Veig que pràcticament tothom està d'acord en que si algú ens pot treure del forat en que estem, ha de ser gent de la casa, que senti els colors, tant jugadors com entrenador.
Us recordo només un detall: el Manolo Fernández, el dia de copa deferació davant el Barbastro, va ser l'"inventor" de txiki com a central, cosa que tothom ha vist com un gran encert.
Jo l'he vist al Manolo com pateix durant els partits i els gestos que fa que se'l mengen els dimonis quan veu segons quins dispositius tàctics i quan veu l'actitut dels jugadors.
Per a mí seria el moment ideal, ja, aquesta setmana, avui mateix, per a fer un canvi en la banqueta, perquè sino ja serà massa tard, el revulsiu ha de ser ara.
El Bonet no té sang, és un tranquil de collons, no arrisca, no fa canvis, no fa jugar la gent on li toca i no motiva, penseu que ens podrà treure del forat amb aquestes característiques?
Jo no sé si el Manolo té carnet nacional, i m'en ric molt de quan algú critica la seva feina amb el juvenil, sobre tot sense haver-lo vist treballar, o sigui, criticant d'oïdes, com sempre fem, però a mí em sembla el tio adeqüat per treure'ns d'allà baix.
Si el posen d'entrenador i finalment baixem, almenys per l'any que vé tindrem un tio que sabrà fer un equip de gent de la casa, motivats i que es menjaran la gespa quan surtin al camp a defensar els nostres colors.
I a veure si comencem a fer un staff tècnic amb antics jugadors gloriosos, tipus Tanco, Lino, etc.