Autor Tema: VERGONYOS  (Llegit 2320 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
  • Gènere: Masculí
VERGONYOS
« el: 06 de de 2006, 17:21:12 pm »
Estic escoltant el gran programa de radio Sabadell "No et tallis" amb una gran periodista que ara mateix estaven dient que no entenia de futbol (si fós l´únic que no entén) però que avui la unitat mòbil sortiria per el carrer a parlar de futbol.
Calla, he pensat, que raro, parlarant del Sabadell, del derby. Preguntaran a la gent si s´havia enterat de que el va pasar ahir ( segurament no s´han enterat elles). Però, sorpresa, surten al carrer per preguntar per el Barça-Chelsea. Estic indignat, pq tinc que anar a treballar que sino truco per preguntar de que van. PATETIC. Em cau fatal la locutora aquesta només sap dir tonteries
Truqueu algú si pot. Si no parlen avui es que no parlaran mai. Treure la unitat móbil per parlar del Barça. FORA,FORA, FORA
« Darrera modificació: 06 de de 2006, 17:26:49 pm per hicks »

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
Re: VERGONYOS
« Respondre #1 el: 06 de de 2006, 17:24:33 pm »
Esto es indignante. Que traguemos Barça en TV3 todavía tiene un pase, pero no en nuestra radio.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #2 el: 06 de de 2006, 17:28:25 pm »
   D´això és el que em queixo sempre....      Si no existissin aquestes actituts d´"oblit" i infravaloració del nostre equip per part d´amplis sectors de la ciutat, fotria molts anys que hauriem abandonat la Segona B.   (Tenim 200.000 habitants.....  5 vegades la població de Villarreal, perquè ens entenguem)
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat GARNI

• Juvenil
  • Missatges: 356
« Respondre #3 el: 06 de de 2006, 18:08:11 pm »
Radio Sabadell només escolto els partits del Sabadell quan no hi puc anar o sigui que no sé ni quin programa es. Trobo que si algú d´aqui escolta el programa hauria de trucar i fotra´ls a parir i ben fort que s´enteri la gent que en aquesta ciutat hi ha un equip de futbol i una afició que encara que no siguem cantitat som d´una gran calitat.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #4 el: 06 de de 2006, 18:13:56 pm »
Radio Sabadell només escolto els partits del Sabadell quan no hi puc anar o sigui que no sé ni quin programa es. Trobo que si algú d´aqui escolta el programa hauria de trucar i fotra´ls a parir i ben fort que s´enteri la gent que en aquesta ciutat hi ha un equip de futbol i una afició que encara que no siguem cantitat som d´una gran calitat.

estic d'acord de radio sabadell nomes escolto els partits de fora de casa i l'anotador el tros del programa que parlen del sabadell del demes no se ni el que fan

Desconnectat kuskus

• Aleví
  • Missatges: 57
« Respondre #5 el: 06 de de 2006, 19:43:29 pm »
Es indignant!jo també ho he escoltat. si no fos pels esports aquesta radio es una farsa. que sen vagin a can fanga a sortir amb la furgoneta! :**** :**** :****

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #6 el: 06 de de 2006, 20:01:41 pm »
A RS no només parlen del sabadell sino q tb parlen d'altres ekips i esports de sabadell. Dir q no parlen mai del sabadell es enganyar a la gent pq la majoria de noticies q ens arriben son del DS i de RS.

Desconnectat cantidubi

• Invitat
  • *
  • Missatges: 2
« Respondre #7 el: 06 de de 2006, 20:15:16 pm »
Dons jo escolto RS i trobo que esta molt be. No crec que calgui muntar aquest 'pollo' per una pregunta al carrer sobre un tema que, desenganyem-nos, a la gent també li interessa...

A més, aquest cap de setmana des del programa del Fuentes de dissabte fins ahir diumenge, que en van estar parlant tot el matí i van fer el seguiment de la marxa arlequinada + el partit de la tarda, van estar hores i hores parlant del derbi...

Clar que, si com dieu, no l'escolteu, no entenc perquè us poseu així... A més, hi ha mitjans que encara no han ni informat del resultat del derbi...

Desconnectat GARNI

• Juvenil
  • Missatges: 356
« Respondre #8 el: 06 de de 2006, 20:31:41 pm »
Dons jo escolto RS i trobo que esta molt be. No crec que calgui muntar aquest 'pollo' per una pregunta al carrer sobre un tema que, desenganyem-nos, a la gent també li interessa...

A més, aquest cap de setmana des del programa del Fuentes de dissabte fins ahir diumenge, que en van estar parlant tot el matí i van fer el seguiment de la marxa arlequinada + el partit de la tarda, van estar hores i hores parlant del derbi...

Clar que, si com dieu, no l'escolteu, no entenc perquè us poseu així... A més, hi ha mitjans que encara no han ni informat del resultat del derbi...

Jo no dic pas que la radio estigui malament ni que no parlin mai del Sabadell, perque se que aixó no es veritat. Simplement em queixo que tal dia com avui i posats a fer una enquesta es més important saber quina repercusió ha tingut sobre la ciutadania la marxa arlequinada i el derbi d´ahir, ja que es tracta de RADIO SABADELL i es parlaria sobre el CE SABADELL, del Barsa-Xelsy en podem parlar demà. Si la radio de la nostra propia ciutat no ens acabar d´apoyar malament anem.
En el que si també et dono la raó i em sembla tant o més indignant es que la TV3 hagui fet una al.lusió d´esquitllada tant a la marxa com al partit, per no parlar de la resta es clar. Es veu que tret del Barsa i del Madrit no existeix res més.   :****

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #9 el: 06 de de 2006, 20:42:13 pm »
Crec que és un error això de Radio Sabadell.
Vaja, jo el que no entenc és que CADA dilluns comencen xerrant i fent tertúlia del partit del Sabadell de diumenge, i a l'últim quart d'hora parlen d'altres coses.
Vaja, avui no ho han fet així i deixen els últims 30 minuts per xerrar del derbi d'ahir. Ho trobo un error i poc coherent..... però vaja, podem donar gràcies que poguem escoltar els partits de fora i que ho fan molt bé.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #10 el: 06 de de 2006, 21:16:11 pm »
jo estic segur, vamos posaria la ma al foc, que quan radio sabadell te mes audiencia es en els partits del c.e.sabadell, sobretot en els partits de afora... :snore:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #11 el: 07 de de 2006, 10:16:01 am »
Però que podeu esperar d´una radio financiada per l´Ajuntafems, i amb un director  de l´emisora, que a nivell esportiu la pilota més rodona que ha vist és un dau.

Desconnectat hicks

• Entrenador
« Respondre #12 el: 07 de de 2006, 10:41:33 am »
potser han pensat que els altres mitjans tracten poc el Barça-Chelsea pq no paren de parlar del Sabadell. Si nosaltres mateixos no ens valorem. Qui ho farà?
Jo quan he sentit que en un magazine de tarde parlarien de futbol. He pensat, ondia parlaren de la caminata i  el derbi i sortiran al carrer a preguntar a la gent si se havia enterat. Però no surten a preguntar sobre el partit del Barça. Jo ho sento però em sembla d´una falta d´implicació amb la ciutat i totalment vergonyós. Ho sento.
I com diu el amic Garni no em queixo que no parlin mai del Sabadell, només faltaria sent el 1er equip de la ciutat i que lis dóna molta audiència però que el dia després del derby amb el que va pasar surtin a fer una enquesta al carrer sobre el barça m´ha fet mal que vols que et digui.

He enviat un correu a les adreçes seguents.Os convido a fer el mateix

noettallis@radiosabadell.fm
participa@radiosabadell.fm

Ahir dia 6 març estava escoltant el programa no et tallis. Quina va ser la meva sorpresa quan van dir que sortirian al carrer per parlar de futbol. Òndia ,vaig pensar, parlarant de el que va pasar el diumenge a Sabadell i de el que ens sentim tan orgullosos. Sortiran al carrer a preguntar si els ciutadans si se havien enterat de que el havia pasat.
Pero no l´unitat mòbil estava preguntant per el Barça- Chelsea. Em sembla increíble i d´una falta d´implicació amb la ciutat que el dia després de que el va pasar diumenge (suposo que sabeu a que em refereixo encara que no m´extranyaria que ni ho sapigueu) sortiu per Sabadell per tractar un tema que ja tracten totes les teles, ràdios i diaris de tot arreu. Per això em sembla vergonyós perque si no ens valorem nosaltres . Qui ho farà?.
Per tot això que us pregaria una explicació perque és que no en trobo cap.
GRÀCIES
« Darrera modificació: 07 de de 2006, 11:03:04 am per hicks »

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #13 el: 07 de de 2006, 11:30:28 am »
No nos engañemos. Si hubieran salido a la calle para hablar de nuestro derby, ni un 10% hubiera contestado porque la mayoria de gente no tenia ni idea. Es asi de triste,pero es la verdad.  Aun asi, yo creo que se tiene desde estos medios que potenciar todo lo que sea el deporte local, como puede ser el Sabadell, y sino salen despues del derby, que salgan antes, asi mucha gente que no tiene ni idea, sabria ya de que va la cosa y se podria implicar un poco mas....
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat hicks

• Entrenador
« Respondre #14 el: 07 de de 2006, 11:40:36 am »
donc si hagués sortit l´unitat mòbil a preguntar disabte a la gent si coneixia la iniciativa s´hagués enterat molta més gent i no la tonteria aquesta del partit del Barça. Es radio sabadell o no? Que la paguem nosaltres.
Això a la antiga época de radio Sabadell, clar que treballaven bons profesionals, no pasava. Primer era el centre d´esports

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
« Respondre #15 el: 07 de de 2006, 12:33:52 pm »
hicks cuanta razon tienes antes era primordial hablar del cds pero los tiempos cambian y si no fuera por un a colla de chiflados en el buen sentido de la palabra que somos los aficionados del sabadell este club hubiera o hubiese desaparecido pues si tenemos de esperar que hablen de nosotros en la radio  de casa nostra vamos apañados pero si nisiquiera saben algunos  de los periodistas de la radio que existimos.
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #16 el: 07 de de 2006, 14:07:19 pm »
Això de Radio Sabadell només tindria perdó si als medis catalans (TV3, CAT RADIO, ONA CATALANA, MD, SPORT, EL 9 i els diaris d'informació general, etc) parlessin del  :scut quan ens ho mereixem. I està clar que moltes vegades ens mereixem molt de respecte quan hem muntat caravanes de seguidors per veure un partit per no descendre a Tercera i els hi sua del tot. Si fins i tot tracten al Barça B com si fos un club superior a la resta perque porta la paraula Barça i no s'adonen que la majoria acabaran jugant al Badajoz, al Salamanca o al Córdova (respecto aquests equips però els culés dels mitjans mediàtics es pensen que qualsevol club sense Copa d'Europa és de regional).
Vaja, que mentre el periodisme català només parli del Barça, a Radio Sabadell NO HAURIA DE FER CAP CONCESSIÓ.

VISCA EL CHELSEA !!!! ( 2-3 i cap a quarts de final )

No vull ni pensar que passarà el dia que torni a guanyar una Champions aquests blaugrana.... espero que no passi mentre visqui.
Honor al Sabadell

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #17 el: 07 de de 2006, 15:39:14 pm »
Això de Radio Sabadell només tindria perdó si als medis catalans (TV3, CAT RADIO, ONA CATALANA, MD, SPORT, EL 9 i els diaris d'informació general, etc) parlessin del  :scut quan ens ho mereixem. I està clar que moltes vegades ens mereixem molt de respecte quan hem muntat caravanes de seguidors per veure un partit per no descendre a Tercera i els hi sua del tot. Si fins i tot tracten al Barça B com si fos un club superior a la resta perque porta la paraula Barça i no s'adonen que la majoria acabaran jugant al Badajoz, al Salamanca o al Córdova (respecto aquests equips però els culés dels mitjans mediàtics es pensen que qualsevol club sense Copa d'Europa és de regional).
Vaja, que mentre el periodisme català només parli del Barça, a Radio Sabadell NO HAURIA DE FER CAP CONCESSIÓ.

VISCA EL CHELSEA !!!! ( 2-3 i cap a quarts de final )

No vull ni pensar que passarà el dia que torni a guanyar una Champions aquests blaugrana.... espero que no passi mentre visqui.

VISCA EL CHELSEA... I P... TV3, P... TV3, P....... TV3!!!!! :cheer

Desconnectat hicks

• Entrenador
« Respondre #18 el: 07 de de 2006, 17:19:44 pm »
al programa no et tallis han dit que ara contestaran en antena al correu que han rebut i que més adalt us he escrit. Ja m´imagino el que diran que el Barça també importa molt i que la secció d´esports ja parla del Sabadell. No em covençaran pq som radio Sabadell i per parlar del Barça ja hi ha mil llocs i per parlar del Sabadell només tenim una radio, un programa setmanal de tele i un "diari". Per que no van treure la unitat mòbil dissabte per fer propaganda de la marxa, per exemple? i la treuen com si res per preguntar per el Barça? No m´entenen el que els vull dir?
« Darrera modificació: 07 de de 2006, 17:51:07 pm per hicks »

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
« Respondre #19 el: 07 de de 2006, 17:21:14 pm »
ey radio sabadell que sepais que nos conocen en etiopia gracias al crack ivan  :anims :anims que pena que en nuestra propia ciudad no nos conozcan una pena
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13