Autor Tema: terrassa-sabadell  (Llegit 6606 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
  • Gènere: Masculí
Re: terrassa-sabadell
« Respondre #40 el: 05 de de 2006, 20:14:30 pm »
A mi ahí en directo sí q me ha parecido penalty. La verdad es q ha sido una jugada un poco rara.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #41 el: 05 de de 2006, 20:20:21 pm »
Jo opino com el Birri en directe tambe m'ha semblat penalty
Som la millor aficio del mon amb la situacio que estem i l'olimpic semblava la NCA

Ens hem de salvar a pesar del Bonet i Cia(perque triga tant a fer canvis)

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2493
« Respondre #42 el: 05 de de 2006, 20:23:15 pm »
Per RS inicialment han dit que era penalty. Després han entrevistat I. Hammouch al descans que deia que no havia estat penalty, i així ha quedat la cosa.

Desconnectat IVO sbd

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 274
« Respondre #43 el: 05 de de 2006, 20:28:29 pm »
Si no fos per l'arbrite, un 1-3 seria un resultat just, estic fart dels arbitres :**** :**** :****

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #44 el: 05 de de 2006, 20:29:34 pm »
Jo no ho he pogut ni escoltar, volia, pero quan he escoltat el penal i com ho estava fent l'arbitre, he deixat la radio. Com a minim ara estic veien una alegria  ;D
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #45 el: 05 de de 2006, 20:51:55 pm »
jo en directa ma semblat que l'ivan li a fet la tijera amb les dos cames per darrera i la tirat clarament al terra...una pregunta que no e pogut observa...el gol del sabadell la fet orife?
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #46 el: 05 de de 2006, 20:52:55 pm »
jo en directa ma semblat que l'ivan li a fet la tijera amb les dos cames per darrera i la tirat clarament al terra...una pregunta que no e pogut observa...el gol del sabadell la fet orife?

se l'ha fet un jugador del terrasa en propia... segons paraules del mateix orife. i ara estan dient per radio sabadell que ha pogut ser... PITI!!!!! PITI ES ARLEQUINAT ENCARA!!!!

ferni20

• Visitant
« Respondre #47 el: 05 de de 2006, 20:56:10 pm »
Si no fos per l'arbrite, un 1-3 seria un resultat just, estic fart dels arbitres :**** :**** :****

A vere no diries cap bojeria si diguessis q si no fos per l'arbitre podríem haber guanyat 0-1 pero 1-3?¿¿¿¿¿¿¿¿¿ nose eh!!!!!! a la primera part el Terrassa ens a tingut força embotellats, jo crec que l'empat és força just, ara ve si haguessim marcat el segon gol al final del partit no hauria sigut cap injusticia.

**** EGARA ALEEEEEEEEEE

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #48 el: 05 de de 2006, 20:58:45 pm »

A vere no diries cap bojeria si diguessis q si no fos per l'arbitre podríem haber guanyat 0-1 pero 1-3?¿¿¿¿¿¿¿¿¿ nose eh!!!!!! a la primera part el Terrassa ens a tingut força embotellats, jo crec que l'empat és força just, ara ve si haguessim marcat el segon gol al final del partit no hauria sigut cap injusticia.

p*** EGARA ALEEEEEEEEEE

Pos nose kin partit has vist tu xD El terrassa no ha fet casi res, i la primera part no ha sigut tan del terrassa com tu dius, estavem mes en camp del terrassa k no en el nostre. Em merescut guanyar  :yes:
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #49 el: 05 de de 2006, 21:00:23 pm »
Ostres, si a la primera part ens han arribat un parell de vegades només, i una era la del penal...

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #50 el: 05 de de 2006, 21:01:06 pm »

p*** EGARA ALEEEEEEEEEE

Pos nose kin partit has vist tu xD El terrassa no ha fet casi res, i la primera part no ha sigut tan del terrassa com tu dius, estavem mes en camp del terrassa k no en el nostre. Em merescut guanyar :yes:

si em tirat com 5 o 6 corners seguits a la 1a part...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat kazka

• Infantil
  • Missatges: 279
  • campeones del interpenyas!!!!
« Respondre #51 el: 05 de de 2006, 21:02:21 pm »
el terrasa no a fet res ens em merescut guanya sense cap dubte
CAMPENOS DEL INTERPEÑAS: RESISTENCIA-FOREROS!!!! EL AÑO QUE VIENE A JUGAR COMO ACTUALES CAMPEONES E INTENTAR LLEVARNOS DOS TITULOS CONSECUTIVOS

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #52 el: 05 de de 2006, 21:02:31 pm »

p*** EGARA ALEEEEEEEEEE

Pos nose kin partit has vist tu xD El terrassa no ha fet casi res, i la primera part no ha sigut tan del terrassa com tu dius, estavem mes en camp del terrassa k no en el nostre. Em merescut guanyar :yes:

si em tirat com 5 o 6 corners seguits a la 1a part...

Per aixo mateix, no m'explico el k diu ferni de k ens han embotellat jur
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

ferni20

• Visitant
« Respondre #53 el: 05 de de 2006, 21:09:35 pm »
A vere embotellat no, pero n'han tingut alguna de bona, i quan feien alguna contra em feien una mica d por nose potser eren els nervis jeje, pero q jo crec q l'empat és força just nose, tmp em fet gaires xuts nosaltres entre els 3 pals.

Desconnectat IVO sbd

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 274
« Respondre #54 el: 05 de de 2006, 21:14:15 pm »

p*** EGARA ALEEEEEEEEEE

Jo segueixo dien 1-3, el gol del terrassa l'ha salvat l'Urko, i si gallo en un contra un marca a la segona part, no anulen un gol (***** arbrites :****), on el jugador del terrassa ha tocat la pilota amb la ma, k seria penal i k al final la pilota ha entrat y el gol de corner o alguna falta del cañadas hagues entrat etc. etc. etc. haguesim guanyat.

En resum el terrassa a la primera part ha xutat 2 cops a la nostra porteria, un era el penal, i a la segona part ha xutat una mes i la jugada de 1 contra 1 k l'Urko ha salvat inextremis, i nosaltres amb la tira de faltes, corners i jugades 1 contra 1, ( en gallo no marca ni a la de 1000) akest unic gol em sap a molt poc. No se pero espero k algun dia es faci justicia :'( :'(

ANIMS C.E. SABADELL F.C. :anims :anims :anims :anims :anims

Desconnectat Jaime_sbd

• Aleví
  • Missatges: 31
« Respondre #55 el: 05 de de 2006, 21:32:20 pm »
Vamos ***** q todavia podemos SALVARNOOOOOOS!!! :bandera :scut

VISCA EL C.E.SABADELL!! :scut :clap :anims :anims :anims

ferni20

• Visitant
« Respondre #56 el: 05 de de 2006, 22:34:16 pm »
ESO PARA EL TERRASSA:

ADIOOOOOOOOOOOS A SEGUNDA A ,  ADIOOOOOOOSSSSSS A SEGUNDA A, ADIOSSSSSSS A SEGUNDA AAAA

EL AÑO QUE VIENE NOS VOLVEREMOS A VER LARALALAAAAAAAA     :cheer   :cheer

Y PARA EL ***** QUE SE A COLADO EN EL FONDO SUR: Como se siente pagando una entrada y que te echen al min 42 d la primera parte d TU propio estadio d futbol y con las risas de TUSSSSS aficionades rivales????

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #57 el: 05 de de 2006, 22:35:53 pm »
http://es.geocities.com/marxa_arlekinada/indexx.htm

pagina web de tots i per tots els arlekinats!
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #58 el: 05 de de 2006, 22:39:39 pm »
Y PARA EL ***** QUE SE A COLADO EN EL FONDO SUR: Como se siente pagando una entrada y que te echen al min 42 d la primera parte d TU propio estadio d futbol y con las risas de TUSSSSS aficionades rivales????

creo que al final ese ombre a resultado ser un arlekinado, sordo-mudo alguien a dixo k iva su kolegio, si no sentiende como a saltado sabiendo k aviamos mas de 500 pa meterle...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #59 el: 05 de de 2006, 22:42:37 pm »
ese chico era arlekinado lo ke apsa ke se compro entrada de la otra parte y keria star con nosotros pobre muchacho la verdad!
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros