Grimber, tú em vols dir a mi amb qui es té que comparar el Sabadell??
Doncs t'agradi o no, ara el pots comparar tranquil.lament amb el Rubi, perque si segueixen així jugarem la propera temporada contra ells.....no es pot viure sempre de la historia.
Ja m'agradaria a mi estar a la situació que estàn ara mateix aquests equips.
Un altre cosa, conèc de primera mà al St. Andreu i Grama perquè vaig estar jugant a la Damm de Cadet i tinc ex-companys que juguen al St. Andreu i Grama. Vale?? Vols més explicacions??
Jo sincerament, ja ni em recordo de quan jugava el Sabadell a primera. A vegades penso que estem en aquesta situació perque gent com tú, prepotents, deia que aquest equip pujaria a 1ª directament, sense cap esforç amb aquests jugadors.....doncs "toma"!!! Aquí els téns, els jugadors que vols.....segur que tú ets dels que estàn aplaudint a aquests paios facin el que facin, encara que et prenguin el pèl cada diumenge.......I a sobre vols comparar el Sabadell amb Barças i Espanyol.......mira l'unic que té en comú avui per avui el Sabadell amb el Barça i l'Espanyol es la provincia. Mira nano, baixa a la terra i no visquis de tants records que no et portaràn enlloc.
Potser no m'has entés bé. Jo el que vull dir és que el Sabadell ha de fer servir els métodes que puguin per poder canviar tot això, per tant, és millor adoptar métodes professionals que utilitzen els clubs professionals que no fixar-se en el que fan els clubs que juguen al migdia (que em perdonin, però l'horari crec que determina bastant el que realment són).
Tampoc és la meva intenció ara fer una polémica tonta amb algú del foro, simplement penso que el CLUB (NO JUGADORS, NI DIRECTIVA, NI ENTRENADORS) sí que s'ha de comparar amb Barça i Espanyol. Per què?? Doncs molt fàcil, l'altre dia a TV3 van dir que la "Caravana Blaugrana" del RACC va ser un éxit i només van anar 150 persones (3 autocars suposo) a Saragossa per veure el Barça. L'última vegada que jo vaig anar a la Romareda va ser a Segona B per assegurar-nos la permanéncia (que en realitat el partit no era a cara o creu) i vam fer una "Caravana Arlequinada" que no enveja en res a la Blaugrana. I que jo sàpiga la Grama no farà mai una caravana.
Per cert, hem d'anar tots a Terrassa a demostrar que no som una afició de pega com ells.