Autor Tema: Ho podeu afirmar amb rotunditat????  (Llegit 1627 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
  • Gènere: Masculí
Ho podeu afirmar amb rotunditat????
« el: 21 de Febrer de 2006, 12:40:49 pm »
Ahir, escoltant al gerent del club a la tertúlia del programa "Arlequinat", em vaig quedar una mica preocupat, si més no, pensatiu. Davant de la pregunta "S´acabarà enderrocant la Nova Creu Alta?", el sr.Albert Tomás, amb una mitja rialla, va contestar que "segurament, no".
Home, sento dir-ho, però crec que aquesta resposta no és presentable. Crec que és un tema massa seriós com per generar dubtes com els que jo tinc actualment. M´he afartat de llegir en aquest fòrum que determinats directius estan al club esperant just aquest moment, el de l´enderroc  de la Nova Creu Alta i la recalificació dels seus terrenys. Jo sempre m´he negat i em nego a creure aquestes suposicions. Ara bé, també una cosa li diré, respostes com les del sr.Albert Tomás, només ajuden a alimentar aquestes males llengues que cap bé li poden fer al club i al seu entorn.
Per això, li pregunto a vosté, de llarg el directiu que més confiança em genera, si poden afirmar amb total i absoluta rotunditat que l ´estadi continuarà on està i que no hi ha la més mínima intenció de fer-lo desaparèixer. Ja li dic per anticipat, que segur com vosté també ho sentirà, la Nova Creu Alta és un emblema d´aquest club, el seu nom sempre ha acompanyat els nostres més de cent anys d´història. És casa nostra, allà hem rigut, cridat, vibrat i plorat, és un tros important del nostre passat, present i espero que futur. És per això, que si aquesta decisió s´acabés executant, segur que seria un dels dies més tristos de la història del nostre club. Ni fent un altre estadi, crec que es podria suplir la maravellosa bombonera de que disposem en l´actualitat. Sóc i seré un ferm defensor de la plena vigència del nostre estadi, de llarg, dels millors que hi ha a Catalunya, i per suposat, en tota la Segona B.

Gràcies.
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
Re: Ho podeu afirmar amb rotunditat????
« Respondre #1 el: 21 de Febrer de 2006, 13:01:58 pm »
jo tambe voldria saber aixo perque a la reunio amb les penyes al fer aquesta pregunta la resposta tambe van ser rialles

wimpi

• Visitant
« Respondre #2 el: 21 de Febrer de 2006, 13:04:51 pm »
normal, portem un munt d'anys parlan del mateix.... i la meva pregunta:

kin poder de desicio te un directiu sobre si enderroken un camp municipal o no? aixo s'auria de preguntar a la Fundacio, o en tot cas al Ajuntament, ja ke es ell el propietari el camp.

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #3 el: 21 de Febrer de 2006, 13:34:31 pm »
Ho acabes de  dir molt bè Wimpi, no en tenen cap. Però si a sobre estan callats més que millor. La NCA te data de caducitat i la marxa esportiva del club ho decidirà. Jo he dit molts cops, si l´enderroquen i part dels calers que obtinguin s´inverteixen amb l´equip, per mi poden començar demà mateix.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8174
  • un camp de primera
« Respondre #4 el: 21 de Febrer de 2006, 13:37:50 pm »
   En una de les preguntes que li vaig formular al Sr. Andreu Gil a la seva secció em va contestar un NO rotund a l´enderroc i m´ho ha manifestat a més a més personalment.  I tinc confiança amb la seva paraula, i el sentiment arlequinat que sé que té a nivell personal.

Ara bé, els moviments que facin Ajuntament, Fundació, "oportunistes que hi pugui haver al voltant", ja no sé que dir-hi.    Convindria tornar a aclarar la qüestió, sense "rialletes" i donant a la qüestió la serietat que mereix.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

wimpi

• Visitant
« Respondre #5 el: 21 de Febrer de 2006, 14:38:24 pm »
Siguem realistes, creus ke l'ajuntament els dira als directius ke pasara realment a la Nova Creu Alta? jo crec ke su tenen ben calladet.

i...  es parla de tirar el camp a terra com una cosa diabolica... segur? tal com diu en toni23, si akests diners (recordem: NCA+Olimpia) serveixen x fer un camp modern i nou, i una ciutat esportiva com deu mana, apart de injectar una bona suma economica al club...  pq a de ser negatiu?

no només e Madrid ho ha fet, el Valencia "esta en ello" i aixi trobariem 1.000 exemples.
Obbiament, tot aixo passa pq realment es cumpleixi aixo, pq si la tiren a terra i ens fan anar a jugar al camp de la sabadellenca... millo ens kedem aki.

Si hem de canvia de camp, ke sigui per a millor
si no nem a millor, ens kedem aki.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8174
  • un camp de primera
« Respondre #6 el: 21 de Febrer de 2006, 15:05:34 pm »
Siguem realistes, creus ke l'ajuntament els dira als directius ke pasara realment a la Nova Creu Alta? jo crec ke su tenen ben calladet.

i...  es parla de tirar el camp a terra com una cosa diabolica... segur? tal com diu en toni23, si akests diners (recordem: NCA+Olimpia) serveixen x fer un camp modern i nou, i una ciutat esportiva com deu mana, apart de injectar una bona suma economica al club...  pq a de ser negatiu?

no només e Madrid ho ha fet, el Valencia "esta en ello" i aixi trobariem 1.000 exemples.
Obbiament, tot aixo passa pq realment es cumpleixi aixo, pq si la tiren a terra i ens fan anar a jugar al camp de la sabadellenca... millo ens kedem aki.

Si hem de canvia de camp, ke sigui per a millor
si no nem a millor, ens kedem aki.

Si som realistes, i així ens ho ha de fer pensar, la manera (lamentable) com "la ciutat" en conjunt ha tractat des de fa molts anys al C.E.Sabadell, no esperis gaires "ciutats esportives", perquè els diners no se´ls voldran gastar amb nosaltres.

Si això va endavant, , implicarà jugar un any possiblement al Josep Molins i la construcció posterior d´un camp tipus Gramanet com a molt.

S´HA D´EVITAR LA DEMOLICIO ENTRE TOTS....   (i reitero que crec que part de la Directiva ho entèn també així)
« Darrera modificació: 21 de Febrer de 2006, 16:41:28 pm per BLANC-I-BLAU »
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #7 el: 21 de Febrer de 2006, 18:56:01 pm »
el que dieu el toni23 i wimpi estic d'acord si el club en surt beneficiat,pero sigueu sincers creieu que el club surtira beneficiat?

si una part dels diners es destinen a un nou camp una ciutat esportiva com deu mana i una injeccio economica per el club...... JA PODEN COMENÇAR DEMA A ENDERROCAR LA NOVA CREU ALTA

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #8 el: 22 de Febrer de 2006, 09:21:56 am »
Que l'ajuntament dediqués els diners d'un suposat enderroc de la NCA a un nou estadi i una ciutat esportiva, seria el més lògic i possible. Però per cert: si d'enderroca i fins que tinguem nou estadi, on jugariem :icon_question: ???

El que ja no és lògic, és que hi hagi una injecció econòmica pel club, ja que l'estadi és municipal i els diners han d'anar a parar a l'ajuntament i no a (recordem-ho) una entitat 'privada'.

Escric 'privada' entre cometes ja que el màxim accionista és la Fundació privada de l'esport sabadellenc, que és una entitat controlada des de l'ajuntament i per tant pública...
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Andreu Gil

• Infantil
  • Missatges: 134
« Respondre #9 el: 22 de Febrer de 2006, 23:13:49 pm »
Benvolguts:

La nostra Nova Creu Alta, no desapareixera, com a minim mentre l'actual equip de govern, segueixi tenin la responsabilitat de govern, aixi m'han dit i garantit, el que no puc assegurar si d'altres ho farian.

Despres de les dificultats que vivim, nomes ens faltaria aixo, amics hem d'estar tranquils i no escoltar intoxicacions malicioses que parlen de estranyas maniobres.

Salutacions

Andreu Gil, VISCA EL SABADELL I LA NOVA CREU ALTA

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #10 el: 23 de Febrer de 2006, 12:33:18 pm »
Moltes gràcies per la resposta. Com diria aquell "las cosas claras, y el chocolate espeso". Ànims i força!!!

VISCA EL SABADELL I EL SEU ESTADI!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-