Contexte:
Acavem de perdre un altre cop a casa, ens situem cuers, els nervis estan a flor de pell.
Socis de tribuna, enfadats, cabrejats, impotents, resignats, indignats amb la situacio esportiva han de donar les culpes a algú, obbiament, han de ser els jugadors.
Jugadors del Sabadell: enfadats, cabrejats, impotents, resignats, indignats amb la situació esportiva, no donen les culpes a ningú. ja que se les aurien de donar a si mateixos. a aixo afegim que (la majoria) han donat el maxim ke poden donar, i ke fan el ke poden i la cosa no els va be. A tot això sacumula la rabia del voler i no poder a la seva feina.
Acava el partit, i els primers, els i diuen ke no suen la camiseta o algo semblant (com si el juanma no corres). Juanma Cruz es humà, i si s'acumula tot el ke e dit avans, ¿pq us extranya que contesti? fa el ke pot i asobre li diuen ke no corre?
Ke pasa? ke un profesional cuan esta de treballador perd els seus drets com a persona? defensarse de les acusacions o dels insults no es un dret? asobre hem dobligar a demanar perdo cuan un mun de gent no parava de dirli coses?
Esta clar ke es van perdre els nervis, i crec ke la cosa s'hauria daver kedat alla, i oblidarla, pero sembla ke no, ke ara, en fred, volem ke digui perdo.
Doncs jo demnao que es disculpin TOTES LES PERSONES que també mogudes pels nervis del moment (com els jugadors)van exedirse en els seus comentaris cap a ells.
Eske em poso a la pell del juanma i penso: Surto a tope, corro el maxim ke puc, faig el possible x guanyar i asobre perderm. i despres a la sortida em ve la gent a dirme ke pq no e corregut més... ah! si em defenso, sem tiren tots a sobre i em tracten de ciminal.
Em va semblar lamenatble i patetica la situacio al final de partit, pero encara em sembla mes patetic ke agi gent ke encara demani ke es disculi el jugador.
PD: ara li dire al Sr. Web team ke es un vago ke no actualitza la web i ke es molt lletxa pq no se la curra. I si ell sem rebota, demanare al club ke fagi ke es disculpi aket sr pq ma insultat o algo aixi. clar, els treballadors com a tal sens anulen els drets com a persones no?