Les meves diculpes pel tema Saioa. Es veritat que es va lesionar de gravetat al genoll. Però crec que va ser aband d'ahir a la radio, quan van dir que a Pris i Mariajo se n'anaven a altres equips, van recordar que "Noemí i Saioa van ser apartades de l'equip per desavinences amb la directiva" Això es el que vaig entendre, i reitero les meves disculpes si no és aixi.
I de l'altre tema, m'explico millor. Jo no he volgut dir pas que tot l'equip siguin Pris i Mariajo, clar que Chola, Lucia, Paulina, Noemí, Esther... són grans jugadores. No ho dubto jo aixo, només he dit o era la meva intenció dir que s'han anat dues peces molt importants de l'equip, doncs són de les que més partits han jugat. Soc el primer en dir que son les millors del món i confio moltíssim en que puguin fer història a la Copa. Però penso que potser es noten aquestes baixes. Es com si dic... al Sabadell treus a Juanma i a Tariq, com bé dius. Oi que es notaria? Clar que la resta continuen sent bons, com tu dius, ramón, txiki, genís... però es notaria.
I el tema del malestar, era una sensació que tenia jo des de fora i que em crec tot el que em dius, perque soc conscient que les coneixes personalment a totes i com be dius, quasi estas més temps amb elles que a casa. Jo deia malestar amb la directiva, no entre elles. Ni tampoc he dit que aquest malestar influis al rendiment al camp. Només volia dir que, al menys des de fora, el que sent un parlar, i el que parla amb diferents familiars de les jugadores, es que hi ha una certa crispació o malestar entre directiva i jugadores. Mai he dit jugadores entre si.
Amb aixo acabo, torno a demanar disculpes si m'he errat o he pogut faltar a la veritat i aixo a molestat a algu.
Molts ànims noies! Sou les millors. La copa no se'ns escapara