Sóc un asidu comprador del diari SPORT i del Diari de Sabadell, i se que de ben segur,algú em dirà que nassos fotu comprant aquest pamflet barcelonista. Bé, molt probablement teniu raó, però en el fons m´agrada conéixer el que succeïx en el món de l´esport fora de la nostra ciutat.
El passat divendres va aparèixer en aquest mitjà de comunicació un informe de la trajectòria esportiva que el CE Sabadell ha portat des de la temporada 94-95 fins a l´actualitat. Tremes com el de "nefasto" són recurrents, i el que resulta més curiós: ..."en diez años tan sólo han disputado un paly-off de ascenso", i sobretot, ara, i només ara per posar a parir al nostre club s´enrecorden de que som "un club históricamente grande"...
Home, a veure, és cert que en els últims anys la nostra trajectòria no ha estat com per tirar serpentines pel carrer. És més,hem parlat més de temes extraesportius vergonyants, que no pas de futbol. Ara bé, que els d´aquest diari, em diguin si amb pressupostos de 80, 90 i 100 milions de les antigues pessetes no té mèrit haver disputat aquest tant cacarejat únic play-off d´ascens, haver-nos classificat en diverses temporades per jugar la Copa del Rei o haver conquerit la Copa Federació, aspecte aquest que ni tan sols es menciona en l´article.
Jo ara pregunto, per què no es fa un informe semblant amb el Barça B??? Quants play-offs ha disputat en les darreres temporades, amb tios que cobraven més calers que tot el nostre pressupost??? I a més tios escollits??Quants play-offs o inclús títols també ha disputat un altre històric català com el Figueres??? I si fem la mateixa pregunta per l´Espanyol B?
?
Inclús es parla de la temporada en que vem estar a tercera. Es diu que vem ser campions, sí, però perquè no es destaca que tots els jugadors eren gent de la casa, que es van passar prop de tot un any sense cobrar i que a més venien de Primera catalana?
Un altre club hagués desaparegut, i si el Sabadell no ho feu és perquè efectivament, i encara que molts els pesi, som un club "históricamente grande"
VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!