si aconseguim ser una pinya, i cridar en tots els partits q juga el nostre ekip en el nostre estadi estic segurisim q ens salvarem pero aixo si, hem d'animar i ens hem de guardar els calentons per un altre moment, sino sk sera molt pitjor!! el q importa ara es l'ekip i hem de salvar-lo sigui com sigui, i nosaltres nomes podem animar i animar, despres a final de temporada ja direm la nostra paraula, pero si us plau no m'agradaria tornar a veure una nova creu alta freda, hem d'animar, q no sigui nomes els hools els q animin sino tothom perq sino senten el caliu de l'afició l'altre ekip juga com si res, snse cap tipus de pressio, i tb aixo ho notara els arbitres, nomes us demano aixoo, animar i animar, res de criticar ja els criticarem quan toki!!
si la nova creu alta es una olla a pressio, aixo ho tirem cap endavant, hi ha ekips q son bandes, amb tot el meu respecte, pero no li arriben ni a les soles de les sabates, SOM EL SABADELL, no podem deixar q l'ekip estigui en tercera, aixo si q seria un pou, i no la segona b!!