o no es amb aquestas sabates amb les que tenim de arribar al final. Si les cremem s'haura acabat el cami per a nosaltres. Estic d'acord amb tu Vicenç de que no es pot jutjar per igual a tots els components de la plantilla i es ben cert que alguns d'ells no sols estan putejant a l'aficio sino tambe als seus propis companys que hi posen les banyes mentres ells passen de tot. Es molt greu que jugadors sobre els que es va cimentar aquest projecte i que son de llarg els mes ben pagats de la plantilla perque es suposaba que ells serian el pal de paller d'aquest equip per la seva experiencia a primera i que se suposaba que haurien de ser els liders tant al vestidor com al rectangle de joc ni hi siguin ni s'els esperi mentres nanos com el Criville debutant a la categoria provinent de 3ª s'estiguin partint la cara cada diumenge mentres els altres s'ho miran comodament desde la grada o la banqueta en el millor dels casos perque el mister considera que no estan lo implicats que l'equip necessita ara. Al final de temporada s'hauran de demanar moltes explicacions pero el que ara toca es intentar salvar els mobles i no ens queda mes que seguir recoltzant als que ho han de fer o tirar la tovallola.

Desconnectat Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 508
« Respondre #6 el: 20 de Febrer de 2006, 19:32:58 pm »
Pero no es posible intentar cambios?...yo lo que no veo logico es que no intenten cambiar a estas alturas,si llevamos mas de media liga y aun no sabemos a que jugamos!!.
Tanto cuesta traer un delantero JUVENIL o de donde sea?.Quien dice que no puede ser un revulsivo?,desde luego ni Orife ni Gallo nos van a sacar de esta,solo los jugadores del año pasado pueden,PUES QUE LOS PONGA.....y de paso que cambie el sistema que da pena que tres entrenadores jueguen a lo mismo.
No se,estoy superdeprimido pk este equipo no me trasmite nada,ya ni el Juanma desborda como el año pasado.Solo me queda la esperanza de que el hammouch ponga un poco de orden en este equipo,pero seguro que no cambia y pone al Iglesias otra vez.
Espero de corazon que esta pesadilla acabe pronto y el año que viene dimitan los que tengan que dimitir y pongamos en el campo a gente que se comprometa con estos colores y lo de todo por esta aficion que se lo merece, en la categoria que nos toque por meritos propios.
 :scutSIEMPRE ARLEKINADO
Millor Seguidor

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
« Respondre #7 el: 20 de Febrer de 2006, 19:48:42 pm »
Home, l'afusellament no et costarà, cadascú expresa el que pensa, només faltaria, igual que jo ho vec negre, altres ho veuen gris i uns altres encara blanc.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #8 el: 20 de Febrer de 2006, 19:53:00 pm »
Vicenç:
Jo estic d'acord en el 90% de les teves paraules.

Però també et dic, que a part dels implicats en l'equip (el dia del Badalona, en Xavi Muñoz va sortir plorant del camp), tenim un grapat de passotes, tolerats per un entrenador que els fica al camp més per el nom que per l'actitud que demostren partit rera partit.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...