Autor Tema: Per l'ajunta del c.e.sabadell  (Llegit 1093 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

futbol%sabadell

• Visitant
Per l'ajunta del c.e.sabadell
« el: 08 de Maig de 2005, 23:58:20 pm »
Sr.Piedrafita m'agradaria molt k tots els directius del ce sabadell es moguessin una mica més.Jo i molts altres arlekinats diem k al club i falten calers per fixar BÉ .Dons ara k està tant de moda akestes polseres pk no s'en fan (1500 aprox.) i es venen als bars on hi va la gent i els joves.Així si per exemple jo en porto una un amic meu segur k em diu: osti on l'has comprat i jo li dire k me la han regalat (consumin + de 3 eu.) al bar i ell segur k i anirà.
ESQUE SIUSPLAU!!! MOVEM-SE UNA MIQUETA MÉS PERFAVOR!!!   PROVEM-HO A VEURE SI FUNCIONA I SI FUNCIONA ENDEVAN,SI NO ES POSA UNA ALTRE COSA(globus de fira, tovalloles...)
I he dit en els bars k tmbe podia dir amb una makina al costat dels cines amb les pulseres.Sisplau movem-se.A mi no em faria res anarles a vendre a sense cobrar res.VINGA SIUSPLAU!!!! els hi he dit a amics meus i ells estarien disposats a comprar-ne.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
  • Gènere: Masculí
Re: Per l'ajunta del c.e.sabadell
« Respondre #1 el: 09 de Maig de 2005, 14:15:07 pm »
jajaj, a mi em molen les pulseres akestes. No estarien malament unes que posessin c.e.sabadell i que n'hi haguessin unes de blankes i unes de blaves per exemple. Sóc mestre i a totes les escoles on vaig els nens porten pulseres d'akestes de goma i fins i tot m'han viciat a mi portant-les. Estan molt de moda ;)