Autor Tema: GALLO I ORIFE DAR LA CARA  (Llegit 2839 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat kuskus

• Aleví
  • Missatges: 57
GALLO I ORIFE DAR LA CARA
« el: 23 de Febrer de 2006, 13:19:49 pm »
NO OS DA VERGUENZA NO IR AL LIMITE EN LA SITUACION EN LA QUE ESTAMOS?TENEIS DIGNIDAD HUMANA?NO OBSERVAIS QUE LA AFICION SIMPRE ESTA A VUESTRO LADO?QUE MAS QUEREIS?NADIO OS PRESIONA PARA MARCAR, NADIE PEGA A NINGUN JUGADOR EN LOS ENTRENOS Y ENCIMA OS PAGAMOS CADA MES UN PASTON. LOS DE LA RADIO DE HUESCA PUSIERON A PARIR AL GALLO PERO ESTE NO REACCIONA NI CON MESSI A SU LADO. YA ESTA BIEN. CADA DIA ME LEVANTO Y ACABO ENFADADO POR LAS COSAS DEL SABADELL. QUE SINVERGUENZAS. :bandera :bandera :bandera

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
  • Gènere: Masculí
Re: GALLO I ORIFE DAR LA CARA
« Respondre #1 el: 23 de Febrer de 2006, 13:21:47 pm »
No tienen ni amor propio  :ko
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #2 el: 23 de Febrer de 2006, 13:24:19 pm »
Segur que els comentaris d'ahir a Hit Huesca ens van doldre més a nosaltres que a ells mateixos. Tot i que jo sempre espero que el pròxim partit reaccionin i JUGUIN A FUTBOL!! Només se'ls demana que juguin a futbol...

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #3 el: 23 de Febrer de 2006, 15:20:30 pm »
Jo em quedo amb la frase: "y a este le pagan 11 kilos"----referent a Gallo

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #4 el: 23 de Febrer de 2006, 16:10:18 pm »
Resulten bastant aclaridores les xifres d'aquest equip. Si contem tant els partits de lliga com els de copa federacio me n'adonu de que s'ha produit una lleugera millora a nivell defensiu de manera que hem passat d'una mitjana de gols encaixats amb el Mora de 1,75 per partit a una de 1,18 amb el Montes i finalment 1,09 amb el Bonet pero paralelament s'ha produit un notable empitjorament a nivell ofensiu ja que s'ha passat dels 1,37 gols a favor amb el Mora a 1 gol just per partit amb el Montes i finalment a uns pauperrims 0,81 gols per partit amb el Bonet. Es clar que mentre la defensa sembla que ha millorat lleugerament, la davantera ha empitjorat de manera alarmant. No es d'extranyar donç els penosos darrers resultats ja que amb el nostre registre ofensiu per poc acertat que estigui el rival el partit es seu.
Curios tembe resulta comprobar que amb els resultats aconseguits per l'equip en 12 partits disputats de copa federacio tindria ara mateix els mateixos punts (20) que amb el doble de disputats (24) al campionat de lliga. Sembla que nomes siguin competitius en eliminatories a doble partit i en cambi en partits de lliga regular on es juga 11 contra 11 i amb una pilota igual que l'altre es transformen radicalment en un equip completament negat. En fi esperem que el diumenge surtin amb un altre aire perque si no .....

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #5 el: 23 de Febrer de 2006, 16:19:35 pm »
Curiosa estadística....L'equip marcava més gols amb el Mora!!

Desconnectat yaico

• Aleví
  • Missatges: 46
« Respondre #6 el: 23 de Febrer de 2006, 16:23:58 pm »
si l'orife es el que mes lluita de tots el davanters, una latre cosa que les fiqui.

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #7 el: 23 de Febrer de 2006, 16:36:44 pm »
Curiosa estadística....L'equip marcava més gols amb el Mora!!

No deieu que el Mora era defensiu?

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #8 el: 23 de Febrer de 2006, 17:13:03 pm »
A la grafica adjunta de la mitjana de gols jornada a jornada es pot veure el clar punt d'inflexio a partir de la jornada 13 (l'ultima que varem guanyar) en el que respecta a gols a favor (verd) que va caient progresivament fins a la darrera jornada (la 24).

Desconnectat Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 508
« Respondre #9 el: 23 de Febrer de 2006, 20:08:08 pm »
Mas que bajon ofensivo yo lo llamaria bajon de cañadas que es el unico que marca.
Millor Seguidor

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #10 el: 23 de Febrer de 2006, 20:13:10 pm »
  Què hagués passat si no s´hagués cessat al Mora i a més i més, i correlativament amb això, no hagués marxat un líder del vestuari com Genís ?  Alguns punts més estarien al sac.

I què hagués passat si a més a més,no s´hagués desmuntat tant l´equip de l´any passat.  Recordeu l´estadística de la segona volta de l´any passat i afegiu el "plus" de la no necessitat de compenetrar-se i l´any més d´experiència d´alguns jugadors i la resposta s´escriu sola:    Seriem com a mínim un altre Figueres a nivell esportiu.

I pensem que si us pregunto, quins són actualment els millors jugadors de l´equip (rendiment / qualitat) i hi ha enquestes en aquesta línia, serà difícil que algú em col.loqui entre els 4 o 5 primers algún dels que s´han fitxat aquest any.  Es a dir, els "cracks" ja els teniem i ens haguéssim estalviat molts temps extra-esportius, "mogudes" directives i altres històries que estan contribuïnt a aquest any horrible del Sabadell.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #11 el: 23 de Febrer de 2006, 20:20:55 pm »
Kuskus tu sigue colaborando ...dejar d criticar y ayuda animando , ¡MENOS CRITICAR Y MAS ANIMAR! :scut

Desconnectat kuskus

• Aleví
  • Missatges: 57
« Respondre #12 el: 24 de Febrer de 2006, 10:39:32 am »
Ok Rracco, ahora hare lo que tu me digas vale?solo faltaria no poder expressar mi opinion. A ver si le recriminas a todos los que critican lo mismo que a mi. No se trata de criticar sin fundamento, es simplemente una cuestion de numeros. Soy socio del Sabadell y me imagino que igual que tu.  :**** :**** :**** :****

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #13 el: 24 de Febrer de 2006, 13:24:32 pm »
Kuskus jo crec que t'ekivokes fent recaure tota la responsabilitat de l'ekip en els davanters. Un ekip es un ekip i no ens hauriem de fixar tant en les individualitats. Per molts gols que markin akests 2 recordo que som un dels ekips mes golejats e la categoria, així que si no tenim més punts no es només pels davanters. No acaba de funcionar l'ekip, arriben pokes pilotes a dalt i el mig del camp no aconsegueix gaires vegades frenar els atacs del rival. La responsabilitat es de cada un dels jugadors que surten a jugar cada partit, no només de l'orife i el gallo.

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #14 el: 24 de Febrer de 2006, 14:14:00 pm »
 Què hagués passat si no s´hagués cessat al Mora i a més i més, i correlativament amb això, no hagués marxat un líder del vestuari com Genís ?  Alguns punts més estarien al sac.

I què hagués passat si a més a més,no s´hagués desmuntat tant l´equip de l´any passat.  Recordeu l´estadística de la segona volta de l´any passat i afegiu el "plus" de la no necessitat de compenetrar-se i l´any més d´experiència d´alguns jugadors i la resposta s´escriu sola:    Seriem com a mínim un altre Figueres a nivell esportiu.

I pensem que si us pregunto, quins són actualment els millors jugadors de l´equip (rendiment / qualitat) i hi ha enquestes en aquesta línia, serà difícil que algú em col.loqui entre els 4 o 5 primers algún dels que s´han fitxat aquest any.  Es a dir, els "cracks" ja els teniem i ens haguéssim estalviat molts temps extra-esportius, "mogudes" directives i altres històries que estan contribuïnt a aquest any horrible del Sabadell.

seguramente estariamos mejor si, xro no etsariamos kejando pk se izo un ekipo para ascender y estariamos en la znoa media baja, supongo ubiese pñasado eso :ok

Desconnectat Canari

• Aleví
  • Missatges: 37
« Respondre #15 el: 24 de Febrer de 2006, 21:22:01 pm »
Para Kuskus:
Entro poco en el Forum, pero solo ver tus comentarios, me dan ganas de marchar.
Kuskus, me mereces todo el respeto, pero deja de insultar.
Entra en un tema interesante, y todos valoraremos tus opiniones.
Me parece que ahi si vamos a opinar, pero en insultos, lo siento, te quedas solo

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #16 el: 24 de Febrer de 2006, 22:37:59 pm »
Això es pot tirar cap endavant si tots possem el nostre gra de sorra i,espero que els jugadors ho fagin :yes: tot i que sembli mentira encara em queden esperançes amb l'equip ;)
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat COR SABADELLENC

• Juvenil
  • Missatges: 306
  • Ni Barça ni Madrid, SOM SA-BA-DELL!!!
« Respondre #17 el: 26 de Febrer de 2006, 10:00:37 am »
Ho sento, però jo ja no comfio en aquest equip. Penso que no son capaços de sortir d'aquesta situació. Són inútils....si, si dic bé inútils. Estic d'acord amb els kuskus. Que ningú em digui que no puc insultar, quan aquests jugadors estàn jugant amb els meus diners i el de moltes persones cada diumenge.
Algú sap que molts d'aquests jugadors ja tènen equip per la temporada vinent??
És a dir, que el Sabadell jugarà a tercera mentres que aquests mercenaris enganyaràn un altre club i tornaràn a jugar a segona.
El que sembla increïble es que, encara, hi hagi gent que defensi a aquests tius....
El que tenim que fer aquest diumenge si juguen malament es xiular, i dir-li quatre coses ben dites, perque s'estàn rient de tots nosaltres.
Visca CES, encara que estem a tercera. I ho sento pel que li molesti escoltar la veritat!!
ANEM CAMÍ DE PRIMERA....

Desconnectat MiKi_cesaba

• Infantil
  • Missatges: 205
« Respondre #18 el: 26 de Febrer de 2006, 10:36:41 am »
Estic am tu... :disappointed:
visca el sabadell !!

ferni20

• Visitant
« Respondre #19 el: 26 de Febrer de 2006, 12:27:20 pm »
Ho sento, però jo ja no comfio en aquest equip. Penso que no son capaços de sortir d'aquesta situació. Són inútils....si, si dic bé inútils. Estic d'acord amb els kuskus. Que ningú em digui que no puc insultar, quan aquests jugadors estàn jugant amb els meus diners i el de moltes persones cada diumenge.
Algú sap que molts d'aquests jugadors ja tènen equip per la temporada vinent??
És a dir, que el Sabadell jugarà a tercera mentres que aquests mercenaris enganyaràn un altre club i tornaràn a jugar a segona.
El que sembla increïble es que, encara, hi hagi gent que defensi a aquests tius....
El que tenim que fer aquest diumenge si juguen malament es xiular, i dir-li quatre coses ben dites, perque s'estàn rient de tots nosaltres.
Visca CES, encara que estem a tercera. I ho sento pel que li molesti escoltar la veritat!!

No és que estigui en contra del que dius pero a veure jugadors mercenaris q l'any q ve encara q l'equip baixi tmb jugaran a segona doncs els altres 5 equips d la part baixa d la classificació també en tenen, no som l'unic equip q te vividors i inútils  en el terreny de joc, no es tracta de ser els millors si no els menys dolents o els q perdem menys punts en aquestes últimes jornades, jo cada dia tinc menys esperances i potser aquesta tarda a les 19.00 h estaré convençut de q baixem pero d moment hi ha lliga i matèmaticament encara estem vius, i com que som del Sabadell ens toca aquesta tarda desitjar q els nostres jugadors per molt "inútils" q siguin guanyin el partit encara q sigui sense voler, jo si l'equip juga bé  :anims l'animaré pero com vegi q fem el mateix q sempre seré el primer en xiular-los aixo està clar. FORÇA SABADELL, TOTS A UNA!!!! :bandera