Autor Tema: Les penyes del C.E. Sabadell comuniquen  (Llegit 4699 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • Gènere: Masculí
  • visca el sabadell visca catalunya
Re: Les penyes del C.E. Sabadell comuniquen
« Respondre #20 el: 22 de Febrer de 2006, 10:36:19 am »
hooligans valles sempre amb el sabadell a mort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :scut :bandera :cheer
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #21 el: 23 de Febrer de 2006, 00:15:36 am »
Soc del sabadell des de que vaig neixer. L´he vist a primera, segona, segona b i tercera i no el deixare ara a l´estacada. ENDAVANT SABADELL. ET PORTO AL COR.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8174
  • un camp de primera
« Respondre #22 el: 23 de Febrer de 2006, 20:17:08 pm »
 :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera

A Primera, Segona A, Segona B o Tercera, sempre amb el C.E.Sabadell

:bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Siscu

• Invitat
  • *
  • Missatges: 2
« Respondre #23 el: 25 de Febrer de 2006, 11:50:48 am »
b][/b]Sempre Endavant Sabadell,
Quet's un club amb molta historia,
Sempre endavant Sabadell,
qu'as viscut molts jorns de gloria,

AHIR ,Avui,Dema ..Sempre....SABADEL L !!!!!!

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
« Respondre #24 el: 25 de Febrer de 2006, 19:15:59 pm »
Es cert que son moments molt dolents, i portem ja uns quants anys "ballant-la", però no dubto que tornarem a ser a dalt de tot, tot arribarà tinguem paciència, mentrestant estarem al seu costat.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Surti-dor

• Infantil
  • Missatges: 108
« Respondre #25 el: 26 de Febrer de 2006, 01:56:42 am »
Aveure si es veritat que aquest diumenge animem més que mai al nostre equip!!! :anims :beer2

Desconnectat Surti-dor

• Infantil
  • Missatges: 108
« Respondre #26 el: 26 de Febrer de 2006, 02:12:48 am »
Visca el C.E. Sabadell!! :bandera :scut

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #27 el: 26 de Febrer de 2006, 13:15:02 pm »
VISCAAAAAAA!!  :bandera :scut

Desconnectat CAPO

• Aleví
  • Missatges: 60
« Respondre #28 el: 28 de Febrer de 2006, 14:14:31 pm »
RIP, querido Sabadell("DESCANSA EN PAZ", para los que no lo pillen)Dios mio!!No puede ser!!!! Pero es verdad, estamos MUERTOS!!!!Despues de 13 o 14 temporadas (ya he perdido la cuenta)arrastrandonos por 2ª B y tercera; será nuestro
eterno rival el que nos enviará a tercera la próxima jornada.
Manelinho!!!Tio, desperta!!! Encara creus que aquest barco no s´enfonsarà. Tens tanta fe, que lluny d´admirarte et veig com un pobre il.lús. Fins i tot el Saragossa B ens ha passat la mà per la cara!!!!!.Som un equip de 3ª, per mèrits propis!!!!Jo he recolçat l´equip fins que la meva santa paciència m´ha deixat, ara em faré soci d´algun equipet de barri (perque del Terrassa aniria en contra dels meus principis); estic segur que veuré millor futbol i GENT MOTIVADA PELS COLORS QUE VESTEIXEN!!!!........

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #29 el: 28 de Febrer de 2006, 16:10:28 pm »
RIP, querido Sabadell("DESCANSA EN PAZ", para los que no lo pillen)Dios mio!!No puede ser!!!! Pero es verdad, estamos MUERTOS!!!!Despues de 13 o 14 temporadas (ya he perdido la cuenta)arrastrandonos por 2ª B y tercera; será nuestro
Manelinho!!!Tio, desperta!!! Encara creus que aquest barco no s´enfonsarà. Tens tanta fe, que lluny d´admirarte et veig com un pobre il.lús. Fins i tot el Saragossa B ens ha passat la mà per la cara!!!!!.Som un equip de 3ª, per mèrits propis!!!!Jo he recolçat l´equip fins que la meva santa paciència m´ha deixat, ara em faré soci d´algun equipet de barri (perque del Terrassa aniria en contra dels meus principis); estic segur que veuré millor futbol i GENT MOTIVADA PELS COLORS QUE VESTEIXEN!!!!........

Et recordo company de fòrum CAPO que m'anomenes directament a mi, però a qui de veritat t'estàs dirigin és a TOTES LES PENYES del C.E. Sabadell, per tant et demano un respecte per a totes elles i et guardis prou de comentaris com aquest de ser un il.lús. Si tu ets prou babau com per dir que et faràs soci d'algun equipet de barri (i pel que sembla deixaràs de ser soci del Sabadell), demostres molt be que no ets pas arlekinat.

Els que som del Sabadell ho som a Primera i a Tercera i amb tot l'orgull del món direm que SOM EL SABADELL :icon_exclaim: :icon_exclaim: :icon_exclaim: :scut :bandera

P.D.: Si el teu nick fa referència al porter Joan Capó, fes el favor de canviar-lo perquè no mereixes dur el nom de tan gran jugador i millor persona. >:(
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #30 el: 28 de Febrer de 2006, 16:16:03 pm »

Et recordo company de fòrum CAPO que m'anomenes directament a mi, però a qui de veritat t'estàs dirigin és a TOTES LES PENYES del C.E. Sabadell, per tant et demano un respecte per a totes elles i et guardis prou de comentaris com aquest de ser un il.lús. Si tu ets prou babau com per dir que et faràs soci d'algun equipet de barri (i pel que sembla deixaràs de ser soci del Sabadell), demostres molt be que no ets pas arlekinat.

Els que som del Sabadell ho som a Primera i a Tercera i amb tot l'orgull del món direm que SOM EL SABADELL :icon_exclaim: :icon_exclaim: :icon_exclaim: :scut :bandera

P.D.: Si el teu nick fa referència al porter Joan Capó, fes el favor de canviar-lo perquè no mereixes dur el nom de tan gran jugador i millor persona. >:(

Que morts ni que morts?? Estem ben vius!!! El diumenge ho demsotrarem. Els jugadors podran respondre o no, pero el Sabadell (que no ho olvideu, es la seva aficio) està ben viu!!! Ànims, que encara queden partits per remuntar el vol!!! Si ens em de lamentar ja ens lamentarem quan matemàticament estiguem a Tercera... ara s'ha de morir amb l'equip

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #31 el: 28 de Febrer de 2006, 18:47:32 pm »
Amb tots els respectes, pero aficionats com el company CAPO en sobren, i molts, al Sabadell.

Adeu company (bon vent i bona barca nova) i ja ens diras com va el teu equip de barri l'any que ve.

Jo sere soci a 2a B, a 3a o a PREFERENT... pero pots estar ben segur que sere soci com cada any.
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #32 el: 28 de Febrer de 2006, 18:54:11 pm »
d'aquesta gent sempre ma fet rabia...a cole igual tots es fiquen amb el  :scut jo sempre els dic que el dia que tornem a 1a els proivire entrar a l'estadi! :****
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #33 el: 28 de Febrer de 2006, 19:23:35 pm »

Ser del  :scut és quelcom que es porta a la sang.
Ser  :bandera és té sempre a dins el cor.

No perquè baixem a 3a deixarem de ser-ho!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat CESBD

• Juvenil
  • Missatges: 398
« Respondre #34 el: 28 de Febrer de 2006, 20:02:47 pm »
ia se sap k hi a gent d´akesta!  :-X aixo k te rao en certes koses!  :-\
VISCA LA TERRA LLIURE!!!!!
VISCA CATALUNYA!!!!!

Desconnectat Talleret

• Infantil
  • Missatges: 270
« Respondre #35 el: 28 de Febrer de 2006, 20:13:32 pm »
Es canvia de dona de feina o de domicili, pero a partir dels 12 mai d'equip.

Digueu-ni rampell, amor o follia, l'únic que puc dir és que a Primera a Segona o a Tercera, ara i sempre... ¡¡¡ SABADELL !!!

:anims :bandera :scut
« Darrera modificació: 03 de de 2006, 22:51:56 pm per Talleret »

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #36 el: 01 de de 2006, 23:33:39 pm »
aMB EL sABADELL FINS AL FINAL

:bandera :bandera :bandera :clap
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

arlekinat

• Visitant
« Respondre #37 el: 11 de de 2006, 12:46:34 pm »
amb el sabadell fins al final algu en pot dir com puc cambiar la meva imatge