Col·labora amb el fòrum i fes la teva donació
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
L'argentí, que va topar amb una boca de rec al Narcís Sala, estarà dos mesos allunyat dels terrenys de joc i no pas un...
Cita de: resistencia_arlek en 23 de Febrer de 2006, 20:00:10 pm L'argentí, que va topar amb una boca de rec al Narcís Sala, estarà dos mesos allunyat dels terrenys de joc i no pas un...Això mateix no li va passar a Peque la temporada passada a no se quin camp i on es va lisiar de gravetat
Cita de: CudiSBD en 23 de Febrer de 2006, 20:21:54 pmCita de: resistencia_arlek en 23 de Febrer de 2006, 20:00:10 pm L'argentí, que va topar amb una boca de rec al Narcís Sala, estarà dos mesos allunyat dels terrenys de joc i no pas un...Això mateix no li va passar a Peque la temporada passada a no se quin camp i on es va lisiar de gravetat va ser peque al poc de comenzar la lliga al rico perez d'alacant, contra el alacant, amb un espersor... es va perdre el que restaba de temporada...el meu onze.... urko peque pablo sanz neftalí criville ivan diaz medina hamouch j.cruz cañadas orife
Cita de: resistencia_arlek en 23 de Febrer de 2006, 21:20:33 pmCita de: CudiSBD en 23 de Febrer de 2006, 20:21:54 pmCita de: resistencia_arlek en 23 de Febrer de 2006, 20:00:10 pm L'argentí, que va topar amb una boca de rec al Narcís Sala, estarà dos mesos allunyat dels terrenys de joc i no pas un...Això mateix no li va passar a Peque la temporada passada a no se quin camp i on es va lisiar de gravetat va ser peque al poc de comenzar la lliga al rico perez d'alacant, contra el alacant, amb un espersor... es va perdre el que restaba de temporada...el meu onze.... urko peque pablo sanz neftalí criville ivan diaz medina hamouch j.cruz cañadas orife el crivi sta sancionado resistencia
Per altra banda, tenim sancionats a Crivillé i Xavi Muñoz, per tant: quin serà el nostre 'onze' Comenó jo mateix: UrkoPeque - Ivan Hammouch - Desserné - NandiMedina - NeftalíJuanMa Cruz - Gallo - CañadasOrifeApa que l'he fet ben grossa, eee Qui més s'atreveix