Ahir, escoltant al gerent del club a la tertúlia del programa "Arlequinat", em vaig quedar una mica preocupat, si més no, pensatiu. Davant de la pregunta "S´acabarà enderrocant la Nova Creu Alta?", el sr.Albert Tomás, amb una mitja rialla, va contestar que "segurament, no".
Home, sento dir-ho, però crec que aquesta resposta no és presentable. Crec que és un tema massa seriós com per generar dubtes com els que jo tinc actualment. M´he afartat de llegir en aquest fòrum que determinats directius estan al club esperant just aquest moment, el de l´enderroc de la Nova Creu Alta i la recalificació dels seus terrenys. Jo sempre m´he negat i em nego a creure aquestes suposicions. Ara bé, també una cosa li diré, respostes com les del sr.Albert Tomás, només ajuden a alimentar aquestes males llengues que cap bé li poden fer al club i al seu entorn.
Per això, li pregunto a vosté, de llarg el directiu que més confiança em genera, si poden afirmar amb total i absoluta rotunditat que l ´estadi continuarà on està i que no hi ha la més mínima intenció de fer-lo desaparèixer. Ja li dic per anticipat, que segur com vosté també ho sentirà, la Nova Creu Alta és un emblema d´aquest club, el seu nom sempre ha acompanyat els nostres més de cent anys d´història. És casa nostra, allà hem rigut, cridat, vibrat i plorat, és un tros important del nostre passat, present i espero que futur. És per això, que si aquesta decisió s´acabés executant, segur que seria un dels dies més tristos de la història del nostre club. Ni fent un altre estadi, crec que es podria suplir la maravellosa bombonera de que disposem en l´actualitat. Sóc i seré un ferm defensor de la plena vigència del nostre estadi, de llarg, dels millors que hi ha a Catalunya, i per suposat, en tota la Segona B.
Gràcies.