No hi ha motius per pensar que faltin moltes jornades per guanyar un partit: ja ens comença a arribar l'hora, encara que sigui per eliminació. També crec que es difícil trobar algun equip que no hagi guanyat en quinze jornades seguides i que, quan ho fa, pot arribar a canvia la tendència de resultats.
Ara ja estem a tercera, però a catorze jornades d'un hipotètic ascens. Estem a tercera pq ningú dona un duro pel Sabadell.
Tinc clar que guanyarem un dels tres propers partits. També se que el proper a casa no serà. Per que no a Terrassa? A la tretzena va la vençuda !!
Aquest any, mantenir-se costarà uns 40 punts: cal guanyar la meitat dels partits. També tenim partits assequibles, assequibles sempre que hi hagi un canvi, un punt d'inflexió, algun resultat que ajudi una miqueta als jugadors. Per que no a Terrassa ?
Anem-hi tots. Amb autocars, amb la Renfe, a peu o amb el que sigui. Quedem-hi tots diumenge a les 2 de la tarda a la NCA i anem a Terrassa a peu, amb un parell de collons. Allà em de ser més de 500 i més de 1000: es la nostra final. Si perdem, perdem. Però si guanyem, em d'intentar que sigui una victòria de tots per intentar canviar aquesta rutina negativa.
Així que... tots a Terrassa.