Em sona una noticia MOLT extranya.
Per començar si és veritat, no podria entrenar aquest any a l'equip ja que està a la Grama. Si fos per l'any vinent doncs l'agafaria amb els ulls tancats. Perque
Com bé dieu viu a Sabadell, sent la ciutat i li agrada molt. Per molt que estigui a la Grama ell sap que el Sabadell és i serà un dels grans amb una presió afegida que no té la Grama.
Jo he parlat amb ell un cop i per les seves paraules denota una estima especial pel Sabadell i penso que li encantaria entrenar-lo. Això amb la mirada d'una persona ja saps si et diu una veritat o simplement t'ho diu per quedar bé. Ell ho deia de veritat.
Bé, per mi ell i Angel Pedraza, ara al Benidorm serien els entrenadors perfectes per l'any vinent -jo acabaria aquesta temporada amb el Manolo Fernández- estem a 2a B o 3a, intentaria portar a un d'aquests dos. Prou d'invents.
Remírez és un típic entrenador de 2a B. Molt espectacle no en veuriem, pero de resultats si. I això és el que volem, resultats. Es un tio que treballa la defensa per sobre de l'atac i això -malgrat no agradi a molts- és el que triomfa a la 2a B.