Enquesta

Hauria de dimitir ara?

Si, després de fer fora al Bonet hauria de plegar.
16 (40%)
Ja plegarà a final de temporada.
9 (22.5%)
No. Està fent una bona feina
15 (37.5%)

Total de vots: 34

Autor Tema: Albert Tomàs  (Llegit 2995 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat erotips

• Aleví
  • Missatges: 54
  • Gènere: Masculí
  • Visca el Sabadell!
Albert Tomàs
« el: 23 de de 2006, 09:53:47 am »
.
Honor al Sabadell! Honor a la ciutat! I visca el nostre club sempre estimat!
Centre d'Esports Sabadell Futbol Club, 1903

http://www.cesabadell.cat - http//store.cesabadell.cat - http://www.facebook.com/cesabadell - http://www.twitter.com/cesabadell

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
Re: Albert Tomàs
« Respondre #1 el: 23 de de 2006, 10:35:08 am »
Si tingues diginitat  ja no hauria d'estar  aqui o sino el president l'hauria de fer fora per haver portat el PITJOR ENTRENADOR DE LA HISTORIA

Però senyors la pela es la pela

ARLEQUINADO

• Visitant
« Respondre #2 el: 23 de de 2006, 11:12:46 am »
Si tant malament ho fa com dius, xq no et posses tu, vamos es que no duraries ni 1 hora.

Calla que fas pena

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #3 el: 23 de de 2006, 11:57:55 am »
no us canseu de sempre dir i parla el mateix?...crec que el mes important ara mateix es intentar salvar-nos, deixeu estar que si la directiva la cagat, que si els preus a 1euro, que si....sempre es el mateix...intenteu ser mes optimistes home, jo per lo menos estic fart de llegir en cada POST el mateix....la mateixa m****... :Hecho_polvo:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #4 el: 23 de de 2006, 12:00:19 pm »
Si tant malament ho fa com dius, xq no et posses tu, vamos es que no duraries ni 1 hora.

Calla que fas pena

Jo la meva feina jal la faig BE si vols et convido a venir a la meva empresa que porto mes de 15 anys i  he anat ascendint

Per cert el teu nick em sona d'alguna cosa  :ejem :ejem

Tu si que val mes que callis per que fas més pena

« Darrera modificació: 23 de de 2006, 12:52:00 pm per SABADELL »

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #5 el: 23 de de 2006, 14:07:46 pm »
no us canseu de sempre dir i parla el mateix?...crec que el mes important ara mateix es intentar salvar-nos, deixeu estar que si la directiva la cagat, que si els preus a 1euro, que si....sempre es el mateix...intenteu ser mes optimistes home, jo per lo menos estic fart de llegir en cada POST el mateix....la mateixa m****... :Hecho_polvo:

...i sempre son els mateixos usuaris... jo ja ho dit tambe moltes vegades: CANSEN pero es aquesta tecnica precissament la que els hi funciona: CADA DIA EL MATEIX, CADA DIA EL MATEIX, CADA DIA EL MATEIX...

Per favor, foteu-vos les manies personals que tingueu al cul i cumpliu amb el que diueu " :-X " d'una vegada!

Per cert el teu nick em sona d'alguna cosa...

Li vas trobar gustirrinin a les investigacions de "qui es qui", trobo, oi?
Us haurien de donar una medalla per descubrir quasi al 99,9% d'usuaris d'aquest forum... i despres es queixaven -alguns- que no els deixesin mantenir-se en l'anonimat... No us enteneu ni vosaltres mateixos tiu

Quines pesadilles de paios... va home va!
« Darrera modificació: 23 de de 2006, 14:12:24 pm per Sabadell Power »
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #6 el: 23 de de 2006, 14:19:05 pm »
No veas como esta el patio  :surprised:

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #7 el: 23 de de 2006, 15:07:21 pm »
perque sempre donem voltes entorn el mateix tema?? Molta gent critica. Jo no tinc cap problema en posicionar-me, i donar la meva opinió respecte a molts temes, però he notat que la gent que critica no ho fa.
Per exemple, es va obrir un post criticant al Bonet, jo vaig possar la meva opinió i ja fa una setmana i ningu ha contestat donant els seus motius.
Un altre... es va obrir una altra enquesta, on es culpabilitzava de tot a l'albert tomas. Vaig contestar amb una pregunta bastant senzilla: Per què creieu que es l'Albert Tomàs el culpable de la situació? Continuo esperant la resposta.
Es molt facil criticar, però crec que per criticar cal donar motius, i molta gent no ho fa. Per tant, es com si no digués res.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #8 el: 23 de de 2006, 15:18:15 pm »
Per cert el teu nick em sona d'alguna cosa...

Li vas trobar gustirrinin a les investigacions de "qui es qui", trobo, oi?
Us haurien de donar una medalla per descubrir quasi al 99,9% d'usuaris d'aquest forum... i despres es queixaven -alguns- que no els deixesin mantenir-se en l'anonimat... No us enteneu ni vosaltres mateixos tiu

Quines pesadilles de paios... va home va!

Mirat els missatges d'aquesta persona i veuras per que ho dic no cal ser massa inteligent   :clap

wimpi

• Visitant
« Respondre #9 el: 23 de de 2006, 15:24:54 pm »
Si tingues diginitat ja no hauria d'estar aqui o sino el president l'hauria de fer fora per haver portat el PITJOR ENTRENADOR DE LA HISTORIA

Però senyors la pela es la pela

clar, entenc la teva postura, t'auras de venjar d'alguna manera del ket van fer no? no perdones que demostresin que veu fer el RIDICUL MES ABSOLUT per una banda el diari, i per laltre la persona o persona que "van filtrar" la super coaccio...

pero wenu, jo també aniria rajan dels que em fesin una bona p****a..., perxo entenc la teva postura. En fi... com tu ven dius, tots ens coneixem, sabem pq diem el ke diem, o si mes no, les persones properes a nosaltres.

En absolut tinc res personal en contra teva. Respecto les opinions de totom i sobre cualsevol tema, pero si interpretes ke tots els meus misatges son d'atac a als que critiken a la directiva o al tomas, tekivokes, només demano RESPECTE cap a aquestes persones, en cap cas em molesa que digueu que ho fan horriblement malament, pero si que els tracteu de fills de p... cap amun, basicament pq TOTS ens mereixem un respecte coma PERSONES.

Si a mi m'aguesin fet aquesta "encerrona" segurament tb estaria cada dia fent el posible per ferlos saltar, i esta clar ke en la situacio que esta el club, ho tens més ke be!

en fi...  res més.
« Darrera modificació: 23 de de 2006, 15:43:04 pm per wimpi »

ARLEQUINADO

• Visitant
« Respondre #10 el: 23 de de 2006, 15:33:29 pm »
Perdona si t'he he pogut ofendre amb lo de "calla que fas pena", em disculpo.

Lo que em dona rabia que sempre sigi l'objectiu principal el mateix, jo penso que ara mes que mai em de deixar-nos d'aquestes coses, i centrar-nos en apoyar al máxim als nostres jugadors que son els que ens han de treure d'aquesta situació.

Mira que et coneixo personalment i em caus de **** mare.

Ha sigut en calent torno a demanar disculpes, a mi l'únic que m'interasa es el be pel nostre CE Sabadell.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #11 el: 23 de de 2006, 16:05:59 pm »
Perdona si t'he he pogut ofendre amb lo de "calla que fas pena", em disculpo.

Lo que em dona rabia que sempre sigi l'objectiu principal el mateix, jo penso que ara mes que mai em de deixar-nos d'aquestes coses, i centrar-nos en apoyar al máxim als nostres jugadors que son els que ens han de treure d'aquesta situació.

Mira que et coneixo personalment i em caus de p*** mare.

Ha sigut en calent torno a demanar disculpes, a mi l'únic que m'interasa es el be pel nostre CE Sabadell.

Ca problema tot oblidat nomes demaria a l'amic Sabadell Power que es mires tots els teus missatges i sabria per que ho he dit  :scut :bandera :beer2

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Bultaco Racer
« Respondre #12 el: 23 de de 2006, 16:42:49 pm »
Com pots comprendre, amic sabadell, m'es COMPLETAMENT INDIFERENT EL PER QUE HO DIUS, ja que senzillament l'unic que dic es que li has trobat el gustirrin a saber "qui es Qui".

En teoria, saps qui es el Wimpy, saps qui es el Penev, saps qui es l'Arlekinado, saps qui soc jo... m'en deixo algun? noi, fes-te de la CIA ;)

I per cert i per sort, sembla ser que ja no soc l'unic que n'esta fins els GUEBS del vostre taranna, o sigui que ja tens mes feina a descobrir qui es qui...

CANSEU I NOMES FEU QUE REPETIU-VOS.

I el que et dire ara es trist i dificil per a mi, per que et tinc una amistat de molts anys i se que ets arlequinat dels de veritat, pero noi, si us plau, ESTAS FENT MES MAL QUE BE al nostre CES, has instaurat al forum, tu i els teus "amics", una mala educacio que fot fastig i que et fa perdre les ganes de llegir-lo a diari. I si aixo es fer arlequinadisme, "chapeau" i partir d'ara sere del Blanes, pq aquest arlequinadisme que proposeu fot FASTIG.

Cumpleix d'una vegada amb el que anuncies ( :-X ) i deixa ja per una vegada que anem totes a una a salvar el que es pugui d'aquest centenari Club.

PD.: I mira't el resultat de l'enquesta i actua en consciencia. Crec que els que demanem respecte som un % bastant elevat que els "democrates" haurien de respectar o com a minim, tenir en consideracio.

CANSEU I NOMES FEU QUE REPETIU-VOS.
« Darrera modificació: 23 de de 2006, 16:46:37 pm per Sabadell Power »

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #13 el: 23 de de 2006, 18:25:17 pm »
Si amic Sabadell Power si tu creus que el millor pel Sabadell és dir SI SENYOR i tot el que fa la directiva és maravellos aixi ho direm

Si m'emprenyo amb la directiva amb els jugadors és per que sento aquests colors desde tota la vida i nomes et dire que si acabem baixan aquesta directiva passara a l'historia per que per primera vegada en 103 anys estarem a la QUARTA CATEGORIA esportivament parlan

VISCA LA DIRECTIVA VISCA L'ALBERT TOMAS I VISCA ELS JUGADORS QUE HO ESTAN FEN MOLT PERÒ ÉS QUE MOLT BE (si això és el que voleu sentir)

P..D. Per cert si et fas del Blanes i tenim la desgràcia de baixar ja ens veurem l'any que ve al camp del Blanes(ja que te molts numeros per pujar)

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Bultaco Racer
« Respondre #14 el: 23 de de 2006, 21:48:19 pm »
Company... jo no he dit en cap moment que fem tots plegats una rotllana kumba i ens posem a alavar ni a la directiva, ni al sr. tomas, ni als jugadors... jo crec que no he dit aixo.

U-NI-TAT en aquest tram final pq amb mals rotllos i aficio dividida no anem enlloc, vaja, si que anem... a tercera. Es l'unic que demano amic.

Hi han moments i moments per criticar (ojo: criticar, no insultar ni calumniar, que es el que heu fet) i crec particularment que el millor seria anar tots a una pq ara, en aquest tram de lliga i amb 4 entrenadors a la banqueta, la moneda ja esta llençada i la sort decidida.

Suposo, em coneixes, que l'ultim que dessitjo es veure el CES a tercera -pq jo no ho veig tan facil tornar a pujar en una o dues temporades, no, no es tan facil- i que res em faria mes il·lusio q tenir un equip competitiu, sempre o sovint al capdavant de la classificacio i sortir content de la NCA cada 15 dies. Es el que m'agradaria a mi i logicament a tu tambe.

Fem una hipotesis... Es de suposar que les teves -les vostres- critiques cap a l'albert tomas o cap a la directiva tenen una finalitat final, que hauria de ser logicament, que plegisin ja, no? Doncs be, creus que realment ara, a 10 partits pel final i anant ultims seria una bona sol·lucio? No creus que encara ajudaria mes -fos qui fos el que plegues- a crear una certa desestabilitzacio interna? a 10 partits del final i sense president pq ha dimitit, juer quin panorama... Com pots veure bona aquesta sol·lucio i no veure-li la banda dolenta? no t'entenc amic. Que hi guanyes canviant ara al President? o a la junta sencera? i el Tomas? que solucionarem si marxa ara? Si em jures i perjures que començem a guanyar inmediatament doncs callare i si no seguire pensant que no serveix per res de bo i si q ajuda a crear una mica mes de mal rotllo.

A l'igual que hi han moment i moments per criticar, crec que tambe hi han moments i moments per reclamar que rodin caps -es un dir- i demanar responsabilitats i fer manifestacions si vols... pero ara es el moment?? Un cop amb la competicio començada nomes fas que desastabilitzar i crear mes confusio interna, coses que logicament no sumen si no mes be, resten i en aquests moments dificils, molt dificils, la questio seria anar sumant i no restant, dic jo eh??

Doncs aixo es el que demano: que ajudeu mes que "desajudeu" i que al final ja FAREM plegar a qui faci falta i exigirem el que hagim d'exigir.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #15 el: 02 de Abril de 2006, 22:54:50 pm »
Es uno de los pocos que saben de fútbol dentro de la junta, este año lo han tenido de salva pantalla, por tanto si su trabajo es este lo ha hecho bien, porque nos hemos metido con el cuando es el que tiene menos culpa de lo que ocurre, el es culpable de haber aceptado dicha situación pero tiene que aguntar porque cobra para ello.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia