Autor Tema: CARNET DE SIMPATIZANTE  (Llegit 3113 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
  • Gènere: Masculí
CARNET DE SIMPATIZANTE
« el: 21 de Abril de 2005, 00:22:40 am »
SEÑOR ANDREU GIL, CREO QUE TENDRIAMOS QUE HACER UNA NUEVA INICIATIVA DE CARA A LAS MAS DE TRES MIL PERSONAS QUE VIENEN AL CAMPO ULTIMAMENTE Y NO SON SOCIOS.
YO OPTARIA POR REGALAR EN LA PUERTA DE ENTRADA UN CARNET DE SIMPATIZANTE PARA LA TEMPORADA QUE VIENE CON DESCUENTOS EN LAS ENTRADAS, DESPLAZAMIENTOS, DESCUENTOS EN PACKS DE 3 PARTIDOS SEGUIDOS EN CASA, DESCUENTOS EN "LA BOTIGA".....SIN QUE NUNCA SE LE PUEDA SACAR MAS RENDIMIENTO AL CARNET DE SIMPATIZANTE QUE AL DE SOCIO. DE ESTA MANERA NOS EVITARIAMOS QUE LOS AFICIONADOS DE EQUIPOS CONTRARIOS PUDIESEN ENTRAR AL MISMO PRECIO QUE LOS DEL SABADELL. ES DECIR, YO VOTARIA POR UNA INICIATIVA COMO "EL GRAN REPTE" PERO EN ARLEQUINADO, HABER SI CONSEGUIMOS 5000 SIMPATIZANTES Y 2000 SOCIOS PARA LA TEMPORADA QUE VIENE. TAMPOCO DESCARTARIA PONER UN PRECIO SIMBOLICO AL CARNET DE SIMPATIZANTE, LO QUE PASA QUE YA NO SERIA LO MISMO.

POR OTRO LADO, APROVECHO PARA DECIRLE QUE HE ESTADO MIRANDO PRECIOS DE SOCIOS DE OTROS EQUIPOS DE 2ª B, Y EN CASI TODOS LOS ABONOS LOS INFANTILES HASTA 15 AÑOS NO PAGAN NADA Y LOS JUVENILES HASTA 25 AÑOS (PRESENTANDO EL CARNET DE ESTUDIANTE) PAGAN SOLO 60 EUROS. CREO QUE ES UN OPCION INTERESANTE A ESTUDIAR DE CARA A LA TEMPORADA QUE VIENE.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

benji_sbd20

• Visitant
Re: CARNET DE SIMPATIZANTE
« Respondre #1 el: 21 de Abril de 2005, 12:33:48 pm »
Tienes razon, el carnet de simpatizante seria buena idea, y lo mejor generaria muxa aficion joven que es la que de verdad necesita el club, los antiguos son la base del club y bastante hacen que tienen el equipo y sienten sus colores aunque vaya mal, pero si eso lo hiciera con los jovenes, un precio asequible y ventajas y que se promocionara en la entrada de los partidos con algun tipo de propaganda, haria que de cara a la temporada que viene se consiguieran mas socios y por supuesto mas caja, que interesa al club y sobretodo aficion joven que por contra si el equipo consigue subir y se ace un esfuerzo para subir, y hacer esto, haria todavia que si sube mas gente se uniese a los que venimos a la creu alta y el club se haria grande otra vez poco a poco y a primera que es donde tiene que estar y no equipos como
levante, getafe, numancia, español... que es eso?sin sabadell powaaaa! :bandera :bandera :bandera :scut

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Gramenet:
« Respondre #2 el: 21 de Abril de 2005, 23:03:47 pm »
Abonament 3 partits: 25 €.
És per exemple, una cosa que se pot fer per aconseguir 'extres'.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #3 el: 22 de Abril de 2005, 04:01:24 am »
POR OTRO LADO, APROVECHO PARA DECIRLE QUE HE ESTADO MIRANDO PRECIOS DE SOCIOS DE OTROS EQUIPOS DE 2ª B, Y EN CASI TODOS LOS ABONOS LOS INFANTILES HASTA 15 AÑOS NO PAGAN NADA Y LOS JUVENILES HASTA 25 AÑOS (PRESENTANDO EL CARNET DE ESTUDIANTE) PAGAN SOLO 60 EUROS. CREO QUE ES UN OPCION INTERESANTE A ESTUDIAR DE CARA A LA TEMPORADA QUE VIENE.

Lo dicho en el otro post, hay k tenerlo muy en cuenta esto  :)
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #4 el: 22 de Abril de 2005, 09:40:23 am »
Jo faria el següent:

La cosa seria que es fes gent del Sabadell, no el rendiment. Donc faria carnets de simpatitzants i de socis juvenils (fins a 25 anys) a nomès 2 euros. Els faria fer pel carrer anat a buscar a la gent.

Carnet simpatitzant: dret a veure 2 partits qualsevols -menys jornada economica- i la resta de partits al 50% del preu de taquilla. De 12 a 6 euros. En cas de que es fes soci, un 20% de descompte.

Carnet juvenil: ho ampliaria fins als 25 anys, ja que demanar a un estudiant 135 euros per fer-se soci a l'estiu fa mal. Dos euros birriossos per a tota la temporada, qui dirà que no?

I anar a buscar-ho tot això pel carrer !!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #5 el: 22 de Abril de 2005, 14:02:16 pm »
Jo faria el següent:
Carnet juvenil: ho ampliaria fins als 25 anys, ja que demanar a un estudiant 135 euros per fer-se soci a l'estiu fa mal. Dos euros birriossos per a tota la temporada, qui dirà que no?

Homeeeeeeeeeeee! Que amb 25 tacos i ha gent que ja té 2 fills!! :laugh: Ho trobo una passada això dels 25... Carnet de joves (no juvenils) fins el 21 encara, però la joventut a akesta edat ja s'hauria d'espavilar més i buscar-se la vida eh,que els que al 25 encara no han treballat són una miketa apalancats! Jo amb 23 ja tinc una carrera i porto 2 anys treballant de lo meu així que va, no volguem donar tantes facilitats que sinó akí ningú pencarà i penseu que el club tb necessita pasta per tapar forats i pagar les diferents despeses que pot tenir un club d'akestes característikes  :laugh:

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #6 el: 23 de Abril de 2005, 04:26:33 am »
Jo faria el següent:

Homeeeeeeeeeeee! Que amb 25 tacos i ha gent que ja té 2 fills!! :laugh: Ho trobo una passada això dels 25... Carnet de joves (no juvenils) fins el 21 encara, però la joventut a akesta edat ja s'hauria d'espavilar més i buscar-se la vida eh,que els que al 25 encara no han treballat són una miketa apalancats! Jo amb 23 ja tinc una carrera i porto 2 anys treballant de lo meu així que va, no volguem donar tantes facilitats que sinó akí ningú pencarà i penseu que el club tb necessita pasta per tapar forats i pagar les diferents despeses que pot tenir un club d'akestes característikes  :laugh:

Tampoc siguis tan egoista! xDDD Haviam sino es fa fins els 25, al menys ke es faci fins els 21 o 22 mes o menys, k fins els 25 no seria desmesurat si comencem a veure altres ekips. El k no pot ser es k hi hagi un gran salt quant es passa dels 17 als 18 anys. A mes, tampoc estem parlant de posar els preus regalats! I jo no ho dic per mi per pagar menys i tal, pero jo ja he pasat pels 18 i si a mi em va costar posar els 135 euros( caja de ahorros xD) com volem k tinguem mes socis amb akest preu per la gent jove? Ara mateix treballo i tal compaginan els estudis amb 19 anys, m'ho puc permetre, pero no tothom esta igual per els motius k siguin i si a sobre tens pendent pagar un coxe pos ja la cosa es complica mes xD En fi, jo nomes ho dic pel be del club, k a mi tot el k sigui pel Sabadell no em fa mal, pero si volem recaptar gent jove algo es te k fer...
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #7 el: 23 de Abril de 2005, 16:05:45 pm »
tambe es pot contemplar la opcio que vaig dir en un altre post de fer un descompte amb el carnet jove...
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #8 el: 09 de Maig de 2005, 23:12:50 pm »
SR. ANDREU GIL, SUPONGO QUE IRA MUY LIADO, PERO ME GUSTARIA SABER SU OPINION SOBRE ESTE TEMA. ¿ESTA DE ACUERDO EN CREAR UN CARNET DE SIMPATIZANTE Y/O CREAR UN CARNET JUVENIL HASTA LOS 25 AÑOS?
GRACIAS.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat Andreu Gil

• Infantil
  • Missatges: 134
« Respondre #9 el: 10 de Maig de 2005, 11:22:02 am »
Estimado Liraju:

Disculpa no heberte respondido antes, pero tienes razon en que voy muy liado, bueno atendiendo a tu sugerencia sobre el carnet de simpatizante, es buena y la pasaré al comité ejcutivo para su discusión, es de agradecer poder recibir multitud de sugerencias de los miembros del forum y de arlequinados en general, que sirven para aplicarlas todas aquellas que son factibles y redescubrir que nuestro club esta mas vivo que nunca, gracias a su afición.

Saludos

Andreu