Autor Tema: Bandera confederada  (Llegit 1050 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
Bandera confederada
« el: 26 de Febrer de 2006, 21:47:41 pm »
M'agradaria saber si  l'entrada d'aquesta bandera ( defensora del racisme, l'esclavitut i les guerres civils) està permesa als camps de futbol.

Una salutació.

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • Gènere: Masculí
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
Re: Bandera confederada
« Respondre #1 el: 26 de Febrer de 2006, 22:08:30 pm »
q era l abndera roja con una cruz negra??? yo no sabia ni que era  :Hecho_polvo:

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #2 el: 27 de Febrer de 2006, 00:10:11 am »
i a l'altre banda del camp per variar els nazi-onals demanan el dni a un nen per llençar un rotllo de paper higienic,jo li faig un comentari al nazi-onal i en una actitud chulesca em diu tu que sabes lo que tenemos que hacer,jo li dic se que tendriais que detener delincuentes i violadores y no amedrantar a un niño o pegarle como hicisteis en otro partido,i el tiu chulo com ell sol contesta tienes algun problema? tu no sabes que estas hablando con la policia? i jo li dic i? por eso pegais a niños de 8 años?

vaja una vergonya senyor gil posin remei a la prepotencia d'aquesta gent al estadi no som criminals,si ja fot pena anar al camp per el que es veu ja nomes falta estar amenacats per la policia com si fosim criminals

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #3 el: 27 de Febrer de 2006, 00:12:07 am »
a mi ma vingut un i em diu k tens entre les mans? (tenia una bozina) li enseño i me dice a vale vale...pensava k tenias una lata! :o no pienses tanto majete... :ko
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #4 el: 27 de Febrer de 2006, 13:35:05 pm »
No si segur q la teva botzina era de cartró, oi q si?  :laugh:

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #5 el: 27 de Febrer de 2006, 13:37:12 pm »
era una bocina k le portat per res, perque em kedava una miketa de la semana pasada a sant andreu i nomes e pogut fer 2 piiiiiiiiiiiiiiiiii ii :bigcry: :bigcry: :bigcry:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #6 el: 27 de Febrer de 2006, 17:15:06 pm »
q era l abndera roja con una cruz negra??? yo no sabia ni que era  :Hecho_polvo:

La pots buscar al google, a imatges, posant bandera confederada. No  sé com enganxar-la aquí...  :icon_mrgreen:

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #7 el: 27 de Febrer de 2006, 17:18:30 pm »
Es aquella que hi ha casi sempre al gol sud  :yes: la que hi ha al costat de l'altre que no se que pinta exactament :veryangry:
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009