Autor Tema: MARXA ARLEQUINADA 5-3-06  (Llegit 25755 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Fum, fum, fum

• Visitant
Re: A LA TRETZENA, LA VENÇUDA (crida als arlequinats)
« Respondre #40 el: 27 de Febrer de 2006, 22:50:55 pm »
aqui nadie va por su parte!!! todo el mundo a pata!!!!

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #41 el: 27 de Febrer de 2006, 22:53:40 pm »
pues como ganemos me veo cantando un
EL AÑO QUE VIENE, NOS VOLVEMOS A VER

venga que esta es la nuestra!! todos a invadir el suburbio!!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #42 el: 27 de Febrer de 2006, 23:02:37 pm »
o em de feeeer
1 altre motiu, si ho fem tenim el suport de canal catala valles ja qua han dit de que si es fa anirian les cameres.... :ok :ok :ok
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #43 el: 27 de Febrer de 2006, 23:05:12 pm »
aixi que ells tambe vindrien caminant... i radio sabadell tambe hauria de anar-hi caminant!!! algun directiu tambe vindria!!! s'ha de fer, no podem fallar. Tots al Paralímpic a pota!!!

:bandera  :bandera  :bandera  :scut  :scut  :scut  :scut  :scut  :bandera  :bandera  :bandera

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #44 el: 27 de Febrer de 2006, 23:14:57 pm »
Veig que la proposta de la caminata va endavant. Ara falta una pancarta ben gran (els Hools sempre n'heu fet alguna pel partit del Terrassa) que digui A PRIMERA O A TERCERA NO ENS ARRIBEU A LA SOLA DE LA SABATA (o alguna cosa semblant) perque els crits de a tercera a tercera els haurem de sentir... aixi que els hem de fer callar demostrant l'aficio que tenim, i despres de la caminata una pancarta aixi els callaria...

Jo si féssiu una pancarta doncs simplement posaria:

A 1a o a 3a Som el Sabadell  --> engloba l'slogan d'aquest any.

A 1a o a 3a Sempre amb el Sabadell

De totes formes, el que jo penso és que els que puguin o pensin anar-hi, doncs crec, que haurien d'anar fent una llista per saber la gent que anirà.

PD: Estic molt en desacord, encara que respecto, l'opinio del president de la Penya Sabadell -no recordo el nom- que ha sortit a l'arlequinat i ha dit que en aquest tipus d'inicitaives no hi creu.
Això em sembla una tontada molt gran, ja que no es pretén que amb això guanyem 0 a 3, sinó fer veure quina és la millor afició, quin es l'equip amb més fidels a les grades i fer veure que existim i que seguirem existint estiguem on estiguem. Perque penseu que anant últims, visitant l'etern rival al seu camp que va millor que nosaltres, que donem pena i mala imatge cada partit, i que l'afició es desplaci CAMINANT fins la ciutat veina, per mi, té un mèrit ABISMAL. I és una oportunitat molt bona per demsotrar moltes coses.

Pero segueixo pensant que la gent hauria d'anar fent una llista per apuntar-se a la caminada. Per fer-ho 20 crec que no valdria la pena.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

ferni20

• Visitant
« Respondre #45 el: 27 de Febrer de 2006, 23:18:15 pm »
Aixi q tenim excursió al poble el diumenge jejeje, cal portar:

foulard, llanterna, calçat esportiu i ganes d pasar-so bé jeje.
I en cas que guanyessim q us semblaria una tornada cap a Sabadell en pilotes???????? jajajaj de ben segur q els cotxes d la crta Terrassa es quedarien aixi   :Hecho_polvo:.

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #46 el: 27 de Febrer de 2006, 23:20:21 pm »
estic segur que el diari sabadell i tv3 tambe es deixarien veure per la caminata... :beer2

va nois! em de demostrar que estem a 2a-b per ekivocacio i k anirem a 3a per error....som de 1a! :anims

com dius MUTIO estem a l'espera de que la directiva(en aquest cas l'andreu gil) ens digui algo, jo li e dit de que qui volgui anar que pasi per les oficines del club d'urant la semana i que s'apunti o siga que el club s'encarregui de controlar la gent que si apunta per anar-hi no crec que els hi costi gens, aixi 1 dia avans pot informar de la gent que hi va i si conve fer-la com tu as dit aixo no es perque anem 20...ni 30...ni 40...ni 50...i crec fins i tot que ni 100...som-hi sirectiva reponeu digueu algo si no ia ens en carreguem nosaltres, que segur que no faltaria gent a l'hora de organitzar-ho... :ok
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #47 el: 27 de Febrer de 2006, 23:36:00 pm »
Tambe podriem obrir un post al forum especialment perque la gent s'anes apuntant (a mode orientatiu) que tothom digues qui aniria i amb quants i aniria... per anar fent recompte.

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #48 el: 27 de Febrer de 2006, 23:38:51 pm »
Tambe podriem obrir un post al forum especialment perque la gent s'anes apuntant (a mode orientatiu) que tothom digues qui aniria i amb quants i aniria... per anar fent recompte.

aixo millor via msn, que es tendrian k apuntar el noms, jo mo fereixo per fer-ho qui vulgui que m'agregui i em digui noms i cognoms, estare conectat per les tarde i nits, i algun mitj dia!, tambe per misatges personals desde el foro... :beer2
nga nimeu-vos jo ia tinc amb mi 10 noms... :ok ( i cao es del foro)
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #49 el: 27 de Febrer de 2006, 23:42:37 pm »

aixo millor via msn, que es tendrian k apuntar el noms, jo mo fereixo per fer-ho qui vulgui que m'agregui i em digui noms i cognoms, estare conectat per les tarde i nits, i algun mitj dia!, tambe per misatges personals desde el foro... :beer2

Em sembla bé, algo em de tenir encara que sigui a mode orientatiu. No fa falta amb noms i cognoms, per aixo deia que per aqui al forum es podria crear un post per aquest objectiu... seria orientativament... per veure si val la pena o seriem menys de 100...

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #50 el: 27 de Febrer de 2006, 23:45:40 pm »

Em sembla bé, algo em de tenir encara que sigui a mode orientatiu. No fa falta amb noms i cognoms, per aixo deia que per aqui al forum es podria crear un post per aquest objectiu... seria orientativament... per veure si val la pena o seriem menys de 100...

per el foro no em fio...per i pot aver-hi algun energumen... :****
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #51 el: 27 de Febrer de 2006, 23:48:27 pm »

per el foro no em fio...per i pot aver-hi algun energumen... :****

Ja, home. Però jo em refereixo als habituals d'aqui per anar fent un "cens" ORIENTATIU per saber si la idea cualla o son imaginacions d'uns pocs... de totes formes si estas disposat a fer aixo que dius... anuncieu bé al forum que la gent sapiga que t'ho ha de dir i ves informant de quans estarien disposats a anar-hi. S'hauria de fer publicitat per la ciutat tambe!! Més dun sanimaria a fer una excursioneta de diumenge por ahi... Es pot contactar amb la UES, jejeje

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #52 el: 28 de Febrer de 2006, 00:15:56 am »
TEMA PANCARTA:

JO EN FARIA UNA QUE HI POSES:

GRÀCIES FUNDACIÓ !!
GRÀCIES BUSHTOS !!

FORÇA SABADELL !!

Desconnectat GO SABADELL HHVV93

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 14
MARXA ARLEQUINADA 5-3-06
« Respondre #53 el: 28 de Febrer de 2006, 00:16:46 am »
A todos los arlequinados hay que apoyar las iniciativas de nuestra aficion hacemos un llamamiento a que la gente se movilize para este importante partido enviando mensajes llamadas a todos los medios de comunicacion y amigos para poder llevar a cabo la iniciativa de aficionados de nuestro club animo y a ver si se logra

Fum, fum, fum

• Visitant
Re: MARXA ARLEQUINADA 5-3-06
« Respondre #54 el: 28 de Febrer de 2006, 00:22:19 am »
A los Hooligans los quiero ver tambien en la pateada eh? tenemos q juntarnos todos y q todos vayan andando!!!! Por cierto antes he propuesto que se hiciera una pancarta para hacer callar a los egarenses con sus gritos de a tercera a tercera en la q se dijera q en primera o en tercera somos mejor aficion que ellos como acabremos de demostrar en la caminata!! se q vosotros siempre preparais algo para el derby y no quiero xafaros la sorpresa... solo es una sugerencia. un saludo y HONOR AL SABADELL!!!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #55 el: 28 de Febrer de 2006, 00:23:54 am »
Jo crec que s'ha d'estar ja d'una vegada per totes amb l'ekip i oblidar els temes extradeportius.

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #56 el: 28 de Febrer de 2006, 00:25:09 am »
Jo crec que s'ha d'estar ja d'una vegada per totes amb l'ekip i oblidar els temes extradeportius.

aixi es birri, com e dit en altres posts... aquest es el partit de l'aficio. L'AFICIO SERA LA PROTAGONISTA i a mes a mes guanyarem el partit. NOSALTRES... pq si em desperar que ho facin els jugadors... xDDD

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #57 el: 28 de Febrer de 2006, 01:36:48 am »
Amb lo de la caminata i tot m'esteu animant a anar :) A veure ki puc fer venir  :ok
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
Re: MARXA ARLEQUINADA 5-3-06
« Respondre #58 el: 28 de Febrer de 2006, 01:40:16 am »
Una pancarta al menos se ha de hacer  :anims
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #59 el: 28 de Febrer de 2006, 10:45:29 am »

Una bona idea i a la vegada mediàtica....

Un "slogan" llògic seria:   "You´ll never walk alone" a semblança dels seguidors del Liverpool.

es evident que el CE Sabadell seguirà completament viu, mantingui o no la categoria AQUEST ANY
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.