Autor Tema: Alguien cree que nos salvaremos?  (Llegit 3073 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
Re: Alguien cree que nos salvaremos?
« Respondre #20 el: 21 de Febrer de 2006, 00:29:54 am »
Sota el meu punt de vista hi havia una diferència molt significativa amb l'equip de l'any passat, i és que tots sabíem que era un equip limitadet, fet en un any de transició perquè tenia com a principal objectiu salvar la categoria, però era un equip que corria i que la major part d'afeccionats ens sentíem identificats amb la majoria d'aquells jugadors, i fins i tot identificats amb l'entrenador que es va dur per aconseguir aquell objectiu.

En canvi aquest any la majoria de seguidors no ens sentim identificats, sí amb el Sabadell, però no amb la majoria de l'actual planter, ni per estadística amb l'actual entrenador.

A més l'any passat es palpava, o es sabia que si es salvava la categoria hi hauria un projecte molt més ambiciós per arribar a fites molt més altes. I aquest any si ens salvem què passarà la propera temporada. I si no ens salvem???

No obstant espero i desitjo de tot cor que s'aconsegueixi la permanència, que tot i aconseguir-la serà un fracàs respecte de les il.lusions i objectius fets a principi de temporada.

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #21 el: 21 de Febrer de 2006, 08:23:06 am »
El cor em diu q ens salvarem ... el cap diu q no ...  :no:
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #22 el: 21 de Febrer de 2006, 13:54:47 pm »

i que es realitzin marcatges individuals amb una mica més de criteri que el que s´està fent fins ara. 

Si, perque té collons defensar els córners en zona, contra un equip que va molt bé per alt. Això és inconsebible. A més, defensem tots dins l'àrea sense deixar ningu a l'atac i ens foten gols igual. Vaja, que........millor callo
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #23 el: 21 de Febrer de 2006, 18:57:01 pm »
Si, perque té collons defensar els córners en zona, contra un equip que va molt bé per alt. Això és inconsebible. A més, defensem tots dins l'àrea sense deixar ningu a l'atac i ens foten gols igual. Vaja, que........millor callo

Observador al 100%  :clap :clap :clap
Deixar rematar sol a un tio des de davant del punt de penalt, és criminal.

Jo no sé si ens salvarem, però hem d'intentar-ho. :icon_exclaim:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat loreniki22

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 17
  • Gènere: Femení
  • LoReNiKi
« Respondre #24 el: 26 de Febrer de 2006, 11:26:21 am »
seré ilusionista, o una pirada, peró crec en l'ekip del meu cor i sempre ho creure, si esta a 3º com si esta a 4º.

:bandera LoReNiKi 22  :bandera
BlAnK I bLaU, ElS CoLoRs De La Meva ViDa....

ferni20

• Visitant
« Respondre #25 el: 26 de Febrer de 2006, 12:19:59 pm »
seré ilusionista, o una pirada, peró crec en l'ekip del meu cor i sempre ho creure, si esta a 3º com si esta a 4º.

:bandera LoReNiKi 22  :bandera

:clap  :clap   :ok   jo també, a més crec q en la victoria d'avui i de la semana que ve.