Autor Tema: Que preocupats tenim als del diari SPORT...  (Llegit 2169 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
  • Gènere: Masculí
Que preocupats tenim als del diari SPORT...
« el: 07 de Maig de 2005, 10:35:05 am »
Sóc un asidu comprador del diari SPORT i del Diari de Sabadell, i se que de ben segur,algú em dirà que nassos fotu comprant aquest pamflet barcelonista. Bé, molt probablement teniu raó, però en el fons m´agrada conéixer el que succeïx en el món de l´esport fora de la nostra ciutat.
El passat divendres va aparèixer en aquest mitjà de comunicació un informe de la trajectòria esportiva que el CE Sabadell ha portat des de la temporada 94-95 fins a l´actualitat. Tremes com el de "nefasto" són recurrents, i el que resulta més curiós: ..."en diez años tan sólo han disputado un paly-off de ascenso", i sobretot, ara, i només ara per posar a parir al nostre club s´enrecorden de que som "un club históricamente grande"...
Home, a veure, és cert que en els últims anys la nostra trajectòria no ha estat com per tirar serpentines pel carrer. És més,hem parlat més de temes extraesportius vergonyants, que no pas de futbol. Ara bé, que els d´aquest diari, em diguin si amb pressupostos de 80, 90 i 100 milions de les antigues pessetes no té mèrit haver disputat aquest tant cacarejat únic play-off d´ascens, haver-nos classificat en diverses temporades per jugar la Copa del Rei o haver conquerit la Copa Federació, aspecte aquest que ni tan sols es menciona en l´article.
Jo ara pregunto, per què no es fa un informe semblant amb el Barça B??? Quants play-offs ha disputat en les darreres temporades, amb tios que cobraven més calers que tot el nostre pressupost??? I a més tios escollits??Quants play-offs o inclús títols també ha disputat un altre històric català com el Figueres??? I si fem la mateixa pregunta per l´Espanyol B?????
Inclús es parla de la temporada en que vem estar a tercera. Es diu que vem ser campions, sí, però perquè no es destaca que tots els jugadors eren gent de la casa, que es van passar prop de tot un any sense cobrar i que a més venien de Primera catalana???? Un altre club hagués desaparegut, i si el Sabadell no ho feu és perquè efectivament, i encara que molts els pesi, som un club "históricamente grande"

VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Que preocupats tenim als del diari SPORT...
« Respondre #1 el: 07 de Maig de 2005, 11:21:36 am »
T'has quedat a gust!
Has escrit un article digne de que surti al Piriodico! ;D

Tens molta raó, a l'Sport quan parlen d'un club de segona o segona 'b' històric, el deixen una mica per terra.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #2 el: 07 de Maig de 2005, 14:57:49 pm »
Jo també em compro cada dia el diari Sport, i quan el trobo el Diari de Sabadell.
Doncs bé, estic totalment d'acord amb tu Vicenç, però a més voldria afegir algun tema més.
El noi que fa les noticies del Sabadell a l'Sport, és el Quim Domenech, que diria que abans era a Radio Sabadell, fa poc era al club fent tasques d'enllaç entre club i mitjans de premsa i fins fa poc diria que deia els canvis a la Creu Alta, bé això ultim no ho sé segur.
Jo només el que demano és que no es digui dades que no son veritat quan s'escriu sobre el Sabadell. Per exemple, la setmana passada deia algo així com que el Sabadell buscaba sumarìa el 5è partit guanyant a la Creu Alta si es guanyaba a la Grama. Doncs bé, això no és veritat, hauria sigut el 3r seguit. També és molt criticable que fa poques setmanes quan el Rubi va ser destituit, el corresponsal del Sabadell a l'Sport va publicar una nota personal on deia algo així com que el Sabadell necesitava algú que s'ocupés d'enllaçar l'actualitat arlequinada amb la premsa; vaja, això em va semblar lamentable. Jo no sóc periodista, però crec que una persona que escriu en un diari tan important com l'sport no ha de donar mai la seva opoinió dins una noticia.
Penso que abans d'escriure algo s'hauria d'estar ben informat.
No estic fent cap crítica, simplement comento certes coses que no em semblen bé.

Salutacions i Força Sabadell
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #3 el: 08 de Maig de 2005, 02:13:11 am »
El Diari Sporc i la seua dèria culé....
A vore si mos fem un Diari de Sabadell més modern i lluny de les influències de l'ajuntafems! (i si pot ser, DIARI).
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #4 el: 08 de Maig de 2005, 10:46:54 am »
tens raó en tot lo del Quim Domenech. Era periodista de Radio SBD. El van fer fora i va ser elcap de prensa i speaker del C.E. SBD. A més, treballa també per una radio... Radio Marca crec. A on donen ara el Carrusel Catalunya. I ara està també a l'sport, on cobreix la informació del C.E. SBD.
I pel que fa a l'Sport... sense comentaris, la veritat. Jo vaig una mica més enllà que l'amic Vicenç. Ni Bar$as B ni espanyols B ni res... Centrem-nos en els últims cinc anys del bar$$$$$a A. Quan titols ha guanyat als ultims anys?? 2 Copes Catalunyes, contra equips que tenen 1000 vegades menys presupost que ells?? Tot un exit, es clar. I.. quin presupost te el Bar$$$$a?? El segon d'españa i un dels millors d'europa. Que li pasa? A on possem els adjectius de nefasto... ara?? Sembla q per un cop que guanyaran quelcom, tenen dret a criticar a la resta. Sabeu qui es l'equip més madridista d'españa?? El bar$a, pq porta 5 anys "en blanco"  ;D Pos aixo, quan vulgueu, intercanviem presupostos, socis... i veurem qui fa "només un play-off"  ;)

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #5 el: 08 de Maig de 2005, 12:04:19 pm »
Crec que Sport es un dels patrocinadors del Barça... com voleu que critiquin al "tot poderos barça"??? quan ells el patrocinen, es mes facil critikar als "petits" que no pas al "jefe" no? A més del que diu l'Adry, no se qui esta pitjor, si nosaltres o qualsevol equip historic que critiquin i ara esta en una mala etapa o el barça que te 1000 vegades mes de presupost, més "cracks" més socis i ja porten 5 anys guanyant nomes que 1 parell de copes catalunya... :snore:
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #6 el: 08 de Maig de 2005, 12:33:42 pm »
Sempre els clubs petits tenim aquesta desventatge, que no tenim maquinària propagandística adequada!

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #7 el: 09 de Maig de 2005, 17:36:25 pm »
i més si estas a només 20 escasos kms del gegant. Pq la cultural leonesa o el conquense, per dir algun, no crec que tinguin aquest problema

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #8 el: 09 de Maig de 2005, 19:06:36 pm »
cultural leonesa o el conquense

lo qualo? d'on has tret aquests noms, tens imaginació, eh?!?!?

Ara, bromes a part, et dono tota la raó.