Autor Tema: DISCULPES  (Llegit 2986 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
DISCULPES
« el: 27 de Febrer de 2006, 11:27:01 am »
Sr.Gil

Espero que parlinm amb el Juanma i amb el Sr.Bonet i demanin disculpes

Juanma - per dirigirse al public dien que callisin i aplaudin-lo rient crec que va ser un mal moment del jugador en calent i el tema quedaria acabat.

Bonet - Això ja és més fort ja que la gent nomes li deia dimissio i que plegues sense insultar en canvi uns familiars d'ells van dir a uns aficionats hijos de p*** i c******* això crec que es mereix una disculpar

Moltes gràcies per tot

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Gènere: Masculí
  • Mirar el fòrum té el seu perill
Re: DISCULPES
« Respondre #1 el: 27 de Febrer de 2006, 11:52:58 am »
Totes les circunstàncies van passar factura ahir, com un dia un altre havia de passar.
És la situació de l'equip que la qual pot provocar una rabieta o un "calenton".

S'HA DE FER PINYA!!!
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #2 el: 27 de Febrer de 2006, 13:33:12 pm »
SABADELL... no sé pq no t'acabo de creure, lo del juanma si, però que la gent no va insultar... si per la tele se sentia de tot, au va! I com la gent akí no ha dit res mai pel forum... Va estar malament que el juanma fes això que tu dius, però quants de nosaltres hauriem de demanar disculpes per insultar els jugadors i no ho fem? Tirem la pedra i amaguem la mà... lo pitjor de tot es que al final ens fem els víctimes.

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #3 el: 27 de Febrer de 2006, 13:57:40 pm »
Mira Birri, els socis i aficionats dels equips som com els clients d´una empresa, ja que són l´actiu més important. Si faltes a un client(encara que no tingui raó), l´empresa et donarà el toc i t´hauràs de disculpar, i als clients del Sabadell tenim més que raó.
Imagino que lo del Juanma va ser un "calentón" però si no es disculpa pensarè tot lo contrari.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #4 el: 27 de Febrer de 2006, 14:00:02 pm »
birri et puc asegurar que al bonet se li deia fora fora i dimissio dimissio,aixo no justifica que aquella "senyoreta" digues ******** ***** ** **** a la gent
« Darrera modificació: 05 de de 2006, 19:36:32 pm per WebTeam SBD »

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #5 el: 27 de Febrer de 2006, 14:08:55 pm »
Birri tant m'ha fa si em creus o no però jo t'asseguro que és veritat

wimpi

• Visitant
« Respondre #6 el: 27 de Febrer de 2006, 15:12:49 pm »
Contexte:

Acavem de perdre un altre cop a casa, ens situem cuers, els nervis estan a flor de pell.

Socis de tribuna, enfadats, cabrejats, impotents, resignats, indignats amb la situacio esportiva han de donar les culpes a algú, obbiament, han de ser els jugadors.

Jugadors del Sabadell: enfadats, cabrejats, impotents, resignats, indignats amb la situació esportiva, no donen les culpes a ningú. ja que se les aurien de donar a si mateixos. a aixo afegim que (la majoria) han donat el maxim ke poden donar, i ke fan el ke poden i la cosa no els va be. A tot això sacumula la rabia del voler i no poder a la seva feina.

Acava el partit, i els primers, els i diuen ke no suen la camiseta o algo semblant (com si el juanma no corres). Juanma Cruz es humà, i si s'acumula tot el ke e dit avans, ¿pq us extranya que contesti? fa el ke pot i asobre li diuen ke no corre?

Ke pasa? ke un profesional cuan esta de treballador perd els seus drets com a persona? defensarse de les acusacions o dels insults no es un dret? asobre hem dobligar a demanar perdo cuan un mun de gent no parava de dirli coses?

Esta clar ke es van perdre els nervis, i crec ke la cosa s'hauria daver kedat alla, i oblidarla, pero sembla ke no, ke ara, en fred, volem ke digui perdo.

Doncs jo demnao que es disculpin TOTES LES PERSONES que també mogudes pels nervis del moment (com els jugadors)van exedirse en els seus comentaris cap a ells.

Eske em poso a la pell del juanma i penso: Surto a tope, corro el maxim ke puc, faig el possible x guanyar i asobre perderm. i despres a la sortida em ve la gent a dirme ke pq no e corregut més... ah! si em defenso, sem tiren tots a sobre i em tracten de ciminal.

Em va semblar lamenatble i patetica la situacio al final de partit, pero encara em sembla mes patetic ke agi gent ke encara demani ke es disculi el jugador.

PD: ara li dire al Sr. Web team ke es un vago ke no actualitza la web i ke es molt lletxa pq no se la curra. I si ell sem rebota, demanare al club ke fagi ke es disculpi aket sr pq ma insultat o algo aixi. clar, els treballadors com a tal sens anulen els drets com a persones no?
« Darrera modificació: 27 de Febrer de 2006, 15:16:26 pm per wimpi »

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #7 el: 27 de Febrer de 2006, 16:25:37 pm »
Mira Birri, els socis i aficionats dels equips som com els clients d´una empresa, ja que són l´actiu més important. Si faltes a un client(encara que no tingui raó), l´empresa et donarà el toc i t´hauràs de disculpar, i als clients del Sabadell tenim més que raó.
Imagino que lo del Juanma va ser un "calentón" però si no es disculpa pensarè tot lo contrari.

T'ho diré pq ho entenguis: jo treballo per a una "empresa", i com a treballador d'akesta empresa tinc 20 clients que no superen el metre i mig, i quan jo em passo demano perdó als meus clients, però quan els meus clients es passen estic trankil, pq sé que em vindràn a demanar perdó sense que jo s'ho hagi de demanar pas. I conec empreses que han deixat de treballar per alguns dels seus clients per desconsiderats i desagraits. El problema: que akí ningú vol canviar d'empresa i ens pensem que pq demanin perdó ens kedarem millor i més trankils (perquè us kedareu més trankils si demanen perdó o pensareu que ho han fet pq els ho hem demanat? si sempre estem malpensant!). Una cosa és que surti dels jugadors o de qui sigui demanar el perdó pq ha de ser una cosa voluntaria i una altra que akí vingueu ara demanant una disculpa que ves a saber si la senten o no. A mi ara no em val que us defenseu l'un a l'altre toni pq ja sabem que us coneixeu i tb hem vist com la gent no es podia callar a l'estadi pq allà podem veure gairebé fins i tot quan la gent va a pixar (sempre que estiguin oberts els lavabos). Jo akí he vist a la gent criticar a l'afició de badalona per exemple per insults i no sé quantes coses més, (no va per vosaltres dos, es un exemple) i em fa gracia veure que justament ho critica gent akí al forum que fins i tot se li marcaven les venes d'insultar tan a aficionats com a jugadors del badalona. Només dic una cosa, tot això no hagués passat si al final la gent no s'hagués kedat a increpar els jugadors. Akí es titlla a molts de pesseteros i després ningú pensa que el juanma va tornar al sabadell perdent diners pq era akí on realment volia estar i on creia que se l'estimaven. No m'extranya que després molts jugadors si q vulguin marxar.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #8 el: 27 de Febrer de 2006, 16:39:03 pm »
Per mi, la millor manera de demanar perdó per part dels jugadors seria simplement que guanyéssin el proper partit (i no només perquè sigui quin és) i després l'altre i després... aquesta és la manera de la què els jugadors han de demanar perdó.
No li donem més voltes a una enganxada que tampoc no ens portarà enlloc. Com molt be diu l'amic wimpi, hem de tenir en compte el context i mirar tots plegats d'aprofitar aquesta adrenalina que tenim a flor de pell per guanyar diumenge. :anims :bandera :clap :scut :cheer

:beer2
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #9 el: 27 de Febrer de 2006, 16:48:26 pm »
Doncs el millor seria això si. I a veure si guanyem ja d'una vegada sigui a casa o a fora que es el q tots volem. I si acabem baixant, que esperem que no, espero que com a minim sigui amb el cap ben alt degut a un bon final de temporada.    :cheer

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #10 el: 27 de Febrer de 2006, 18:12:13 pm »
Jo espero que em contesti l'Andreu Gil i qui tinc mes ganes que demani perdo és el Bonet mes que el Juanma

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #11 el: 27 de Febrer de 2006, 19:11:50 pm »
Jo espero que em contesti l'Andreu Gil i qui tinc mes ganes que demani perdo és el Bonet mes que el Juanma

Pel què has comentat del Bonet, amb tots els respectes company Sabadell: com saps que son familiars seus: T'han ensenyat el llibre de familia, un arbre genealògic... :icon_question: :angel: >:D (espero perdonis la broma)

Em vull referir a que ningú ha de pagar pels actes d'una altra persona, encara que aquest sigui el teu pare, mare o tiet. Només els menors d'edat estan subeditats als pares i seria l'única manera que en Jaume Bonet hauria de demanar perdó per alguna cosa dita per algun fill/a seu menor d'edat.

Sé que és moooolt difícil, però vull demanar-te (d'arlekinat :scut a arlekinat :bandera :ok) que treguis ferro company, que això no porta enlloc :icon_exclaim: :cheer

:beer2
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #12 el: 28 de Febrer de 2006, 09:00:09 am »
Si Manel tens rao però jo nomes espero que l'Andreu Gil em contesti i aviam si el Bonet ha dit alguna cosa

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #13 el: 05 de de 2006, 11:29:41 am »
Andreu, estas ahi? estas viu? es que portem uan setmana i encara no he rebut resposta teva? Si us plau em podries dir alguna cosa del del Bonet?

Gràcies

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #14 el: 13 de de 2006, 14:03:22 pm »
Sr. Gil

Moltes gràcies per la seva resposta   :anims :anims :ejem :ejem

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #15 el: 13 de de 2006, 17:36:52 pm »
Sr. Gil

de res noi  :laugh: :laugh: :-X :-X

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #16 el: 14 de de 2006, 10:37:03 am »
Sr. Gil

de res noi :laugh: :laugh: :-X :-X

:clap :clap :clap :clap El senyor Gil s'ha oblidat d'aquest missatge o no?  :clap :clap :clap

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #17 el: 14 de de 2006, 14:07:50 pm »
Si senyor Gil amaguis i defensi els insults del seu entrenador Bonet que ens portara a tercera sense guanyar cap partit TOT UN RECORD

Moltes gràcies alla on estigui amagat

Desconnectat Andreu Gil

• Infantil
  • Missatges: 134
« Respondre #18 el: 15 de de 2006, 00:15:29 am »
Amic Sabadell:

Tu saps que jo no m'amago mai, he soportat que sens tracti de mafiosos, especuladors, practicament de delinquents, que estem per enfonsar el Sabadell, aixo no es torerable, mira el meu sentiment arlequinat no tinc que justificar-lo cada dia, jo i tots els membres del consell ens estimem el Sabadell i patim per la situació actual, jo mateix soc del Sabadell i nomes del Sabadell, vaig tenir l'honor de vestir la samarreta arlequinada de la secció d'hoquei patins, quan el Sabadell era mes que un club de futbol (Futbol, handbol, hoquei), molts dels directius actuals son del Sabadell i el senten com a part de la seva vida.

En quant al tema del senyor Bonet, no em consta que insultes i faltes al respecte al socis dels Sabadell, el senyor Bonet, tindrá molts defectes, pero maleducat i desconsiderat amb els seguidors del nostre club, que d'altres persones fesin el que fesin, (que ho desconec) no es responsabilitat del senyor Bonet, per tant no te perque demanar disculpes de quelcom que ell no ha fet.

Els jugadors que si van tenir un gest no adecuat amb la afeccio, ja van demanar las corresponens disculpes.

Salutacions

Andreu

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #19 el: 15 de de 2006, 07:25:39 am »
Andreu;

Jo no he discutit mai si es arlekinat o no.

Del tema dels insults li puc assegurar que és veritat si no preguntali a l'Albert Tomas i al president que estaven alla davant

I si es responsabilitat d'ell que unes persones que van amb cotxe amb ell INSULTIN A UNS SEGUIDORS DEL SABADELL, però és igual veig que esteu cegats amb aquest entrenador que no ha guanyat cap partit i ens portara a tercera

Moltes  gràcies per tot i si us plau facin fora a aquest entrenador