Veig que la proposta de la caminata va endavant. Ara falta una pancarta ben gran (els Hools sempre n'heu fet alguna pel partit del Terrassa) que digui A PRIMERA O A TERCERA NO ENS ARRIBEU A LA SOLA DE LA SABATA (o alguna cosa semblant) perque els crits de a tercera a tercera els haurem de sentir... aixi que els hem de fer callar demostrant l'aficio que tenim, i despres de la caminata una pancarta aixi els callaria...
Jo si féssiu una pancarta doncs simplement posaria:
A 1a o a 3a Som el Sabadell --> engloba l'slogan d'aquest any.
A 1a o a 3a Sempre amb el Sabadell
De totes formes, el que jo penso és que els que puguin o pensin anar-hi, doncs crec, que haurien d'anar fent una llista per saber la gent que anirà.
PD: Estic molt en desacord, encara que respecto, l'opinio del president de la Penya Sabadell -no recordo el nom- que ha sortit a l'arlequinat i ha dit que en aquest tipus d'inicitaives no hi creu.
Això em sembla una tontada molt gran, ja que no es pretén que amb això guanyem 0 a 3, sinó fer veure quina és la millor afició, quin es l'equip amb més fidels a les grades i fer veure que existim i que seguirem existint estiguem on estiguem. Perque penseu que anant últims, visitant l'etern rival al seu camp que va millor que nosaltres, que donem pena i mala imatge cada partit, i que l'afició es desplaci CAMINANT fins la ciutat veina, per mi, té un mèrit ABISMAL. I és una oportunitat molt bona per demsotrar moltes coses.
Pero segueixo pensant que la gent hauria d'anar fent una llista per apuntar-se a la caminada. Per fer-ho 20 crec que no valdria la pena.