Autor Tema: Alguien cree que nos salvaremos?  (Llegit 3077 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat DelPiero

• Aleví
  • Missatges: 39
Alguien cree que nos salvaremos?
« el: 20 de Febrer de 2006, 14:41:10 pm »
Sinceramente alguien(que tenga dos dedos de frente) cree quel Sabadell este año salvará la categoria? de 24 partidos hemos ganado 4 ,es decir un 16,6% si quedan 14 por jugar y seguimos con el 16,6 por ciento de victorias eso quiere decir que ganaremos 2 mas.
Hemos empatado 8 que es el 33,3 % de los partidos,si lo aplicamos a los 14 que quedan da un total de 4 o 5 empates el resto derrotas por lo que si tenemos 20 miserables puntos y si seguimos esta dinámica(que es lo más probable) haremos un total de 31 puntos.
Para los optimistas o ilusionistas(da igual) podeis decir que si se ganan los 8 de casa salvados...pues si teneis razón pero de 11 partidos en casa hemos ganado 4,¿Es posible que ganemos el doble(o sea 8) en 8 partidos?
 :ko :ko :ko :ko :ko :ko

PD:A por cierto se me olvidó decir que tambien kedan 6 partidos fuera...pero habiendo echo 4 puntos en 13 partidos fuera no hace falta ni decir que sobran las calculadoras para este apartado.
 :ko :ko :ko :ko :ko :ko :ko :ko

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 692
Re: Alguien cree que nos salvaremos?
« Respondre #1 el: 20 de Febrer de 2006, 14:52:42 pm »
DelPiero te echabamos de menos  ;D

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
  • Gènere: Masculí
« Respondre #2 el: 20 de Febrer de 2006, 15:05:23 pm »
si m'ho preguntes amb el cap et diré k es MOLT difcil... si m'ho preguntes amb el cor.. et diré k esta aki k en 2 partits wanyats stem fora del descens... el k hem de fer es seguir els exemples del Atletico de Madrid i del Real Madrid, amb tecnics de campanetes i relumbron no aconsegueixen res fotenlos al carrer i confiant amb la gent k portaba el seu flilial (JUVENIL A...) doncs l'atletico porta 5!!!!!! victories consequtives ( no ho aconseguia dsde el doblet) y el madrid a part de la millora de joc porta awi 6 partits guanyats i si treiem el del 6-1 portaria mes de 15 wanyats consecutivament...

Desconnectat SabaBrugge

• Infantil
  • Missatges: 193
« Respondre #3 el: 20 de Febrer de 2006, 15:19:12 pm »
Està clar que si seguim amb l'estadística actual no ens salvarem. El tema és millorar-la...

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #4 el: 20 de Febrer de 2006, 18:10:07 pm »
Jo crec que ens salvarem, més que res perque hi confío en una reacció pel que fa a la motivació i ràbia d'alguns jugadors que tiraran del carro. Sí, crec que ens salvarem.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #5 el: 20 de Febrer de 2006, 18:20:07 pm »
De moment, creiem en salvar-nos els 1.500 que anem cada diumenge al camp. Si no hi creiéssim, evidentment ja no hi aniriem.... vaja, crec jo  :beer2
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #6 el: 20 de Febrer de 2006, 18:22:05 pm »
a dia d'avui pensar que aquest  equip es salvara es una autentica utopia
1º diferencia ja de 5  punts
2º un entrenador totalment perdut vaja no te ni idea
3º l'actitud dels jugadors es nula
4º cada partit que pasa es pitjor no juguem a res ni tenim idees ni creem ocasions

tant de bo ens salvem pero nois aquest equip el veig totalment enfonsat i sense capacitat de reaccio

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #7 el: 20 de Febrer de 2006, 19:09:37 pm »
Que si que nos salvamos que lo he visto en la bola de cristal.
Vamos espero que si porque otra idea no me cabe en la cabeza.
Saludos y a ser positivos, nunca negativos.

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
« Respondre #8 el: 20 de Febrer de 2006, 19:23:47 pm »
venga vale nos salvamos pero para que esto ocurra decidme que a de  suceder tenemos un presidente que no sabe no contesta, un secretario tecnico que mas de lo mismo haber que dice hoy en la tele,un entrenador que solo sabe de gelocatil y valerianas y  tenemos un equipo de gente hundida fisica y sobre todo mentalmente, y lo mejor de todo esto es la aficion los que vais siempre al campo y los que por motivos laborales solo cuando podemos pero claro como metemos nosotros los goles del sabadell si les animas y se acojonan porque tienen que correr me gustaria ser mas positivo pero negro lo tenemos VISCA EL CENTRE D´ESPORTS SABADELL :scut   
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
« Respondre #9 el: 20 de Febrer de 2006, 19:34:04 pm »
Jo soc dels que pensa que baixarem a tercera, molt haurien de canviar les coses per pensar d'una altra manera, ara no per això deixaré d'anar al camp.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #10 el: 20 de Febrer de 2006, 19:46:44 pm »
Jo soc dels que pensa que baixarem a tercera, molt haurien de canviar les coses per pensar d'una altra manera, ara no per això deixaré d'anar al camp.

Pq tens esperança visi, perque l'esperança és l'últim que es perd  :ok
Ens salvarem  :beer2
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

ferni20

• Visitant
« Respondre #11 el: 20 de Febrer de 2006, 21:20:48 pm »
Haber Dagar y Del Piero, yo veo la cosa muy complicada y está claro q si seguimos la misma trayectoria q durante toda la temporada bajaremos, es mas no acabariamos la temporada con mas d 32 puntos. Pero haber la cosa se trata de pegar un cambio, d llenar la NCA para q el equipo tenga motivacion y se entere en q club está e intentar ganar todos los partidos d casa, haber los  5 equipos +  q hay abajo está claro q no son tan malos como otros años y tmb iran ganando partidos (ayer el Hospi lo demostró) pero esos equipos tmb perderan partidos, ninguno d ellos será el Barça y ganará 13 partidos seguidos. yo sinceramente t digo q SI q creo en la salvacion, cada dia menos pero mientras matematicamente tengamos opciones si q creo en la salvación, es mas prefiero q la gente q no cree en la salvación no acuda a la NCA estas ultimas jornadas, yo iré porq creo, porq veo q excepto el Reus ninguno d los otros equipos (logroñes, hospi,peralta y zaragoza b) tienen porq hacer mas puntos q nosotros estas ultimas jornadas..... acaso el zaragoza b o peralta o hospi llegarian a tener las entradas q tubimos el año pasado en las ultimas jornadas con una media d 4000-5000 personas por partido????? ni q les regalaran un jamon a toda la ciudad pasaria eso; nosotros si nos lo planteamos volveremos a llenar bastante la NCA porq los jugadores no pero nuestro equipo en el fondo es grande y esa posicion 15ª o 16ª la tenemos q hacer nuestra.

FORÇA SABADELL!!!!!!!! si tengo q rematar algun corner en alguna d estas ultimas jornadas lo remataré con tal q sirva para q nos salvemos jeje.   :bandera  :bandera

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #12 el: 20 de Febrer de 2006, 21:26:28 pm »
Haber Dagar y Del Piero, yo veo la cosa muy complicada y está claro q si seguimos la misma trayectoria q durante toda la temporada bajaremos, es mas no acabariamos la temporada con mas d 32 puntos. Pero haber la cosa se trata de pegar un cambio, d llenar la NCA para q el equipo tenga motivacion y se entere en q club está e intentar ganar todos los partidos d casa, haber los  5 equipos +  q hay abajo está claro q no son tan malos como otros años y tmb iran ganando partidos (ayer el Hospi lo demostró) pero esos equipos tmb perderan partidos, ninguno d ellos será el Barça y ganará 13 partidos seguidos. yo sinceramente t digo q SI q creo en la salvacion, cada dia menos pero mientras matematicamente tengamos opciones si q creo en la salvación, es mas prefiero q la gente q no cree en la salvación no acuda a la NCA estas ultimas jornadas, yo iré porq creo, porq veo q excepto el Reus ninguno d los otros equipos (logroñes, hospi,peralta y zaragoza b) tienen porq hacer mas puntos q nosotros estas ultimas jornadas..... acaso el zaragoza b o peralta o hospi llegarian a tener las entradas q tubimos el año pasado en las ultimas jornadas con una media d 4000-5000 personas por partido????? ni q les regalaran un jamon a toda la ciudad pasaria eso; nosotros si nos lo planteamos volveremos a llenar bastante la NCA porq los jugadores no pero nuestro equipo en el fondo es grande y esa posicion 15ª o 16ª la tenemos q hacer nuestra.

FORÇA SABADELL!!!!!!!! si tengo q rematar algun corner en alguna d estas ultimas jornadas lo remataré con tal q sirva para q nos salvemos jeje.   :bandera  :bandera

company ferni si el que dius esta molt be pero creus ara mateix que aquest equip pot fer un minim de 24 punts en 14 partits veient com juguem i despres de fer 20 punts en 24 jornades? vaja de guanyar un minim de 8 partits dels 14 que queden despres de guanyar 4 de 24? jo sento molt dir que hem sembla imposible

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #13 el: 20 de Febrer de 2006, 21:31:03 pm »
Bé, salvar-nos no sé si ens salvarem, però una cosa tinc clara, capacitat i qualitat en la plantilla en hi ha per a poder-nos salvar, i la cosa està en que ens hem de salvar sí o sí, és a dir no hi ha més, ENS HEM DE SALVAR PER C......!

ferni20

• Visitant
« Respondre #14 el: 20 de Febrer de 2006, 22:03:31 pm »

company ferni si el que dius esta molt be pero creus ara mateix que aquest equip pot fer un minim de 24 punts en 14 partits veient com juguem i despres de fer 20 punts en 24 jornades? vaja de guanyar un minim de 8 partits dels 14 que queden despres de guanyar 4 de 24? jo sento molt dir que hem sembla imposible

Dagar a veure, jo no miro els partits que em d guanyar, jo el q vec q estem a 2 victories de la salvació i que hi ha un grupet d'equips amb més o menys la mateixa puntuació i  i q coincideix q aquests equips excepte el peralta ens queda jugar amb tots ells, tmb cert q em d guanyar alguns partit a fora encara q sigui d penal injust al min 95 d partit.

ferni20

• Visitant
« Respondre #15 el: 20 de Febrer de 2006, 22:05:19 pm »

Dagar a veure, jo no miro els partits que em d guanyar, jo el q vec q estem a 2 victories de la salvació i que hi ha un grupet d'equips amb més o menys la mateixa puntuació i k tmp guanyaran 8 partits  i q coincideix q aquests equips excepte el peralta ens queda jugar amb tots ells, tmb cert q em d guanyar alguns partit a fora encara q sigui d penal injust al min 95 d partit.

Desconnectat Victor

• Juvenil
  • Missatges: 440
« Respondre #16 el: 20 de Febrer de 2006, 22:07:38 pm »
De moment, creiem en salvar-nos els 1.500 que anem cada diumenge al camp. Si no hi creiéssim, evidentment ja no hi aniriem.... vaja, crec jo  :beer2

:ok
Jo tambè vaig estar a Eibar el 28-5-11!!!! Gràcies C.E. Sabadell per tornar a 2º divisió A i poder disfrutar de tu en aquesta categoria, desprès de molts anys de patiments!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #17 el: 20 de Febrer de 2006, 23:16:32 pm »

El que facin en aquests dos partits crec que serà determinant.  Si es perden el dos, podem començar a preparar l´"Operació Retorn".  Si es guanyéssin, l´efecte anímic revitalitzant seria tant fort que la reacció estaria servida.  L´efecte d´aquestes dos difícils partits per tant, és amplificat.

Ara bé, si volem encarar el partit amb la proposta d´aquests últims partits intacta, no hi tenim res a rascar.  Com a mínim, exigeixo la titularitat de MARC PEREZ des del primer minut i que es realitzin marcatges individuals amb una mica més de criteri que el que s´està fent fins ara. 
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #18 el: 21 de Febrer de 2006, 00:05:17 am »
Si mos deixem de crítiques i monsergues, i animem cada partit, si que mos salvarem.
En canvi si seguim disparant a tot el que es mou, mos anem a Tercera de cap.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #19 el: 21 de Febrer de 2006, 00:09:52 am »
Si mos deixem de crítiques i monsergues, i animem cada partit, si que mos salvarem.
En canvi si seguim disparant a tot el que es mou, mos anem a Tercera de cap.

Jo crec que si que ens salvarem pero soc de l'opinio del company secciobirra: nomes si anem tots en la mateixa direccio.

:ok
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005